Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harvoin sitä näkee kuitenkaan esim. vaatekaappeja ja keittiöitä kirppareilla tai divareissa kaupan :D Keittiön ostin viimeksi Ikeasta ja viimesin Ikeasta ostamani huonekalu taitaa olla eteisen kirjoitus-/tietokonepöytä. Mukavaa olla persoonaton ;)

Esim. Korkeavuorenkadulla on Successia vastapäätä "kellarissa" iso antikvariaatti jossa on kaappea, keittiön osia ym. Kannattaa käydä.

Esim. Korkeavuorenkadulla on Successia vastapäätä "kellarissa" iso antikvariaatti jossa on kaappea, keittiön osia ym. Kannattaa käydä.

Joo, pitääkin ostaa seuraavaan uuteen moderniin taloon joku homeinen kirstu jonne viskelen vaatteet. Vaikkapa kapiokirstu.
Keittiöstäkin saa persoonallisen kun ostaa jostain purettavasta 40-luvun Pohjois-Haagalaisesta kerrostaloasunnosta uniikin köökin itselleen.

Minkäslaisia viinakaappeja jengi on hankkinut? Kerrostalokämppään tulisi, alkaa varastoa olla sen verran että melkeen joku erillinen kaappi olisi hyvä. Ehkä joku vitriinityylinen, suoraan seinään kiinnitettävä? Mistä noita edes löytää?

Minkäslaisia viinakaappeja jengi on hankkinut? Kerrostalokämppään tulisi, alkaa varastoa olla sen verran että melkeen joku erillinen kaappi olisi hyvä. Ehkä joku vitriinityylinen, suoraan seinään kiinnitettävä? Mistä noita edes löytää?

Eikös se nyt ole vähän junttia pitää viinoja vitriinissä esillä? Eri asia tietenkin on jos on joku erillinen ihan oikea fiksu baarinurkkaus tms.

Joo mulle kans. Tartteisin itse asiassa jonkin viskikaapin. Eli joku senkki, jonka päällä olisi muutama puteli sekä lasi esillä ja loput sitten (umpi)ovien takana piilossa. Pitäisi olla hieman "pubihenkinen".

P1040016.jpg

Onko kellään muuten kokemusta lattialistoista joissa johtokouru. Eli nostamalla listan päältä rivan pois, esiin tulee kolo johon saa johtoja meneen nätisti. Houkuttelis asentaa moiset olkkariin, mutta maksaa 2-3 kertaa enemmän kuin perus listat. Sais vaan kaiutin karvat ja tietokoneen verkkopiuhat ja kuvapiuhat piiloon, ne kun muuten kiertää olohuoneen puolelta toiselle listan päällä.

Ongelma kaksi, olkkarin lattia on aika lähellä koivua, seinistä ikkunaseinä on maalattu valkoiseksi, kaksi seinää on vedetty valkoisella tapetilla ja yksi ruskeella. Mietintää aiheuttaa, että asennanko koivun väriset lattialistat vai valkoiset. Ikkunankarmit ja ovenkarmi on valkoista. Mutta näyttääkö hölmölle, jos ruskean seinän alalaidassa kulkee valkoinen lista?

Itse laitoin juuri Malerin pikakiinnikelistat, joissa on johtokouru alla. MDF-listoja en ehkä seuraavaan laittaisi tai sitten hommaisin ainakin paremman sirkkelin. Pikakiinnikkeillä kun pistää ne listat joita esim johtojen takia tarvitsee joskus irroitella niin hyvä ja siisti sekä edullinen ratkaisu tulee. Tollanen MDF-lista taisi maksaa paikallisessa rautakaupassa vajaa 3€/2,75m.

Ei ole nyt kuvaa näyttää, mutta ainakin omaan silmään miellyttää tuo valkoinen lista ja ruskea seinä.

Joo mulle kans. Tartteisin itse asiassa jonkin viskikaapin. Eli joku senkki, jonka päällä olisi muutama puteli sekä lasi esillä ja loput sitten (umpi)ovien takana piilossa. Pitäisi olla hieman "pubihenkinen".
Tän tyylinen ratkaisu on paljon tyylikkäämpi kuin pitää viinapulloja esillä näyttelyesineinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös se nyt ole vähän junttia pitää viinoja vitriinissä esillä? Eri asia tietenkin on jos on joku erillinen ihan oikea fiksu baarinurkkaus tms.

No mä olen kyllä aika juntti (voin juoda viskiä vaikka kahvikupista), mutta ei ole sinänsä mikään vaatimus että pullot näkyy. Tuo vitriini nyt tuli ekana mieleen, en tunne termistöjä!

Tilankäytön takia olisi aika näppärä joku seinään kiinnitettävä hyllyzydeemi, kaksiossa kun asun. Tällä hetkellä tilanne on huono ja pullot ovat levällään ties missä, kun hyllytilaa ei juuri ole.

Ilmeisesti sitten viskin harrastajat ovat aika juntteja sillä useimilla on ainakin "harvinaisuudet" esillä hyllyissä. Tuota voisi verrata siihen että ostaisi jonkun harvinaisen taulun ja pitäisi sitä sitten kaapissa piilossa.
Viskikaappeja ja ratkaisuja hyllystöistä on täällä jonkin verran http://www.viskikaappi.net/yabb2/YaBB.pl

Itselläni senkki jonka päällä ovat "harvinaisuudet" ja niitä esillä olevia hieman aina tulee vaihdeltua. Ja sitten avatut+lasit+mitat ovat sellaisen 120cm korkean hyllystön päällä.

Kiitti vinkistä japa, pitääpä tutustua linkkiin.

e. Joku "onko vähän junttia" pohtiminen on aika turhaa IMO, tekee kukin mitä itse haluaa. Ei mua kiinnosta pätkääkään mitä jengi kelaa mun kämpän sisustuksesta, jos ei tykkää niin gtfo!

Pari hyvää toteutusta:

whisky_cabinet_by_DeadBride.jpg

Sekä vähän maanläheisempi, mitä itsekin vähän mietin, pienemmässä mittakaavassa toki.

3383253464_b13eb83c89.jpg

Sitten semmoinen vitriini olohuoneessa:

beer-cabinet.JPG

Tai esim. tässä, mahtava kokoelma pilattu esillepanon tyylittömyydellä:
allcabs2.jpg

Tässä vielä yksi kamala:
drinks-cabinet.jpg

Sitten toki taas semmoinen tyylikkäämpi ja loppuun saakka mietitty kokonaisuus, jossa juomat voivatkin ja niiden pitääkin olla esillä:
home_bar1_furniture.jpg

Tuollaista ei vain sitten voi ihan kuka tahansa rakennella muuhun taloon sopivaksi.

Kiitti vinkistä japa, pitääpä tutustua linkkiin.

e. Joku "onko vähän junttia" pohtiminen on aika turhaa IMO, tekee kukin mitä itse haluaa. Ei mua kiinnosta pätkääkään mitä jengi kelaa mun kämpän sisustuksesta, jos ei tykkää niin gtfo!

Ensiksi tulet kyselemään vinkkejä ja sit hermostut kun sanotaan miten ei kannata asiaa toteuttaa. Jos sillä miten pullot säilytät ei ole mitään merkitystä niin luulis nyt, että 25-vuotias jamppa selviäisi tuollaisesta "varastointiongelmasta" ilman apujakin. Pistä vaikka lihalaatikkoon ja huoneen nurkkaan, jos ainoana kriteerinä on pullojen säilytys. Tuo ratkaisu ei tietenkään ole mikään sisustuksellisin kuin ei myöskään ole keravahenkinen esillepano kuten tässä hupen postaamassa kuvassa.
allcabs2.jpg

Kuinka suurta osaa teidän elämässänne näyttelee alkoholi? Jos pitää olla tommoisia isoja kaappeja täynnä "hermomyrkkyä". Itse en voisi ikipäivänä kuvitella rakentavani jotain baaria kotiin, itse asun kaksiossa ni helvetti jos joku nurkkaus pitäisi olla vielä jonkin sortin baaritiski, eri asia sitten jos asuu jossain buckingham palacessa missä on paljon huoneita ja yhden huoneen voi uhrata kuningas alkoholille ja olla lainkuuliainen käskyläinen.

Ensiksi tulet kyselemään vinkkejä ja sit hermostut kun sanotaan miten ei kannata asiaa toteuttaa. Jos sillä miten pullot säilytät ei ole mitään merkitystä niin luulis nyt, että 25-vuotias jamppa selviäisi tuollaisesta "varastointiongelmasta" ilman apujakin.

Voi höpönassu, en minä hermostu, kunhan nyt kyselin eri vaihtoehtoja. Onhan sillä paljonkin väliä miten pulloja säilyttää, varmaan jotain välimuotojakin löytyy täydellisen Inno-baarikaapin ja pahvilaatikon väliltä, ehkä jopa 25-vuotiaalle jampalle sopivia.

Spekulaatio siitä, onko pullojen näkyvillä säilyttäminen junttia vai ei, ei mielestäni ole kauhean hedelmällistä. Tuskin kukaan nyt mitään suomijellona-pulloa on esille lyömässä edes?

Kiitokset Hupelle, tuo toinen kuva on just about sellainen mikä minun silmää miellyttäisi, tuollaista tummaa mööpeliä minulla muutenkin on.

e. Vähän pienemmässä mittakaavassa tietty, tuollaisenaan veisi turhan paljon tilaa.

Spekulaatio siitä, onko pullojen näkyvillä säilyttäminen junttia vai ei, ei mielestäni ole kauhean hedelmällistä. Tuskin kukaan nyt mitään suomijellona-pulloa on esille lyömässä edes?

Kiitokset Hupelle, tuo toinen kuva on just about sellainen mikä minun silmää miellyttäisi, tuollaista tummaa mööpeliä minulla muutenkin on.
Mulla on tollanen pieni tumma Seesampuinen vitriini, en varastoi hirveästi noita viinaksia vaan kaapissa on kerrrallaan joku max 10-12 pulloa "käytössä"

kaappi.jpg

Ihan riittävä omaan käyttöön eikä valtaa koko olohuonetta. Tulevaan kämppään ei sovi tyyliltään lainkaan, joten sinne pitää kehitellä jotain muuta.

vässy:

Oih, tuokin on aika komea. About tuon kokoiselle olisi sopiva nurkkakin vapaana.

Vähän tummempi väri ja se olisi siinä, täytyypä lähteä joku päivä katselemaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom