Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NoPain sanoi:
Edit: Nuo halot on myös hienot. Mutta mitenkäs noi laitteet tykkää hengata tuolla noin tiiviisti? Ettei kohta alkais kytemään tai ainakin laitteet paukkumaan. Mulla ainakin TopFieldi kuumentaa aika kivasti tv-tason lokeroa, kun lasi on kiinni.

Samaa mietin itsekkin. Todella makea idea ja lopputuloskin on tyylikäs! Onko toi CD-kaappi millään seinässä kiinni? Voi tulla nopesti alas pienestäkin tönäisystä jos ihan vapaasti keikkuu, kun on niin pieni tukipinta-ala.

Huppe,

taas tuli propsit sulle. Sulla on sisutushomma hanskassa. Tuo Tv-tason täyttäminen haloilla oli loistava veto.

Ja toki näin piraatti- ja mp3-aikana pisteet myös laajasta CD-kokoelmasta.

Paljonko tuli cd-kaapille hintaa, jos saa udella, näppärä ja siisti idea :thumbs:
Myös noi halot tv-tasoon aika luovaa, ei olis itselle tullu mieleenkään... mutta ei näytä hassummalta.
Ja noista palovaaraepäilyistä, eiköhän laitteissa ole jotain vikaa jos ne syttymisasteelle kuumenevat. Ja kai niissä olisi jo jokin varoitus ja paloturvalliseen paikkaan sijoittamismääräys jos niin kova kuumeneminen olisi normaalia.

j.uhis sanoi:
Paljonko tuli cd-kaapille hintaa, jos saa udella, näppärä ja siisti idea :thumbs:
Myös noi halot tv-tasoon aika luovaa, ei olis itselle tullu mieleenkään... mutta ei näytä hassummalta.
Ja noista palovaaraepäilyistä, eiköhän laitteissa ole jotain vikaa jos ne syttymisasteelle kuumenevat. Ja kai niissä olisi jo jokin varoitus ja paloturvalliseen paikkaan sijoittamismääräys jos niin kova kuumeneminen olisi normaalia.

Ideahan on siinä, että laitteissa on tuulettimet jotka hoitaa jäähdyttämisen. Jos ne halot ovat sen tuuletusaukon päällä niin rupeaa laitteet kuumenemaan ja voi mennä nopeasti rikki/syttyä palamaan oikosulusta.

j.uhis sanoi:
Kyllähän noissa laitteiden manuaaleissa lukee toi vaadittava tila joka pitää laitteen päällä olla, jotta lämmönhaihtuminen olisi riittävää (jos niitä manuskoja luetaan). En minäkään usko, että tulipalovaaraa on mutta laite itse voi tykätä kyttyrää, jos lämpötila nousee liiaksi. Varsinkaan kovalevytallennin ei tykkää kauheesti.

Itseänikin kiinnostaa tuo kaapin hinta ...

Ei tuo Humaxin perusdigipoksi ole kuumunut juuri lainkaan, pitää koitella kun se nyt on vuorokauden tuossa ollut. Vahvarilla ja cd/dvd-soittimella onkin ihan kivasti jo tilaa.

Kaappi maksoi 350e maalattuna ja 8mm lasihyllyineen.

Huppe, missä päivitetyt pihakuvat viipyy? Halot on kyllä hyvä oivallus. Laita tason alle kans halot noiden kakkosnelosten tilalle.

Seuraava projekti ilmeisesti on piha-aidoituksen modifiointi. Hieman maalit repsottelee ja sävyeroa on. Eli koko hommahan on kuin oravanpyörä aina löytyy jotain parannettavaa.:D

Ikävästi olohuoneen avokaappeihin pääsee kerääntymään kaikkea roinaa, joten päätin suunnitella kaappeihin lasiovet. Siivoushan ei tule kuuloinkaan. Itselläni ei tarvittavia välineitä ollut, joten apuna toteutuksessa oli isäni ja hänen työvälineet :)

alkuperäinen ja suunniteltu versio kaapeista

Kuvan mukaisia hyllyjä on kaksi ja ne sijaitsevat olohuoneen seinällä vierekkäin.

uudet ovet vanhoissa kaapeissa

Lasina on tumma savulasi. Hintaa tuli kaikkineen tarvikkeineen pyöreesti 80e.
Nyt olohuone on siistimpi ja tavarat on piilossa. Opiskelija + lapsiperheen budjettiin sopiva sisustusratkaisu :)

Yleiskuva olohuoneesta
Toinen kuva olohuoneesta

Sienimies sanoi:
Ikävästi olohuoneen avokaappeihin pääsee kerääntymään kaikkea roinaa, joten päätin suunnitella kaappeihin lasiovet. Siivoushan ei tule kuuloinkaan.

Lasina on tumma savulasi. Hintaa tuli kaikkineen tarvikkeineen pyöreesti 80e.
Nyt olohuone on siistimpi ja tavarat on piilossa. Opiskelija + lapsiperheen budjettiin sopiva sisustusratkaisu :)

Itse suosin myöskin paljon kaappeja/laatikostoja ym mistä tavarat eivät näy. Minä en olisi valinnut savulasia koska siitäkin rojut näkyy läpi [tosin ei kovinkaan selvästi] vaan olisin hankkinut jotain vielä peittävämpää, jotain huurrelasia tms. Itse olen sellainen että mikään ei saa näkyä paitsi tietyt koriste-esineet ym, mistään hinnasta en antaisi cd, kirja ym röykkiöiden olla esillä, varsinkin kun keräävät helvetisti pölyä ja kaikenlisäksi sitten rikkovat harmonisen sisustuksen väriteemat. [Harvoilla cd:t ja kirjojen kannet ovat tiettyjä värisävyjä]...

Mielestäni tosi hyvä ratkaisu ja eipä ollut kalliskaan! Paransi tuota ulkonäköä ihan 200%. Avohyllyt ovat usein epäsiistejä pölynkerääjiä ja kaupan päälle usein luovat sellaisen 'levottoman ilmapiirin'. Eli kehuja satelee täältäpäin tuosta päätöksestä :)

Huppe sanoi:
Kaikki aiemmat kuvat ja tekstit :)

Ei tässä kukaan mielipiteineen lomilla ole mutta kun ei ole mitään muuta kuin jatkuvaa ylistämistä ja 'olen kanssasi samaa mieltä kaikesta'-kommentteja niin en viitsi kokoajan toitottaa. Piha ja talonsisus uusine cd-kaappeineen ja halkokikkoineen ovat ihan 10+ arvoisia ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nolona tunnustan, että miun kirjahyllyssä on pääsääntösesti sinikantisia kirjoja (kaks kolmasosaa) :nolo: . Kaikkiaan meillä on tosi sinistä ja pahvilaatikollisen sinisiä kirjoja oon saanu lahjaksi äidin siivottua omaa kirjahyllyään. Muutkin kirjat on osittain järjestetty aiheen osittain värin mukaisesti.

Vanhempieni koko seinän peittävän kirjahyllyn kirjat on aakkosjärjestyksessä (siis sekä kirjailijan että kirjan nimen mukaisesti) ja miulle tulee ihan fyysinen paha olo kun kaiken väriset ja kokoiset kirjat on sekaisin :nolo: . Mutta ei auta koskee kun isä on niin järjestelmällinen että heti tulis sanomista. Onneks omassa kotona saa olla kirjat(kin) just niinkuin ite haluu.

Nimimerkillä "kohta varmaan itsekin siniseksi muuttuva esteetikko punttimimmi"

Ps. Meni muuten pitkälle aikuisikään ennenkuin pystyin pukemaan muitakin värejä päälleni, aina piti olla edes jotakin sinistä päällä...

MissEvilEve sanoi:
Itse suosin myöskin paljon kaappeja/laatikostoja ym mistä tavarat eivät näy. Minä en olisi valinnut savulasia koska siitäkin rojut näkyy läpi [tosin ei kovinkaan selvästi] vaan olisin hankkinut jotain vielä peittävämpää, jotain huurrelasia tms.
...
Mielestäni tosi hyvä ratkaisu ja eipä ollut kalliskaan! Paransi tuota ulkonäköä ihan 200%. Avohyllyt ovat usein epäsiistejä pölynkerääjiä ja kaupan päälle usein luovat sellaisen 'levottoman ilmapiirin'. Eli kehuja satelee täältäpäin tuosta päätöksestä :)
...

Kiitoksia kommenteista. Peittävämpää lasia lähdettiin hakemaan kun lasiliikkeeseen menimme, mutta lasiliikkeen valikoimat olivat aika pienet, joten tyydyimme tuohon tummaan savulasiin.

Näinkö Huppe sut eilen sun pihalla noin puoli kolme eilen päivällä mahdollisesti joku vesietku kädessä ja lippis päässä (muistaakseni)? Pihan näin joka tapauksessa ja se oli ihan hyvä.

Jossain ohjelmassa näkyi tänään eteinen mihin oli laitettu seinien vierelle kiertämään huonetta sellaiset kivirivit niinkuin esim. Huppe on laittanut talon ulko puolelle seinänviereen, mutta tämä oli siis eteisessä ja rajattu sitten matalilla rimoilla, oli aika jänskän näköinen, meikäläisen kissa kävisi varmaan kuseskelemassa sinne..

hannelek22 sanoi:
Jossain ohjelmassa näkyi tänään eteinen mihin oli laitettu seinien vierelle kiertämään huonetta sellaiset kivirivit niinkuin esim. Huppe on laittanut talon ulko puolelle seinänviereen, mutta tämä oli siis eteisessä ja rajattu sitten matalilla rimoilla, oli aika jänskän näköinen, meikäläisen kissa kävisi varmaan kuseskelemassa sinne..
Itse näin vastaavan viritelmän eräässä vessassa aikoinaan, sinne oli vielä upotettu halogeeneja tai letkuvaloa, en muista tarkkaan. Oli ihan jänskän näköinen kyllä, kyllästyisi varmaan nopsaan...

Huppe sanoi:
Itse näin vastaavan viritelmän eräässä vessassa aikoinaan, sinne oli vielä upotettu halogeeneja tai letkuvaloa, en muista tarkkaan. Oli ihan jänskän näköinen kyllä, kyllästyisi varmaan nopsaan...

Oisko ollut Mecan vessa?

Remppaurakka on siis ohi ja laitan tänne päikkyyn vihdoin lupaamiani kuvia. Valitettavasti jotkut kuvat ovat hiukan tummia tai epäselviä. Remppa kesti noin 1 1/2 kuukautta ja palkkasin homman erään miehen, jolla on oma remppafirma. Työn jälki oli mielestäni aika hyvää ja remppamies oli erittäin luotettava. Voin tarvittaessa ja kysyttäessä kertoa yksityiskohdista myöhemmin.

Asunnossa remontoitiin kaikki lattiasta kattoon, paitsi kylpyhuone. Kylpyhuoneeseen oli ehditty vaihtamaan laatat putkiremontin yhteydessä ennen kuin minä pääsin vaikuttamaan asiaan ja loppujen lopuksi sitä vain fiksailtiin enemmän minun makuuni. Itse en olisi valinnut laattoja, joissa on vaaleanvihreää. Kylpyhuoneen seinään katonrajaan lisättiin pari kaakelirivistöä, kattoa madallettiin ja sinne laitettiin halogeenit, käsienpesuallas ja allaskaappi vaihdettiin sekä peili.

Eli tässä tulee kuvia asunnostani – ennen ja jälkeen. Joiltain seiniltä puuttuu vielä tauluja ja saan vasta ensi viikolla tv-tason televisiolle, kotiteatterille, digiboxille sekä levyille + filmeille. Tilasin tason Vepsäläiseltä ja se on Kirsin Mondo pähkinän värisenä. Lisäksi luvassa on jotain pientä fiksaamista

ENNEN -KUVIA

Pohjapiirrustus:

isc.fcg

Keittiö:

isc.fcg

isc.fcg

Eteinen:

isc.fcg

isc.fcg

isc.fcg

Latest posts

Suositut