Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sisustusthreadissa kun ollaa niin saa varmaan myös kommentoida? Itse en oikein ymmärrä tuota tehosteseinää sivulla, jos sellaisen tahtoo tehdä. Huoneesta tulee epätasapainoinen vaikutelma. Itse tykkään symmetriasta muutenkin, kääntäisin tuon sängynpäädyn tuohon violetille seinälle. Onko tuolla lisäksi hieman liikaa violettia? Älä nyt ainakaan mitään violettia tai voimakaskuviollista verhoa pistä...

Itse komppailen. Tehosteseinä "päätyseinäksi", eli sängynpääty sitä vasten, ei ikkunan eteen niin että valo tulee takaa. Lisäksi vain valkoista/harmaata/hopeaa, ei yhtään violettia. Koskee siis myös mahdollista valaisinta.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
"Halpa" ja tyylikäs design-riippuvalaisin Norman Copenhagenin Norm 69 (100-200€ riippuen koosta)? HUOM! kokoamiseen menee muutama tunti :) L-koko alkaa olemaan aika max suomalaisiin huonekokoihin eli alle satasella pääsee.

Täältä esim löytyy: http://www.finnishdesignshop.fi/valaisimet-riippuvalaisimet-norm-lamppu-p-2757.html

katso liitettä 77172
katso liitettä 77173

Mä vähän innostuin, kun budjettikin taipuis tohon hyvin. Onkohan XXL-kokoista missään näkyvillä? Näyttäisi halkaisija olevan vastaava Ikean maskros-valaisimeen, pitää käydä väijymässä, riittäiskö ton kokonen meille. Pölyä toi varmaan kerää kiitettävästi =D

Meillä on vierashuoneessa Ikean Knappa, joka on kanssa tollanen koottava muovihässäkkä. Pölyä kerää, mutta eipä tota koskaan huomaa puhdistaa. Ja kun huomaa, niin toteaa sen melko vittumaiseks hommaks ton varjostimen mallin takia.

Päivä meni erilaisissa ostoshelveteissä juosten. Uusi asunto on nyt keittiönpöytää + tuoleja ja kahta kattovalaisinta vaille valmis. Keittiön pöydäksi ja tuoleiksi päädyin tilaamaan tällaiset: http://www.vepsalainen.com/fi/tuotteet/poeydaet/ruokapoeydaet/lento-poeytae mutta mustana (120 cm versio.) Mallikappaletta ei Porttipuiston myymälästä mustana löytynyt, joten käyn vielä ens viikolla keskustan myymälässä tsekkaamassa sen ja heitän tilauksen sisään. Toimitusajaksi sanottiin 6 viikkoa, mikä on mun mielestä mahdottoman pitkä.

^

Ihan normaali aika. Ja loppujen lopuksi tossa saattaa vielä käydä niin, että se toimitusaika viivästyy saman verran. Sekin tuntuu olevan "normaalia" huonekaluliikkeille.

Mistä saisi hyvän, opiskelijabudjetin divaanisohvan, tai jonkun muun samankaltaisen ns. leveämmän röhnötyssohvan? Joko kaikki divaanit ovat muuten liian isoja tai sitten pienemmät ovat jotain seurapiirisohvia, selkä suorassa mahtuu perse tyynylle.

Siis ei mikään kooltaan muuten hirveän iso, mutta "syvyys" olisi normaalia suurempi, liki makoiltava.

Mistä löytäisi tuollaisen Elfa tyyliset metallilankakorisysteemit jotka on rungon kanssa maksimissaan 480mm syvät ? Elfoissa näyttäisi syvyys olevan kirotut 540mm.

Menossa siis liukuovikomeroon minkä oon modannut paikoilleen ottamalla syvyydestä muistaakseni vajaa 100mm pois.

Mistä löytäisi tuollaisen Elfa tyyliset metallilankakorisysteemit jotka on rungon kanssa maksimissaan 480mm syvät ? Elfoissa näyttäisi syvyys olevan kirotut 540mm.

Menossa siis liukuovikomeroon minkä oon modannut paikoilleen ottamalla syvyydestä muistaakseni vajaa 100mm pois.

Elfalla on mini-sarja, jossa syvyys 435mm.

Elfalla on mini-sarja, jossa syvyys 435mm.

Niimpä näkyy olevan, tuota lähemmäs en varmaan pääse kuin itse tekemällä, leveys olisi saanut olla 600mm tuossa minissähän se oli jotain 535mm.

Eiköhän tuolla pääse eteenpäin, vittu minkä hintasia nuo on!

Kenelläkään tietoa noista Norscan tekemistä koripaketeista, onko kalliimpia vaiko halvempia kuin Elfat ?

Taitavat olla jopa yhteensopivia keskenään. Jos joku tietää jonku nettisaitin mistä noita Elfoja saa tilattua tietysti halvalla niin linkkiä pesään.

Biltemasta ja Jyskistä tietysti löytyy omat versiot, taidan käydä tsekkaamassa halvempiahan nuo on varmasti ja hyvällä tuurilla laatukin
on melkein yhtä hyvä mitä noissa monta kertaa kalliimmissa. Jää nykyiseen asuntoon jossa tulee asuttua muutama vuosi korkeintaan
joten periaatteessa ei merkitystä vaikkei lopunelämää kestäiskään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yritän löytää työpistettä pieneen tilaan. Tarkoituksena olisi saada iMac 21.5" ja 12.5" läppäri mahtumaan tilaan jonka mitat max. leveys 85cm ja syvyys 45cm. Korkeudella ei nyt niin hirveästi väliä. Eihän tuon läppärin tuohon tartte mahtua, mutta olisi kiva. iMac on noin 18cm syvä ja 46.5cm korkea joten ei vie paljoa tilaa. Ikeassa on keksitty ihan kätevä ratkaisu, mutta hieman liian pieni ja heiveröinen. Pitäisi olla ihan katseen kestäväkin, sillä siihen olisi näköyhteys joka suunnasta. Olisi plussaa jos alhaalla olisi säilytystilaa ja mieluusti kaikki ovien taakse suojaan pölyltä ja katseilta. Tietty tuollaisen voisi yrittää ihan johonkin vaatekaapin runkoonkin viritellä.. Ideoita?

ludvig-tyoasema-kannettavalle-tietok__0087741_PE217339_S4.JPG
ludvig-tyoasema-kannettavalle-tietok__0094137_PE231879_S4.JPG

Kenelläkään tietoa noista Norscan tekemistä koripaketeista, onko kalliimpia vaiko halvempia kuin Elfat ?

Taitavat olla jopa yhteensopivia keskenään. Jos joku tietää jonku nettisaitin mistä noita Elfoja saa tilattua tietysti halvalla niin linkkiä pesään.

Biltemasta ja Jyskistä tietysti löytyy omat versiot, taidan käydä tsekkaamassa halvempiahan nuo on varmasti ja hyvällä tuurilla laatukin
on melkein yhtä hyvä mitä noissa monta kertaa kalliimmissa. Jää nykyiseen asuntoon jossa tulee asuttua muutama vuosi korkeintaan
joten periaatteessa ei merkitystä vaikkei lopunelämää kestäiskään.

Noista mainitsemistasi en osaa sanoa mitään, mutta vinkkinä voin antaa että pidä näpit erossa Ikean korisysteemeistä. Niissä laatu on huono eikä ne kestä painoa juuri lainkaan.

Mittasin uudestaan ja eihän tuonne mahdu kuin sellanen 440mm syvä maksimissaan. Noita halpiksia ei taida tuossa koossa löytyä ollenkaan eli pakko ostaa Norskia taikka Elfaa,
tietäs vaan mistä noita sais tilattua. Kaupasta löytyy, mutta ei sellasia valmiita paketteja ollenkaan eli tulee maksaan helvetisti kasaamalla.

Mittasin uudestaan ja eihän tuonne mahdu kuin sellanen 440mm syvä maksimissaan. Noita halpiksia ei taida tuossa koossa löytyä ollenkaan eli pakko ostaa Norskia taikka Elfaa,
tietäs vaan mistä noita sais tilattua. Kaupasta löytyy, mutta ei sellasia valmiita paketteja ollenkaan eli tulee maksaan helvetisti kasaamalla.

Kodin1:sestä ainakin ostin settihintaisena.

Kodin1:sestä ainakin ostin settihintaisena.

Ykkösestä löytyy, mutta ei oo sellasta lähettyvillä ja näytti olevan pelkästään noutomyyntinä. Pitää kävästä varmaan kaverilla ja samalla noutaa, jos ei muualta
löydy sitä ennen. Norscanilla löytyisi itse asiassa omaan käyttöön parempi koko kuin Elfalla, mutta noita jälleenmyyjiä ei oikeen tahdo olla missään.

Tiedoks muillekkin sitten että tuota Norscania ei enään tuo Suomeen tietääkseni kukaan. Norscanilta saa ainoastaan kiskosysteemiä, mutta ei noita rungollisia lankakorihyllyjä.
Huono homma sillä niiltä löyty mitoiltaan omiin tarpeisiin parempi setti mitä Elfalta, Elfallakin todella rajoittunut tuo tarjonta.

Noista mainitsemistasi en osaa sanoa mitään, mutta vinkkinä voin antaa että pidä näpit erossa Ikean korisysteemeistä. Niissä laatu on huono eikä ne kestä painoa juuri lainkaan.
Mulla taas ei oo Ikean korisysteemeistä mitään valittamista. On kestäneet ihan siinä missä esim. Elfatkin.

Mietin tätään tota Norm 69 XXL:ää, kun Finnishdesignshopista olisi vielä 10%:n alellakin saanut...Se vain on liian pieni. Buu.

Mulla taas ei oo Ikean korisysteemeistä mitään valittamista. On kestäneet ihan siinä missä esim. Elfatkin.

Meillä niitä on kolme korkeaa tornia ja ne on ihan luhistumispisteessä. Koritkin tipahtelee kiskoiltaan jatkuvasti ja muutenkin kulkee huonosta. Onhan toi aika täynnä vaatetta, mutta vain vaatetta. Mun mielestä tollasten systeemien pitäis niiden paino kestää mukisematta..

Back
Ylös Bottom