Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä saa puisen ja neliskanttisen kiiltovalkoisen työpöydän? Koko voisi olla esim. n. 160cm x 60cm. IKEAn ei ollut riittävän syvä (40cm!) ja pituus taas oli jopa liikaa hinnan taas ollessa hyvä. Varmaan jostain saa? iMacin kanssa näyttää kivalle. http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40214551 Tällainenkin kävisi, mutta ei tuotakaan saa kiiltovalkoisena, kuten ei myöskään niitä pöytätasoja. Perus-valkoiset IKEAt näyttää halvalta ja kellertävältä.

Mooble.

Tapettien etsijän kannattaa ensin ratsata vaikkapa paikallinen Bauhaus.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Unohda nuo Ikeapaskat ja osta kunnollinen suomalainen. Vaikka tämä:

http://www.scanwood.fi/tuotteet/poydat/lokki-tyopoyta
Kävin katselemassa liikkeissä aina IKEAsta Vepsäläiseen. Muureme, Vivante ym. oli ihan hienoja, mutta hinta on se 1,2-1,5k kiiltovalkoisena. Se on minusta vähän liikaa tuollaisesta.
Ikeasta kävisi ihan hyvin sellainen jossa olisi kaksi laatikostoa ja levy, mutta väri on tosiaan sellainen likainen valkoinen.

Tervehdys pakkiksen sisustajat. Tää tredi on niin laaja, että en ala selaamaan sitä kokonaan läpi, joten kysyn ihan suoraan tutkimatta. Onko ideoita seinävitriineistä? Eli ideanani on uuteen kämppään laittaa telkku seinälle, ja seinälle seinähyllyjä, mielellään lasiovellisia, jonne saisin kaikki dvd:t, cd:t ja kirjat. Ovellisia siksi, että eivät pölyttyisi ja lasisia siksi, että näkyisi myös hienot kokoelmani :D. Sitten miten sijoittaisitte dvd-soittimen, digiboksin, pleikkarin ym. laitteet? Itse ajattelin vaan seinähyllyjä siihen telkun alle, ei mitään tasoa, joka menisi lattiaan asti. Ideoita?

Kävin katselemassa liikkeissä aina IKEAsta Vepsäläiseen. Muureme, Vivante ym. oli ihan hienoja, mutta hinta on se 1,2-1,5k kiiltovalkoisena. Se on minusta vähän liikaa tuollaisesta.

Joo, maksaahan nuo. Huonekalukaupassa tonni on perusyksikkö, ja sitten vain laskeskellaan montako niitä meni.

Muurame, Valanti, Scanwood, jne. valmistaa kuitenkin oikeasti varsin laadukkaita kalusteita, jotka oikein pidettynä kestää kyllä aikaakin. Jos kuvittelet vaihtavasi 5v sisällä, niin osta halpa. Jos ajattelit pitää >10v niin osta kallis.

Kannattaa muuten kysäistä joltain puusepältäkin. Saa taatusti laadukkaan pöydän ilman merkkilisää ja välistävetäjiä. Halpa ei tämäkään tie tosin ole..

^Tai kannatta tsekat Masku/Sotka. Ihan peruskestävää sälää kohtuuhintaan. Taitaa Frank olla joku "laukkuryssä" kun noin mainostaa...

Halvinta lastulevypaskaahan ko. firmat pääosin myy. Tosin on niiden tuotteet niin saatanan rumiakin, että se nopea hajoaminen lienee pelkkää plussaa. :D

Joo, ei viitsisi ihan mitään paskaa tuoda kotiinsa, mutta kyllä tonni tuollaisesta kolmen levyn väkerryksestä on aika kova hinta. Katsotaan mitä keksin. Olin ihan varma, että IKEAssa olisi ollut.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä saa puisen ja neliskanttisen kiiltovalkoisen työpöydän? Koko voisi olla esim. n. 160cm x 60cm. IKEAn ei ollut riittävän syvä (40cm!) ja pituus taas oli jopa liikaa hinnan taas ollessa hyvä. Varmaan jostain saa? iMacin kanssa näyttää kivalle. http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40214551 Tällainenkin kävisi, mutta ei tuotakaan saa kiiltovalkoisena, kuten ei myöskään niitä pöytätasoja. Perus-valkoiset IKEAt näyttää halvalta ja kellertävältä.
En tiedä vastaako tämä kriteereitä, mutta oli ainakin kuukausi pari sitten myynnissä..

Kelpaisiko Muuramen valkoinen kulmapöytä? Sattuisi nimittäin itsellä olemaan sellainen ylimääräisenä. ;) Mulla on toinen vastaava (putkijaloilla tosin) 27-tuumasen iMacin kanssa käytössä. Noita saa kivasti jatkettua Muuramen laatikostoilla.
8254457.jpg

Onko ideoita seinävitriineistä? Eli ideanani on uuteen kämppään laittaa telkku seinälle, ja seinälle seinähyllyjä, mielellään lasiovellisia, jonne saisin kaikki dvd:t, cd:t ja kirjat. Ovellisia siksi, että eivät pölyttyisi ja lasisia siksi, että näkyisi myös hienot kokoelmani :D. Sitten miten sijoittaisitte dvd-soittimen, digiboksin, pleikkarin ym. laitteet? Itse ajattelin vaan seinähyllyjä siihen telkun alle, ei mitään tasoa, joka menisi lattiaan asti. Ideoita?

Prkl. Ei mun ehdotukset kelpaa ;) Miksen saa sua ylipuhuttua siihen kunnolliseen tv-tasoon? Hmph.

Mun ehdotus on edelleen se että telkan alle (vaikkakin se tulee seinälle) tulisi joku siisti musta ja leveä, hyvin selkeälinjainen vitriini/tv-taso, koska sitten kaikkia niitä laatikoita voi hyödyntää ja tason päällekin voisi jotain laittaa (esim kynttilöitä tai jtn sisustusjuttuja sinne sivumpaan). Ja telkan päälle sitten sellainen seinähyllyjuttu, ovellinen, tai kaksi, hieman limittäin eli aika leveästi sille seinälle. Mulle tulee edelleen sellainen fiilis että se jää "ontoksi" se alapuoli jos ei ole mitään lattiaan asti, ja tietty tuossa välttäisi senkin ettei tarvi porailla hulluna sitä seinää (ainoastaan seinävitriinien osalta). Plus, sä oikeesti tarvit säilytystilaa.

HUPPEa tarvittaisi nyt ehdottelemaan (ja muitakin). Ja mieluiten tietty niin että ovat mun kanssa samaa mieltä :evil: :D

Se mun alkuperäisin ehdotus olisi siis aikalailla tämä:

living-room-tv-stand1.webp

Tajuanet varmaan miksi se tv-taso siinä alla olisi kuitenkin aika hyvä? Ei tietty noin laajasti tule ne jutut mutta idea siis tuo... Siinä on jotain sisustusesineitäkin pari ja tauluja seinää vasten (voisi olla isoja kynttilöitä tms...) Ja jos tuo kuva miellyttää, noi kamat on saatavissa.

Muitakin vastaavanlaisia ratkaisuja on mun makuun ihan cooleja, esim:

acerbis-living-room-ideas-1.webp

Black-and-white-living-room-furniture-with-functional-tv-stand-creative-side-system-by-Fimar-2.webp

Living-Room-Minimalist-Design-with-Television.webp

modern-living-room-with-tv1.webp

Kellään vinkkejä mistä löytyisi järkihintaan kehyksetön suihkuseinä. Siis sellainen missä ei niitä rumia alumiinilistoja kummallakaan sivulla vaan kiinnitys sellaisilla kromatuilla kiinnikkeillä seinään ja lattiaan/kattoon. Leveys voisi olla n.60cm. Yleensä noissa on leveyttä se 80cm, ainakin noissa missä kehystä ei ole. Helsingissä jos vastaavia on jossain esillä niin voisin käydä katsomassa ihan paikan päälläkin. Tässä kuva siitä millainen se voisi olla: http://www.baltijosbrasta.lt/fi/suihkukaapit/components/com_virtuemart/shop_image/product/Kehykset__n_suih_4be7b7e02f8c6.jpg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom