Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko toi Jm1 sun kommentti ton hinnasta jotain sarkasmia tms.? En ihan ymmärtänyt, oliko toi 2k sun mielestä paljon vai tosi vähän. Kyllähän sängystä voi maksaa vielä paljon enemmänkin, Hästensiltä ei esimerkiksi lähde vielä tolla hinnalla mitään. Sen takia kyselinkin noista Intiassa tehdyistä Ikean Sultaneista; onko niistä mihinkään vai kannattaako panostaa kalliimpaan?
Niin, oikeasti hyvät futonit saa parilla sadalla, tempurit parilla tonnilla ja hästensit 20.000 eurolla. Ikean 299e on testatusti parempi ku hästens. Jokainen ostakoon mitä lystää.
Vähän vitsillä heitin tuon lähdetään kolmistaan tinkaamaan, mutta esimerkiksi tästä saisi varmasti tuon parisataa vielä jokainen alennusta, jos esim. 3 ostajaa ilmaantuisi paikalle. Pitääpä kysellä, jos vanhemmatkin haluaisi uuden sängyn. Niin lähellä omaa budjettia, että taitaa lähteä Tempur hankintaan huomenna. (Ja selkävaivat toivottavasti historiaan.)
Jos ei joku sitä ennen ehdi kehumaan Ikean vastaavia.
http://www.iskukoti.fi/koti/actions...3uLax4Qb3mSe34KbNuQc30Sbhz0?productId=2495177
Auttakaa miestä mäessä kastellin 132 valokaaren sisutamisessa olohuoneen osalta. Millään en haluaisi laittaa tv:tä takan viereen, mutta muuten tuo pohja on aika vaikea. Mietin tv:n sijoittamista tuonne kaarelle niin, että puuseppä tekisi kaaren mukaisen tason, mutta en tiedä onko tämäkään fiksu ratkaisu.
Auttakaa miestä mäessä kastellin 132 valokaaren sisutamisessa olohuoneen osalta. Millään en haluaisi laittaa tv:tä takan viereen, mutta muuten tuo pohja on aika vaikea. Mietin tv:n sijoittamista tuonne kaarelle niin, että puuseppä tekisi kaaren mukaisen tason, mutta en tiedä onko tämäkään fiksu ratkaisu.
Makuuhuoneeseen pitäis löytää lamppu. Oon jonkinlaisia katsellut. Olisiko kellään ideaa tänne? Toinen seinä on valkosta tapettia. Verhojaki vielä vaihtelen, nyt vaa nuo valkoset. Listat vielä uupuu rempan jäliltä.
Tämän olen itsekin kotimaisissa hotelleissa todennut, ja sinne sängyn allekkin olen kurkannut. Ovat poikkeuksetta olleet Unitulin jotakin hotellisarjan sänkyjä. Kotimainen valmistaja kyseessä, joten saattaisi saada ostettua valmistajalta suoraan, jos runkopatjasänkyä halajaa.Monissa hotelleissa on hyviä sänkyjä sillä tuntuu että niissä nukkuu lähes poikkeuksetta paremmin kuin kotossalla, seuraavan kerran pitää kattoa mikä merkki ja malli kyseessä.
Makuuhuoneeseen pitäis löytää lamppu. Oon jonkinlaisia katsellut. Olisiko kellään ideaa tänne? Toinen seinä on valkosta tapettia. Verhojaki vielä vaihtelen, nyt vaa nuo valkoset. Listat vielä uupuu rempan jäliltä.
Sisustusthreadissa kun ollaa niin saa varmaan myös kommentoida? Itse en oikein ymmärrä tuota tehosteseinää sivulla, jos sellaisen tahtoo tehdä. Huoneesta tulee epätasapainoinen vaikutelma. Itse tykkään symmetriasta muutenkin, kääntäisin tuon sängynpäädyn tuohon violetille seinälle. Onko tuolla lisäksi hieman liikaa violettia? Älä nyt ainakaan mitään violettia tai voimakaskuviollista verhoa pistä...
Violettiin sopii hyvin harmaa:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60190827/
Tämä on myös livenä kiva:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30089430/
Huone ei siis ole sisustukseltaan vielä valmis.
Ja joo sängynpäätyä olen miettinyt violetille seinälle, mutta se ei huoneen koon takia onnistu. ei mahdu ovi avautumaan.
Joo no emmää mittää violetetteja verhoja oo laittamasa, ja sängynpeitekkin on vanha =) vähä kesken vielä tuo huone ku saatiin remppa valmiiksi vasta viime viikonloppuna.
Ja asuntoonkin muutettii vasta pari viikkoa sitten.
Mutta makuasioista ei voi kiistellä, itte tykkään voimakkaista väreistä. Olohuoneessa on esim. yhdistetty kultaa ja violettia. Ja vihreä matto. :D En tykkää tylsistä perusväreistä
joita KAIKKI suomalaiset käyttää
esim, harmaa, valkonen ja musta. Niiiin tylsää. Ja persoonatonta.
Itellä myös sama lamppu makkarissa ja kokoamisprosessi oli tosiaan kokemus sinänsä... :D"Halpa" ja tyylikäs design-riippuvalaisin Norman Copenhagenin Norm 69 (100-200€ riippuen koosta)? HUOM! kokoamiseen menee muutama tunti L-koko alkaa olemaan aika max suomalaisiin huonekokoihin eli alle satasella pääsee.
Täältä esim löytyy: http://www.finnishdesignshop.fi/valaisimet-riippuvalaisimet-norm-lamppu-p-2757.html