Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että rullaverhot ovat pääsääntöisesti rumia ja kolkkoja (ainakin pelkällään). Ymmärrän kyllä, että niitä tarvitaan joissain tapauksissa huonetta pimentämään, mutta silti. Silloinkin ne voi mielestäni piilottaa tavallisten verhojen väliin, mikäli niitä ei käytetä koko aikaa. Tavalliset verhot vähän antavat pehmeyttä tilaan. Vai onko sinulla kenties tarkoitus laittaa myös tavallisetverhot olohuoneeseen?

Mutta jos silti tuollaiset haluat, niin löydät niitä firmoja googlettamalla "motorisoitu rullaverho". Jos olisi pakko laittaa tollainen pimennysjuttu ikkunaan ilman tavallisia verhoja, niin käyttäisin mielummin säleverhoja tai pystylamellikaihtimia: http://www.gardin.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=34&Itemid=83

Siitäkin huolimatta, että joutuisi vähän pomppimaan sielläsohvalla. Tiedä, vaikka niitäkin olisi motorisoituina.

Kiitoksia tästä ja myöskin muille vastanneille,. Kyllähän noista jostain luulis mieleisensä löytävän.

Ja juurikin nimenomaan haluan motorisoidun vaihtoehdon koska en yllä tuon sohvan yli millään kurotteluilla enkä halua nousta joka ikinen päivä 2-3 kertaa seisomaan sohvan päälle vetääkseni verhot eteen tai sulkemaan sälekaihtimia.. Ihan siis käytännöllisyyssyistä. Toki ajatuksena on että ns. normiverhot on ikkunoiden reunoilla sisustuksena, mutta yksityisyyden (eka kerros katutasossa sisäpihan puolella) ja pimentämisen takia haluan helpon vaihtoehdon.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Teetin tommosen pöydän, käsittelin itse Liberonilla. 240x110cm, mäntyä, hinta 200e + Liberonit ja tarvikkeet vajaan satkun. Ohessa mallikuva mukana.

Kustomoidut sisustusjutut on aina hyviä. Itse tuunasin taas Ikeaa ja tein keittiön pöydälle lampun. Maksa joutuu koville mutta kyllä se siitä :D Jotenkin pitää rikkoa perinteisiä kaavoja ja muutenkin pidän syödessä tuosta pöytälampun valosta enemmän kuin kattovalosta. Smyygit ja ikkunalistat uupuu vielä keittiöstä, mutta en prkl enää sahaa tai maalaa mitään öljymaalilla sisätiloissa. Rakennuspölyä saa kyllä imuroida varmaan puolivuotta pois.

lamppu.webp

http://www.pakkotoisto.com/attachments/kotitalous/96973d1364415473t-suuri-sisustusthread-kuvia-image.jpg
Teetin tommosen pöydän, käsittelin itse Liberonilla. 240x110cm, mäntyä, hinta 200e + Liberonit ja tarvikkeet vajaan satkun. Ohessa mallikuva mukana.

Mistäs noi saareketuolit on hankittu?

Zone-sarja -42%
Saan ehkä noita pöytiä lisää jos joku tahtoo. Mittojen mukaan. Pitää kysästä kiinnostaako noita moinen bisnes.

Tulee jostain syystä terassipöytä mieleen, kenties leveämmästä lankusta olisi tullut vakuuttavampi.
Henkilökohtaisesti oon sitä mieltä että männystä tai kuusesta ei kannata pöytää tehdä ellei tavara ole pystyyn kuollutta ja muutaman sata vuotta vanhaa. Tammi tuohon olisi ollut erittäin hieno ja kestävä.

http://www.lamaisonprime.fi/mira-valaisin-p-1947.html

Onko joku nähnyt tällaista valaisinta myynnissä? Tai lähinnä kiinnostaa tuollainen valaisin, mutta ns. lyhty-mallisena. Poliisit tv-sarjassa näkyi jossain lahtelaisessa ravintolassa tuollaisia valaisimia ja sitten oli lyhty-mallisia myös. Ne olivat samaa sarjaa, mutta umpinaiset, joiden sisältä kajasti valot. Ikään kuin kaksi tuollaista valaisinta olisi laitettu vastakkain tuosta alareunastaan.

Muistelisin joskus nähneeni kodin1:ssä, mutta ainakaan nettikaupasta en enää löytänyt.

Mulle tulee tosta valaisimesta jotenkin meleen intialaistyyppiset (vai marokkolais-?) valaisimet ja mulla on muistikuva, että olisin saattanut nähdä joskus tota tyyppiä olevia valaisimia jossain Indiskassa.

Marokkolaistyyppisiä löytyy tästä blogista: http://www.unasuniverse.blogspot.fi/

Liitteet

• 2010+%u002526+Marrakech+259.webp
    2010+%u002526+Marrakech+259.webp
    477,7 KB · Katsottu: 3 726

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, hieman itämaista tyyliähän tossa on. En ainakaan nyt löytänyt tuolta ruotsinkieliseltä indiskan sivuilta ko. lamppua. Pitää katsoa, jos pääsee myymälässä käymään.

edit. pistin muuten itse asiassa väärän valaisimen kuvan. Tässä se oikea
Mira-riippuvalaisin300.jpg

jakso 45, Lahden poliisipartio. Ruutu.fi :stä kun katsoon, niin ajassa 10:11 eteenpäin näkyy niitä valaisimia :)
Ja katossa niitä lyhtymäisiä. Kyseessä ravintola, niin todennäköisesti ovat tilanneet ne jostain tukusta tms. erikoisliikkeestä. Voi olla, ettei noita lyhtymalleja normaalin kaupan hyllyltä löydä.

Oon kattonu tuon kohdan ainakin 5 kertaa ja harmitellut, kun ei selviä ravintolan nimi. Olisin jo ollut sinne yhteydessä. Kiitokset! :)

Tuolla nettikaupassa minkä linkitin, löytyy tuota normaalia valaisinta, mutta ei sielläkään tuota lyhtymallia ole. Katsotaan selviääkö ravintolan kautta :)

Näkyy kyllä hyvin kaikista ratkaisusta että on tosiaan "itselle" tehty, nyt sitten myydessä pitää vaan toivoa että tuo miellyttäisi jotakuta muutakin...

Näkyy kyllä hyvin kaikista ratkaisusta että on tosiaan "itselle" tehty, nyt sitten myydessä pitää vaan toivoa että tuo miellyttäisi jotakuta muutakin...

Myynnin syytä emme voi varmasti kuin arvailla. Varmasti harmittaa myydä, uskoisin.

Hieno kämppä, vaikka osa sisustusratkoisusta vähän speciaaleja. Hintakaan ei ole sinänsä paha, mutta tiedä sitten miten sijainti vaikuttaa hintaan. Täälläpäin talosta saatettaisiin maksaa vähän enemmänkin jos olisi ni. 3-4 kilometrin säteellä keskustasta.

... no offiksi meni, mutta siis mun mielestä hienosti ja ennen kaikkea rohkeesti sisustettu, toivottvasti oikea ostaja löytyy.

Yo! Yo! Kiitos mukavista kommenteista ja hienoa että rausku paholainen on jäänyt muidenkin mieleen, se ei tosin kuulu talon hintaan :)

Sen verran haluan sanoa myyntiin liittyen, että innokkaan amatöörisuunnittelijana on tullut erittäin monta uutta ideaa omakotitaloasumiseen liittyen mitkä haluan toteuttaa. Seuraava talo teemalla: beach house :)

Huppe on oikeassa että tietenkin myynti harmittaa kun itse talosta kovasti tykkää ja sen ratkaisuista myös. Mutta toinen on myytävä jotta toisen voi toteuttaa, kun ei se perskutan Eurojackpot meidän residenssiin osunut.

Ja mitä ratkaisuihin tulee niin ne on itselle ja omaan makuun toteutettu, uskon että meitä on muitakin ja talo käy kaupan. Kunhan hiirenkorvat tulee puihin niin kuvataan myyntivideo talosta...

Hieno kämppä, vaikka osa sisustusratkoisusta vähän speciaaleja. Hintakaan ei ole sinänsä paha, mutta tiedä sitten miten sijainti vaikuttaa hintaan. Täälläpäin talosta saatettaisiin maksaa vähän enemmänkin jos olisi ni. 3-4 kilometrin säteellä keskustasta.

... no offiksi meni, mutta siis mun mielestä hienosti ja ennen kaikkea rohkeesti sisustettu, toivottvasti oikea ostaja löytyy.

Back
Ylös Bottom