Suurin pudottaja = Paras tapa kuntoilla

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Yksi sarja kestää ensimmäisestä jaksosta finaaliin sen 5,5kk, joten kyllähän tuossa on aikaa painoa pudottaa. En tiedä kuinka moni täällä seuraa aktiivisesti kyseistä ohjelmaa, mutta ensimmäisillä viikoilla nuo kilpailijat vetävät aivan älyttömiä lukuja vaa'alla (20-35 paunaa), mutta sehän johtuu vain siitä, kun liikkumaton ja sairaalloisen ylipainoinen ihminen lähtee liikkumaan, niin sehän on nesteet, jotka ensimmäisenä lähtevät. Mitä pidemmälle sarja etenee, niin sitä mukaa myös painonpudotus hidastuu ja keskimääräinen viikkopudotus onkin enää 4-9 paunaa. Ei siinä mun mielessä ole mitään järkeä, että kilpailijoille tuputettaisiin efea ja sun muuta, jos tavoitteena on opettaa terveelliset elämäntavat. Tuollahan kuitenkin lääkärit pitävät visusti niitä kilpailijoita silmällä ja kaikissa haasteissa on lääkintämiehet paikalla. Porukka kuitenkin treenaa sen 6-8 tuntia päivässä, joten luulisi senkin jo jotain vaikuttavan painoon. Mun mielestä on aivan turha verrata jotain kehonrakentajan ja suurimman pudottajan painonpudotusta keskenään, sillä lähtökohdat ovat täysin erit. Noiden kilpailijoiden päähuolenaihe tuskin on lihojen katoaminen, sillä eihän niillä ole edes lihasta mitä kadottaa ja se on se läski mistä pitää ensimmäisenä eroon, sillä sehän se uhkaa kilpailijat tappaa. Nuohan muutenkin näyttävät tuolla mallia ja motivaatiota muille ylipainoisille amerikkalaisille, että se painonpudotus on mahdollista.

EDIT- Ylipainoisen ja sairaalloisen ylipainoisen välillä on eroa...

Jep mutta yhä yritän kertoa että tuo pulliainen oli tavallinen läski urheilematon toimittaja joka halusi muutosta kroppaansa, eikä mikään kehonrakentaja joka diettasi. Jätkä tarttui puntteihin ensimmäisen kerran elämässään.

EDIT- Ylipainoisen ja sairaalloisen ylipainoisen välillä on eroa...

Sairaalloisen ylipainon raja on BMI > 30 joten jäpä meni reilusti yli ja niin menen jopa minäkin 181cm ja 102kg= BMI 31

http://www.nhlbisupport.com/bmi/

Threadin aihe josta pitäisi keskustella oli Suurin pudottaja = Paras tapa kuntoilla, joka minusta on aivan väärä tapa, ei pitäisi tuijottaa pelkästään vaakaa ja pudotella nesteitä, vaan mittailla ainoastaan rasvaprosentin pudotusta ja säilyttää lihasmassa mahdollisimman paljon, sydänlihasta myöten.

Jep mutta yhä yritän kertoa että tuo pulliainen oli tavallinen läski urheilematon toimittaja joka halusi muutosta kroppaansa, eikä mikään kehonrakentaja joka diettasi. Jätkä tarttui puntteihin ensimmäisen kerran elämässään.]

Onhan tuo toimittaja nyt aivan selvästi puntilla käynyt ennen tuota diettiä. Eihän tuossa lähtökuvassakaan mies mitenkään läskiltä näytä vaan perus
pakkislaiselta jolla jäänyt hieman sikabulkki päälle.

Vaikka sairaalloisen ylipainoisen BMI-raja onkin tuo 30, niin on se hieman eri asia painaa 102kg kuin 238kg, joka oli 9 kauden painavimman (mies)kilpailijan lähtöpaino. Suurimmassa pudottajassa se lähtöpaino varsinkin miehillä on kuitenkin se +170kg, joten en ehkä lähtisi vertailemaan toimittajan kanssa. Samat metodit noillakin on tuolla farmilla käytössä kuin muillakin laihduttajilla eli terveellinen ruoka ja liikunta, mutta farmilla heillä ei ole työt tai perhevelvollisuudet haittaamassa keskittymistä painonpudotuksen suhteen, joka näkyy sitten myös vaa'alla.

Vaikka sairaalloisen ylipainoisen BMI-raja onkin tuo 30, niin on se hieman eri asia painaa 102kg kuin 238kg, joka oli 9 kauden painavimman (mies)kilpailijan lähtöpaino. Suurimmassa pudottajassa se lähtöpaino varsinkin miehillä on kuitenkin se +170kg, joten en ehkä lähtisi vertailemaan toimittajan kanssa. Samat metodit noillakin on tuolla farmilla käytössä kuin muillakin laihduttajilla eli terveellinen ruoka ja liikunta, mutta farmilla heillä ei ole työt tai perhevelvollisuudet haittaamassa keskittymistä painonpudotuksen suhteen, joka näkyy sitten myös vaa'alla.

Taas lukihäiriö, kirjoitin tuossa että itsekkin olen sairaaloisen ylipainoinen kun painoni on 102kg ja pituu 181cm.

- - - Updated - - -

Onhan tuo toimittaja nyt aivan selvästi puntilla käynyt ennen tuota diettiä. Eihän tuossa lähtökuvassakaan mies mitenkään läskiltä näytä vaan perus
pakkislaiselta jolla jäänyt hieman sikabulkki päälle.

On ihan perus jantteri ilman minkäänlaista urheilutaustaa, kyllä läskillä usein on jonkin verran lihasta luonnostaan.
Jos pakkiksen perusjantteri näyttää tuolta kuin tuo alussa, niin ihan hukkaan on mennyt salimaksut.

Koitapa Archey keskittyä 3min ja katsoa tämä video. Ei kannata uskoo ihan kaikkeen, mitä netissä sanotaan. Tuo video avaa aika paljon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koitapa Archey keskittyä 3min ja katsoa tämä video. Ei kannata uskoo ihan kaikkeen, mitä netissä sanotaan. Tuo video avaa aika paljon.

Olen nähnyt tuon fake videon ja myös parituntisen dokumentin tuon toimittajan puolen vuoden treeneistä ruokavaliosta yms., jätkä kuvasi aamusta alkaen aamupalat, treenit, cardiot, punnitukset, taas ruokailut ja lääkärintarkastukset, ja voin kyllä sanoa ettei ole mikään feikki tarina.

Tuossa sun fake filmin "jälkeen" kuvassa on käytetty rajusti photoshoppia, kontrasti värillä korostettuja lihaksen ääriviiva piirtelyjä yms shaissea.

Etsi tuo I Want to Look Like That Guy, dokumentti jostain torrent saitista ja katso, todella hyvä ja mielenkiintoinen pätkä puolenvuoden äärimmäisen kovasta treenistä ja dietistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Okei. Sitten on eri asia. Mutta miks toi furious peten video sitten on feikki?

Katso se video kaveri käyttää korostusvärejä sixpäkkiin ja lihasten reunoille ja sitten photoshoppaa jenkkahvat jälkeen kuvasta, muokkaa/pienentää vyötäröään Photoshopin työkaluilla ja paljon muuta.

Katso se video kaveri käyttää korostusvärejä sixpäkkiin ja lihasten reunoille ja sitten photoshoppaa jenkkahvat jälkeen kuvasta, muokkaa/pienentää vyötäröään Photoshopin työkaluilla ja paljon muuta.

Joo niinhän se käyttää, mutta sehän myöntääkin sen itse. Luulin, että kyse oli siitä, että tuossa on jotain muuta feikkiä, mitä se ei itse kerro.

Meinaatko tommii, että en itse katso ensin videoitani jota postaan? Ymmärrän kyllä englantia ja katson videot, mitä postaan tänne, ihan ajatuksen kanssa kyllä, mutta nyt oli vaan eri käyttötarkotus meillä Archeyn kanssa feikkisanalla.

Joo niinhän se käyttää, mutta sehän myöntääkin sen itse. Luulin, että kyse oli siitä, että tuossa on jotain muuta feikkiä, mitä se ei itse kerro.

Meinaatko tommii, että en itse katso ensin videoitani jota postaan? Ymmärrän kyllä englantia ja katson videot, mitä postaan tänne, ihan ajatuksen kanssa kyllä, mutta nyt oli vaan eri käyttötarkotus meillä Archeyn kanssa feikkisanalla.

Joo pieni ajatus ero, olisi pitänyt selventää, että postasit feikatusta muodon muutoksesta tehdyn videon.

Taas lukihäiriö, kirjoitin tuossa että itsekkin olen sairaaloisen ylipainoinen kun painoni on 102kg ja pituu 181cm.

En tiedä kumpaa tarkoitat tuolla lukihäiriöllä, mutta itse otin tarkoituksella tuon sinun painon esimerkiksi, sillä en tiennyt tuon toimittajan painoa. Tarkennan vielä sen, että vaikka sen sairaalloisen ylipainon BMI-raja on se 30, niin onhan siinä selvä ero, jos 181 varressa on painoa sen 102kg kuin 238kg. Ainakin tuolla Jenkkilässä tuo sairaalloinen ylipaino on vielä porrastettu: Obese Class I (30 - 34.9 BMI), Obese Class II (35 - 39.9 BMI) ja Obese Class III (greater than 40 BMI). Eli tuolla asteikolla olisit tuon sairaalloisen ylipainosi kanssasi vielä höyhensarjalainen. Tuon kilpailun painavimman kisalijan BMI mitoilla 192cm ja 238kg, oli lempeät 65.7. Se on mun mielestä sairaalloinen ylipaino.

Löysin nyt pienen surffailun jälkeen tuon toimittajan lähtöpainon, joka oli 204 paunaa (92,5kg) ja myös sen loppupainon eli 154 paunan (69,8kg). Onhan se nyt hieman eri asia pudottaa 6kk 25kg kuin 119kg (voittajan pudotus) samassa ajassa, joten en lähtisi vertailemaan toimittajaa ja suurinta pudottajaa. Sitä mä en vain tässä hiffaa, että miten Suurimman pudottajan kilpailijoiden tekemä työ painon pudottamisessa eroaa tuon toimittajan tekemästä työstä? Sillä ihan samalla lailla nuo kilpailijat laskevat kalorinsa, tekevät punttia ja aerobista kuin tuo toimittajakin ja molemmat ovat lisäksi joutuneet tekemään jumalattomasti töitä kuntonsa eteen. Toisesta on vain tehty tv-viihdettä.

En tiedä kumpaa tarkoitat tuolla lukihäiriöllä, mutta itse otin tarkoituksella tuon sinun painon esimerkiksi, sillä en tiennyt tuon toimittajan painoa. Tarkennan vielä sen, että vaikka sen sairaalloisen ylipainon BMI-raja on se 30, niin onhan siinä selvä ero, jos 181 varressa on painoa sen 102kg kuin 238kg.

Löysin nyt pienen surffailun jälkeen tuon toimittajan lähtöpainon, joka oli 204 paunaa (92,5kg) ja myös sen loppupainon eli 154 paunan (69,8kg). Onhan se nyt hieman eri asia pudottaa 6kk 25kg kuin 119kg (voittajan pudotus) samassa ajassa, joten en lähtisi vertailemaan toimittajaa ja suurinta pudottajaa. Sitä mä en vain tässä hiffaa, että miten Suurimman pudottajan kilpailijoiden tekemä työ painon pudottamisessa eroaa tuon toimittajan tekemästä työstä? Sillä ihan samalla lailla nuo kilpailijat laskevat kalorinsa, tekevät punttia ja aerobista kuin tuo toimittajakin ja molemmat ovat lisäksi joutuneet tekemään jumalattomasti töitä kuntonsa eteen. Toisesta on vain tehty tv-viihdettä.

Olisit nyt etsinyt kuitenkin tarkemmat tiedot samalla kuin netissä hengailit. Ensimmäiset 18 viikkoa paino pysyi about samassa, rasva vain muuttui. Sitten alkoi varsinainen dietti. Kannattaa myös huomioida että tuolla toimittajalla on alusta lähtien ollut sellainen valmentaja jonka tavoitteena on kehonkoostumuksen muuttaminen. Noilla Suurin pudottaja kilpailijoilla kun tuo paino tuntuu olevan se avainsana.

Olisit nyt etsinyt kuitenkin tarkemmat tiedot samalla kuin netissä hengailit. Ensimmäiset 18 viikkoa paino pysyi about samassa, rasva vain muuttui. Sitten alkoi varsinainen dietti. Kannattaa myös huomioida että tuolla toimittajalla on alusta lähtien ollut sellainen valmentaja jonka tavoitteena on kehonkoostumuksen muuttaminen. Noilla Suurin pudottaja kilpailijoilla kun tuo paino tuntuu olevan se avainsana.

Mulla oli työn ja tuskan takana löytää edes tuo lähtöpaino, joten en sen tarkemmin jäänyt tutkailemaan sen toimittajan painonpudotushistoriaa ja -kulkua. Kyllähän siinä vaiheessa on se paino avainasemassa, jos se on vaarana aiheuttaa ennenaikaisen kuoleman tai muuten tekee ihmisen lähes liikuntakyvyttömäksi. Muuttuuhan noilla kilpailijoillakin tuo kehonkoostumus matkan varrella jo ihan 3-4kk jälkeen, kun rupeaa pattia tulemaan pikku hiljaa, mutta koska sitä ylimääräistä on niin paljon siinä päällä, niin siinä menee hieman kauemmin ennen kuin se näkyy. Itsellä on sellainen kutina tuosta touhusta, että tarkoituksena tuossa on ensiksi saada kilpailijoilta se sairaalloinen ylipaino pois, jolloin elämä joka osa-alueilla helpottuu. Se taas puolestaan kannustaa jatkamaan treenaamista, kun ei ole sitä yli 100kg ylipainoa taakkana.

Porukka kuitenkin treenaa sen 6-8 tuntia päivässä, joten luulisi senkin jo jotain vaikuttavan painoon.

Otappa nyt se järki käyttöön tässä asiassa. Väitätkö ihan tosissas että sairaalloisen lihavat laitetaan liikkumaan heti 6-8 tuntia päivässä? Ota huomioon kuitenkin se että kun kyseessä on jenkkisarja, niin siinä ne treenit mitä näytetään on niitä "tappotreenejä". Normaali viikkotreenaus ei tuossa sarjassa ole tollaista ollenkaan. Kyllä siinä lähdetään hyvin varovaisesti liikkeelle ja pikkuhiljaa nostetaan treenimääriä. Se minkä treenin siinä näyttävät on se 1 ainoa viikon kova treeni. Muuten mennään ihan eri systeemillä.

Jenkkilasit pois silmiltä ja vähän miettimistä mukaan. Maailman huippu-urheilijat voivat treenata sen 6-8 h päivässä ja heilläkin tollainen volyyminsietämys rakennetaan vuosien kuluessa ja pitää suunnitella erityisen tarkkaan.

Ensimmäiset 18 viikkoa paino pysyi about samassa, rasva vain muuttui. Sitten alkoi varsinainen dietti. Kannattaa myös huomioida että tuolla toimittajalla on alusta lähtien ollut sellainen valmentaja jonka tavoitteena on kehonkoostumuksen muuttaminen. Noilla Suurin pudottaja kilpailijoilla kun tuo paino tuntuu olevan se avainsana.

Kehonkoostumuksen muuttaminen lienee ajankohtaista kun ollaan alle 100 kiloisten sarjassa. Toisekseen tolla toimittajalla ei ole sairalloista ylipainoa koska sen raja 40BMI
http://fi.wikipedia.org/wiki/Painoindeksi

Otappa nyt se järki käyttöön tässä asiassa. Väitätkö ihan tosissas että sairaalloisen lihavat laitetaan liikkumaan heti 6-8 tuntia päivässä? Ota huomioon kuitenkin se että kun kyseessä on jenkkisarja, niin siinä ne treenit mitä näytetään on niitä "tappotreenejä". Normaali viikkotreenaus ei tuossa sarjassa ole tollaista ollenkaan. Kyllä siinä lähdetään hyvin varovaisesti liikkeelle ja pikkuhiljaa nostetaan treenimääriä. Se minkä treenin siinä näyttävät on se 1 ainoa viikon kova treeni. Muuten mennään ihan eri systeemillä.

Jenkkilasit pois silmiltä ja vähän miettimistä mukaan. Maailman huippu-urheilijat voivat treenata sen 6-8 h päivässä ja heilläkin tollainen volyyminsietämys rakennetaan vuosien kuluessa ja pitää suunnitella erityisen tarkkaan.

En tietääkseni missään vaiheessa ole väittänyt, että tuo 6-8 tuntia koostuu "tappotreeneistä", vaan porukka muun muassa ui, pyöräilee ja kävelee tuolla pitkin päivää. Ne treenit, jotka tosiaan telkkarissa näytetään ovat niitä "viime hetken treenejä", jotka vedetään ennen punnitusta. Noillahan ei ole mitään muuta kuin aikaa tuolla, kun eivät käy töissä tai ole perhevelvollisuuksia, joten en näe siinäkään mitään järkeä, että vedetään yksi treeni päivässä ja loppuaika sitten raavitaan persettä. Miksi ei käyttäisi sitä aikaa sitten liikkumiseen?

Olen kumminkin seurannut sarjaa alusta asti, joten tietynlainen kuva touhusta on syntynyt ja realiteetitkin ovat ihan tiedossa. Tosin jenkkilasit taitaa olla hukassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom