Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Rikoin tollaisen seinävalaisimen lasisen kuvun ja tarttisin uuden sellaisen. Oletteko nähneet jossain tällaisia suutarinlamppuja?

WP_000263.webp

Liitteet

• WP_000263.webp
    WP_000263.webp
    287 KB · Katsottu: 4 583
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Tuli tuosta homppeleiden sisustusohjelmat threadista http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=27351 mieleen että eipä taida pakkotoistolla olla koskaan ollut ns. "tyttöjen juttuja" eli sisustavatko nämä karskit uroot asuntojaan? Riittääkö sinulle että nukut superloonin päällä lattialla ja otat jääkaapista rasvatonta maitoa ja protskupurkki säilytetään keittiön tiskipöydällä käden ulottuvilla?

Vai tunnustaudutko sisustusfriikiksi ja panostat kämppäsi viihtyvyyteen?
Vai peräti homppeliksi kuka muuten vain lueskelee tätä foorumia vaikka lukisi mieluummin sisustusfoorumeita (mitä ei taida oikein kyllä suomessa olla)?

Mielipiteitä, itse voin kantaa korteni kekoon ja pistää kämpän kuvat jakoon, vaimon kanssa tuolla asustellaan mutta ehkä kuitenkin minä olen se kuka on sisustuksesta enemmän päättänyt, en kuitenkaan ole homppeli, enkä edes bi. :)
KUVAT TÄSSÄ

Yhden pakkislaisen tiedän ainakin olevan samalla linjalla, uskaltavatko muut tunnustaa? Kuvia toki jakoon muiltakin niin täältä saa ehkä sitten ideoitakin, eikä tapella sitten homoudesta! :D

Sisustamisen suhteen tykkään hillityistä väreistä, en voi sietää esimerkiksi punaista tai vihreää.

Juuri on uuteen kotiin muutettu ja kyseinen asunto viehätti uutuudellaan.
Talo on hetki sitten rakennettu siis ja kukaan ei ole siinä aiemmin asunut.

Valkosta, tummanruskeeta, mustaa ja harmaata tulee olemaan mun kodin väreissä.
Sisustus on vielä kesken, mutta jotain sinne on väliaikaisesti jo hommattu! Uus sohva hommattiin juuri, ihana valkoinen nahkasohva!
Kylppäriin ei mitään oo vielä laitettu...sen sisustaminen ei kyllä ole mulle niin tärkeää! :D

Liitteet

• image_1367830192173691.webp
    image_1367830192173691.webp
    23,4 KB · Katsottu: 821
  • 535847_10151471845324471_1124258153_n.webp
    535847_10151471845324471_1124258153_n.webp
    36,1 KB · Katsottu: 1 026
  • 58121_10151467933454471_922512439_n.webp
    58121_10151467933454471_922512439_n.webp
    45,9 KB · Katsottu: 1 000
Askartelin olkkariin uudet valosysteemit. Onko nyt hyvä?

- - - Updated - - -

Kenelläkään ideoita sisutukseen sopivaksi viritinvahvistimeksi? Jokin ohut seinälle asennettava ois hakusessa. Ei tarvitse olla kovinkaan kummoinen, kunhan on hieno. Liitäntöjä pitäisi olla ainakin kaiuttimille + subille, HDMI x 2.

Mitä muita noihin nyt osais toivoa, kun tarkoitus olisi saada television ääni paremmaksi ja ps3:n kautta tulee joskus blueray -leffoja kateltua. Ehkä bluetooth voisi vielä olla kiva, että sais puhelimesta musan kuulumaan järjestelmän kautta.

Devialet tekee tämän hetken kuumimmat designvahvarit. Erittäin hyvät hifimielessäkin.

Liitteet

• IMG_20130524_181201.webp
    IMG_20130524_181201.webp
    124,8 KB · Katsottu: 4 048
^

Ihan ok. Askartele vielä tonne "laatikon" ja katon väliin valot, josta tulee epäsuora valo tähän tyyliin (tosin ei noin kovalla ja voimakkaalla valolla):

842040.webp

Lähde: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto...markkinat/ohjelma__koti_kunnossa_2009?1005901

Täältä löytyy myös kuvia:

http://sulohelmi.blogspot.fi/2012_11_01_archive.html

http://www.valoshop.fi/Epaesuora-valolista-Orac-Luxxus-C352

http://www.studio55.fi/lahipiirivoi...rendikas-pelaa-vareilla-valoilla-ja-pinnoilla

P.S. Toi taulu saattaa olla vähän liian korkealla mun makuun :)

Devialet tekee tämän hetken kuumimmat designvahvarit. Erittäin hyvät hifimielessäkin.
Hiukka epäilen että ehdotetussa hintaluokassa on nollia liikaa nyt :). Ei tule kyllä itsellekkään mieleen yhtään järkevää laitetta mikä noi tekis ja menis vielä seinällekkin.

Aapuuva! Mun pitäis päättää millainen tapetti tulee olkkarin "tehosteseinälle".
Muihin seiniin on tulossa harmaata,ehkä vähän hopeaan vivahtavaa tapettia.
Joku kuvio ois kiva,mutta mikä ja millainen? Muutto on kolmen viikon päästä,eli aikaa miettiä ei oo enää kovasti

Taisin mainostaa aiemmin tulevaa videota: http://vimeo.com/67203461

Se joka bongaa Bruce Leen saa tänään grillata itselleen makkaran huolimatta meneillään olevasta ruokavaliostaan. Go Go Yubarilla saa vain puolikkaan.

Edit: typo

Yo! Yo! Kiitos mukavista kommenteista ja hienoa että rausku paholainen on jäänyt muidenkin mieleen, se ei tosin kuulu talon hintaan :)

Sen verran haluan sanoa myyntiin liittyen, että innokkaan amatöörisuunnittelijana on tullut erittäin monta uutta ideaa omakotitaloasumiseen liittyen mitkä haluan toteuttaa. Seuraava talo teemalla: beach house :)

Huppe on oikeassa että tietenkin myynti harmittaa kun itse talosta kovasti tykkää ja sen ratkaisuista myös. Mutta toinen on myytävä jotta toisen voi toteuttaa, kun ei se perskutan Eurojackpot meidän residenssiin osunut.

Ja mitä ratkaisuihin tulee niin ne on itselle ja omaan makuun toteutettu, uskon että meitä on muitakin ja talo käy kaupan. Kunhan hiirenkorvat tulee puihin niin kuvataan myyntivideo talosta...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Onko kellään tietoa tarratapetista? Tunnetaan enkuksi ainaskin nimillä temporary wallpaper, peel and stick wallpaper, removable wallpaper.

Mistähän löytys valkoista, suht ohutta kaapelisuojaa kajareiden johtojen suojaks? Tai oikeastaan peittämään mustat johdot. Paksua löytyy ainakin Bauhaussista, mutta näyttää tyhmälle, jos ton sisään laittaa kaks ohutta johtoa...Mustana oli kahta paksuutta, mutta valkoisen kanssa on ongelmissa kun ei tunnu löytyvän ku tuota yhtä.

En jaksanu selata trediä taaksepäin joten kysynpä tässä, löytyykö teiltä omateko klapitelineitä sisustuselementteinä? Tekisi mieli värkätä jottain hieman isompaa kuin kantovakallisen vetoista telinettä. Googlettelin hieman mutta ei löytynyt oikein mieleisiä ideoita vielä...

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Meillä olis piakkoin kaupantekoa 2-tasosesta rivarista (päästiin vittuun tästä paskasta kerrostalosta) ja keittiön värimaailmaa ollaan vähän jo suunniteltu. Kaikki pinnat menee siis asunnossa uusiks, itse teen kaiken paitti kylppärin laattahommat. Laminaatiksi olisi tulossa tämäntapaista: LAMINAATTI CELLO TAMMI VALKOÖLJYTTY 5552 KL32 ... - Laminaatit - K-rauta

sori, en osaa kuvia laittaa tähän. Eli tohon olis mietinnässä sopivat etusarjat ja IKEAn keittiö siis tulossa, koska voi itse koota/asennella. Kodinkoneet tulee olemaan rosteria, eli vinkkiä tulille kiitos :)

Meillä olis piakkoin kaupantekoa 2-tasosesta rivarista (päästiin vittuun tästä paskasta kerrostalosta) ja keittiön värimaailmaa ollaan vähän jo suunniteltu. Kaikki pinnat menee siis asunnossa uusiks, itse teen kaiken paitti kylppärin laattahommat. Laminaatiksi olisi tulossa tämäntapaista: LAMINAATTI CELLO TAMMI VALKOÖLJYTTY 5552 KL32 ... - Laminaatit - K-rauta

sori, en osaa kuvia laittaa tähän. Eli tohon olis mietinnässä sopivat etusarjat ja IKEAn keittiö siis tulossa, koska voi itse koota/asennella. Kodinkoneet tulee olemaan rosteria, eli vinkkiä tulille kiitos :)

Miksi laminaattia? Miksei parkettia tai vinyyli korkkia?

Ei löytynyt markkinoilta valmista, niin (p)askartelin itse tollasen magneettiliitutaulutaulun.

Ohutta peltilevyä, liitutaulutarra ja vintiltä jämälaudoista karmit.

9587175219_f13e10d551_o.jpg

Miksi laminaattia? Miksei parkettia tai vinyyli korkkia?

Koska on olemassa budjetti enkä ala makseleen yli 40e neliöltä. Lisäks on laminaatti aika huoleton ja nykyään löytyy aika upeitakin kuoseja ihan kohtuu hintaan n.20e/m2. Parketista on jäänyt vaan huonoja kokemuksia, kun vesilasi tms muu neste ehtii vähänkin pisempään olemaan... Siksi.

Pitäis tuota "omaa" pikkuvessaa vähän sisustaa kun vaimo on ominut ison vessan itelleen ja tavaroilleen. Mun parranajovehkeet ja hammasharja mahtuu hyvin tuonne pikkuvessaan. Seinät on vähän kolkon oloiset joten sinne ajattelin kokeilla täällä dissattua sisustustarraa. Kaikkialla tyrkytellään vaan love-home jne tekstejä. Löytyykö mistään "shit happens" tai vastaavia miehekkäämpiä sisustustarroja jotka sopis vessaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom