Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mistä löytyy kattolamppu punaisella virtajohdolla? Mielellään vielä punospäällysteinen. Jossain olen nähnyt mutta ei nyt millään saa mieleen missä. Lamppu saisi muuten olla kohtuu simppeli, skandinaavinen.

edit:
google tietää https://www.finnairplusshop.com/product_info.php?products_id=749

Melkein joutuu tuohon investoimaan jos toi on kattolamppu?

Näitä saa ainakin Skannosta:

http://www.nudcollection.com/

Itselläkin Clasun kannoista irroitetut punosjohdot. Paukkupullollakin voi maalata johdon.

Keinoja piilottaa suht tyylikkäästi ylimääräiset johdot ja muuntajat? Verkosta löytyy johtolaatikoita, mutta 40 euron hinta muovisesta laatikosta tuntuu aika oudolta. Tyylillisesti nuo olisi ihan kivoja.

CB_001_web.jpg

Johto-Jemma.fi

Menee kyllä rakentamisen puolelle kun keskentekosta on. No eniwei, sain vihdoin ton telkkarin seinään ja hifit upotettua sen alle. Pitää vielä väsätä jotain "tv-tasoa" tuohon silmänlumeeksi jotta saa siistimmin nuo hifit tuohon alle.

IMG_5248.jpg

Keskikajari EI tule jäämään tuohon.

Menee kyllä rakentamisen puolelle kun keskentekosta on. No eniwei, sain vihdoin ton telkkarin seinään ja hifit upotettua sen alle. Pitää vielä väsätä jotain "tv-tasoa" tuohon silmänlumeeksi jotta saa siistimmin nuo hifit tuohon alle.

Laitat lasiluukut tuohon hifien eteen, joku kiskosysteemi tai saranoilla ylös/alas aukeavat luukut, 1-2cm irti seinästä. Teitkö muuten valeseinän vai veditkö audiot takana olevan huoneen puolelle?

Laitat lasiluukut tuohon hifien eteen, joku kiskosysteemi tai saranoilla ylös/alas aukeavat luukut, 1-2cm irti seinästä. Teitkö muuten valeseinän vai veditkö audiot takana olevan huoneen puolelle?

Hifit on kodinhoitohuoneen komeron alimmalla hyllyllä.

Onko jollekkin tullut vastaan ratkaisuja, jolla mikrolle saisi keittiössä tilan? Eli nykyisessä kämpässä ei ole keittiökalusteissa mikrolle paikaa. Nyt mikro on keittiötasolla viemässä vähäisistä tiloista suuren osan. Keittiössä on kyllä vapaata seinätilaa runsaasti, mutta minun mielikuvituksella en keksi hienoa ratkaisua mikron säilytykseen.
Pelkkä hylly on mielestäni ruma, koska silloin mikro on liikaa kapessa keittiössä esillä.

Onko jollekkin tullut vastaan ratkaisuja, jolla mikrolle saisi keittiössä tilan? Eli nykyisessä kämpässä ei ole keittiökalusteissa mikrolle paikaa. Nyt mikro on keittiötasolla viemässä vähäisistä tiloista suuren osan. Keittiössä on kyllä vapaata seinätilaa runsaasti, mutta minun mielikuvituksella en keksi hienoa ratkaisua mikron säilytykseen.
Pelkkä hylly on mielestäni ruma, koska silloin mikro on liikaa kapessa keittiössä esillä.

Mites kalustemikro ?

Tää kun on sisustusthread niin uskallan heittää kommentin että mun mielestä huone on mauton. Äkkiseltään näyttää kivalta mut sit huomaa et on feikkiä siellä ja feikkiä täällä. Lähinnä tarkoitan siis feikkikattoparruja ja feikkitiiliseinää. Etenkin seinä paistaa erittäin päälleliimattuna kun takan päältä näkee että paksuutta on joitain senttejä. Tää on mun mielestä jenkkisisustamista. Koreat pinnat mutta pelkkää muovista kulissia.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Itse tein saman tyylisen ratkaisun missä Hifit on seinän sisässä, tv seinässä kiinni ja vain luukku näkyvissä olohuoneen puolella.
Tein 4mm polykarbonaatista luukun mihinkä laitoin tummennuskalvon pintaan.
Tuli mukavasti tilaa pieneen olohuoneeseen kun ennen oli n.70cm syvä tv-taso ja 32" möhkö telkkari tuolla paikalla.

Liitteet

• P1040603.webp
    P1040603.webp
    24,2 KB · Katsottu: 3 091
Tää kun on sisustusthread niin uskallan heittää kommentin että mun mielestä huone on mauton. Äkkiseltään näyttää kivalta mut sit huomaa et on feikkiä siellä ja feikkiä täällä. Lähinnä tarkoitan siis feikkikattoparruja ja feikkitiiliseinää. Etenkin seinä paistaa erittäin päälleliimattuna kun takan päältä näkee että paksuutta on joitain senttejä. Tää on mun mielestä jenkkisisustamista. Koreat pinnat mutta pelkkää muovista kulissia.

Tietty olisi voinut rakentaa hirsistä talon ja aidot parrut kattoon, samoiten hankkia jostain aitoja purkutiiliä joista muurata aidon seinän mutta ei jaksanut nähdä vaivaa. Mutta joo, valmis tuo ei vielä ole, lopputulostakin saa sitten arvostella :)

PS. lattiakaan ei ole aitoa tammilankkua, vaan n. 5mm paksu tammi"viilu" vanerin ja männyn päällä, listat MDF:ää ja ovet pahvikennoa. Harmaa seinä muovipinnoitettua (akrylaatti) kipsijauhoa sekä pahvia ;) Halot ovat aitoja :D

Tietty olisi voinut rakentaa hirsistä talon ja aidot parrut kattoon, samoiten hankkia jostain aitoja purkutiiliä joista muurata aidon seinän mutta ei jaksanut nähdä vaivaa. Mutta joo, valmis tuo ei vielä ole, lopputulostakin saa sitten arvostella :)

PS. lattiakaan ei ole aitoa tammilankkua, vaan n. 5mm paksu tammi"viilu" vanerin ja männyn päällä, listat MDF:ää ja ovet pahvikennoa. Harmaa seinä muovipinnoitettua (akrylaatti) kipsijauhoa sekä pahvia ;) Halot ovat aitoja :D
Mutta näyttää silti pirun hyvälle! :thumbs:

Miks ne hifit on pakko piilottaa? Ootteki niin minimalisteja itse vai sanooko vaimo että niitä ei esillä saa olla?
Itse olen ainakin leffanautiskelija (tykki + iso kangas) ja typerät ledivalot ja heijastelevat hifilaitteiden paneelit häiritsee leffakokemusta, 3D-materiaalin kanssa tämä häiritsevä vaikutus vielä moninkertaistuu. Mulla on just rakenteilla dedikoitu melkein kokomusta leffahuone ja sielläkin kaikki laitteet jemmataan kokonaan, eivät näy edes lasiovien takana.

Miks ne hifit on pakko piilottaa? Ootteki niin minimalisteja itse vai sanooko vaimo että niitä ei esillä saa olla?
Itellä oli ainakin syynä se että sai lisää tilaa olohuoneeseen kun ei tarvitse minkäänlaista tv-tasoa.
Nyt on piuhat piilossa eivätkä ole keräämässä pölyä lattialla. Sama juttu laitteiden kanssa.

Ihan hyviä selityksiä jannuilla. Se kotiteatteririhkama onkin yleensä aika rumannäköistä ja taitaa täällä jengi nimenomaan olla teatteriorientoitunutta enimmäkseen. Pitää joskus laittaa kuvat omista seteistä ni porukka saa slaagin, naispuoliset ainakin :). Sinkkuna nää asiat on tunnetusti helpompia. Viimeiset ostokset ei innokynnystä kyllä monella ylitä :).

KYllä mulla näyttävät hifit olisikin esillä. High-end tyyliset vaikka Pathoksen putkivahvistimet:

PathosClassicMkIII-1.webp

Sekä Pro-Jectin LP-soitin:
project-rpm91.jpg

Sekä näyttävät kaapelit pitkin lattiaa ja erikoiset kajarit mukaan:

b_w_nautilus.jpg

Nyt mennään kuitenkin markettien mustilla bulkkivahvistimilla, pleikkarilla ja kaikenlaisella 99e halvalla digipoksi/dvd-soitin muovipaskalla niin ei nuo kyllä niin kauniita ole että niitä tahtoisi nähdä edes kännissä sinkkuna.

No, on kai nämä setit jonkun mielestä kauniit, tällaisessa avohyllyssä esillä:
home20th17.webp
Tietty jos pistäisi pyökkimelamiinihyllyyn niin sehän pelastaisi tilanteen, right?

Sitten tietenkin jos mennään sille linjalle että on oikea kotiteatteri ja laitearsenaali on muutoin järeä niin mielelläänhän sitä esittelee muillekin ja katselee itsekin:
wide_rack.webp

Mutta homman nimi on tuossakin se että kyllä tuo oven vaatii eteensä, jos ei sisustusmielessä niin siksi etteivät laitteet pölyynny.

Diggaan tosta harmaan (?) sävystä hupen olkkarin seinässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom