Mielestäni tärkeintä sisutuksessa on unohtaa se mikä on trendikästä tai mitä muut ovat mieltä. Itsellehän sitä asuntoa tehdään.
Värit ja huonekalujen tyyli yms ovat makuasioita.
Tästäkin thredistä löytyy paljon huonekaluja ja värejä ja tyylejä jotka ovat mielestäni, lainatakseni sanojasi, "shittiä". Mutta todennäköisesti sen omistaja on siitä pitänyt koska sellaiset on hankkinut!
QUOTE]
Just näin, annetaan toisillemme vinkkejä tuotteista ja tyylistä. Minä taas en halveksi marketteja yms kauppoja, olen löytänyt esim. yksinkertaisia sylinterimaljakoita puolet halvemmalla marketista kuin siitä ihkusta sisustusliikkeestä keskustasta, mutta minä en kyllä ole ikinä ollut merkkifriikki. Design-tuotteista tykkään niistä mistä tykkään ( minulla on esim. Robin Day:n tuoli), mutta niissäkin on muotoilu se mikä kiinnostaa. Kalusteeni koostuvat eri ajanjaksoilta: 60-luvun kirjahylly vanhemmilta, keittiön pöytä, työpöytä, pesukomuutti, nojatuoli mummolasta 1900-luvun alusta, keittion jakkarat Ikeasta, Day:n tuoli 70-luvulta ja viimeisin hankkimani aarre, Lennonin musta-valkoinen juliste kehystettynä, aah minä niin tykkään siitä
Taidelainaamot kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa, sieltä saa edullisesti kaunista kotiin.
...minä olen todellakin sisustushullu...minulla on esim. vaihto lampunvarjostimia...ja hulluinta kaikesta...suihkuverhoja...saa nauraa:D
...leffoissakin kiinnitän huomiota sisustuksiin...