Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli tuosta homppeleiden sisustusohjelmat threadista http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=27351 mieleen että eipä taida pakkotoistolla olla koskaan ollut ns. "tyttöjen juttuja" eli sisustavatko nämä karskit uroot asuntojaan? Riittääkö sinulle että nukut superloonin päällä lattialla ja otat jääkaapista rasvatonta maitoa ja protskupurkki säilytetään keittiön tiskipöydällä käden ulottuvilla?
Vai tunnustaudutko sisustusfriikiksi ja panostat kämppäsi viihtyvyyteen?
Vai peräti homppeliksi kuka muuten vain lueskelee tätä foorumia vaikka lukisi mieluummin sisustusfoorumeita (mitä ei taida oikein kyllä suomessa olla)?
Mielipiteitä, itse voin kantaa korteni kekoon ja pistää kämpän kuvat jakoon, vaimon kanssa tuolla asustellaan mutta ehkä kuitenkin minä olen se kuka on sisustuksesta enemmän päättänyt, en kuitenkaan ole homppeli, enkä edes bi.
KUVAT TÄSSÄ
Yhden pakkislaisen tiedän ainakin olevan samalla linjalla, uskaltavatko muut tunnustaa? Kuvia toki jakoon muiltakin niin täältä saa ehkä sitten ideoitakin, eikä tapella sitten homoudesta! :D
Kenelläkään ideoita sisutukseen sopivaksi viritinvahvistimeksi? Jokin ohut seinälle asennettava ois hakusessa. Ei tarvitse olla kovinkaan kummoinen, kunhan on hieno. Liitäntöjä pitäisi olla ainakin kaiuttimille + subille, HDMI x 2.
Mitä muita noihin nyt osais toivoa, kun tarkoitus olisi saada television ääni paremmaksi ja ps3:n kautta tulee joskus blueray -leffoja kateltua. Ehkä bluetooth voisi vielä olla kiva, että sais puhelimesta musan kuulumaan järjestelmän kautta.
Hiukka epäilen että ehdotetussa hintaluokassa on nollia liikaa nyt . Ei tule kyllä itsellekkään mieleen yhtään järkevää laitetta mikä noi tekis ja menis vielä seinällekkin.Devialet tekee tämän hetken kuumimmat designvahvarit. Erittäin hyvät hifimielessäkin.
Ei tuokaan huono. Mua houkuttaa tumma paljon enemmän kuin vaalea,mut onko tällänen liian musta?/tuleeko huoneesta liian musta,kun kaikki huonekalutkin (paitsi valkoinen sohva joka jossain vaiheessa kyllä uusiutuu mustaksi tai tumman harmaaksi) on mustia?Mites tuollainen? Työhuoneeseen valitsin...eiku vaimo valkkas tuota.
http://www.sandudd.fi/files/kuvapankki/Jukka Rintala/kuva3.jpg
Yo! Yo! Kiitos mukavista kommenteista ja hienoa että rausku paholainen on jäänyt muidenkin mieleen, se ei tosin kuulu talon hintaan
Sen verran haluan sanoa myyntiin liittyen, että innokkaan amatöörisuunnittelijana on tullut erittäin monta uutta ideaa omakotitaloasumiseen liittyen mitkä haluan toteuttaa. Seuraava talo teemalla: beach house
Huppe on oikeassa että tietenkin myynti harmittaa kun itse talosta kovasti tykkää ja sen ratkaisuista myös. Mutta toinen on myytävä jotta toisen voi toteuttaa, kun ei se perskutan Eurojackpot meidän residenssiin osunut.
Ja mitä ratkaisuihin tulee niin ne on itselle ja omaan makuun toteutettu, uskon että meitä on muitakin ja talo käy kaupan. Kunhan hiirenkorvat tulee puihin niin kuvataan myyntivideo talosta...
Meillä olis piakkoin kaupantekoa 2-tasosesta rivarista (päästiin vittuun tästä paskasta kerrostalosta) ja keittiön värimaailmaa ollaan vähän jo suunniteltu. Kaikki pinnat menee siis asunnossa uusiks, itse teen kaiken paitti kylppärin laattahommat. Laminaatiksi olisi tulossa tämäntapaista: LAMINAATTI CELLO TAMMI VALKOÖLJYTTY 5552 KL32 ... - Laminaatit - K-rauta
sori, en osaa kuvia laittaa tähän. Eli tohon olis mietinnässä sopivat etusarjat ja IKEAn keittiö siis tulossa, koska voi itse koota/asennella. Kodinkoneet tulee olemaan rosteria, eli vinkkiä tulille kiitos
Miksi laminaattia? Miksei parkettia tai vinyyli korkkia?