Kyllähän toi SirMaxin kämppä näyttää pirun halvalta ja siltä että on tehty juuri halvimmalla mahdollisella tavalla. Oikein mikään ei näytä hyvältä minun silmään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä ostit ja mitä maksoi?Ostin tommosen tuolin. Joku design-tuoli olisi himoittanut Vepsäläisestä tms. mutta köyhän piti tyytyä halvempaan. Kyllähän tuokin rakentajaa kirpaisi mutta mielestäni erittäin upea tuoli. Valkoista nahkaa.
Tuntuu laadukkaalta. Kaiutinasennus ei ole lopullinen eikä tuoli todellakaan sijaitse kuuntelupaikalla.
Mistä ostit ja mitä maksoi?
On kyllä harvinaisen totta. Se on helppo hirnua kaikille sisustushomoille telkkarissa, mutta kokonaan blankon tilan sisustaminen ei ole helpoimmasta päästä, varsinkin jos budjetti vielä kireä. On helppo todeta aina jostain yksittäisestä esineestä tai kokonaisuudesta että toimiiko vai ei, mutta aika harvalla sitten loppujen lopuksi löytyy silmää ja ideoita toteutukseen.
Pitää nokittaa tuo rauskulamppua vielä törkeämmällä ostoksella eli Philippe Starck "AK-47".
Onko pakko kertoa kun hävettää...?
Ihan siistin näköinen tuoli. Ja turha tota Ikeaa on automaattisesti hävetä.
Ikeassa on paljon erilaista kodin tavaraa, joissa on hyvä ja käytännöllinen idea, esim. erilaiset säilytysratkaisut yms. Lisäksi siellä on suhteellisen edullista ostettavaa.
Ja olen itse ostanut sieltä joskus sohvankin, joka pysyi hyvänä todella pitkään ja edelleenluovutin sen exälle erotessani. Osassa tavaroissa/huonekaluissa laatu on aivan kuraa - osassa ihan hyvää, mutta näinhän se on muidenkin firmojen tavaroissa/huonekaluissa.
Ymmärrän myös sen, että kasvavien lasten huoneet sisustetaan Ikealla samoin kuin nuorten ihmisten asunnot, joilla ei vielä ole kauheasti ylimääräistä rahaa.
Sitä en kuitenkaan ymmärrä, on se että koko kämppä vuorataan Ikealla, koska silloin siitä asunnosta häviää persoonallisuus ja tulee sellainen olo, ettei asukkaalla ole kauheasti mielikuvitusta ja että hän on tyytynyt helppoon ratkaisuun. En itse haluaisi, että kämppäni näyttäisi tusinakämpältä ja että siitä näkisi heti päällepäin, että olen ostanut sisustuksen Ikeasta. Sinne tänne muiden tavaroiden sekaan Ikeaa voi ripotella. Yhdistelemällä oikealla silmällä laadukkaampaa ja kalliimpaa esim. Ikeaan, ei lopputulos ole välttämättä mitenkään halvan näköinen.
Ikeasta en ostaisi mitään. Kirpputoritkin ja antikvariaatit on parempi. Ikean persoonallisuus on nolla.
Tuo on kyllä huvittava väite tuo persoonattomuus ikean huonekaluissa. Meistä suurimmalla osalla varmasti on sarjatuotantona tehtyjä huonekaluja mutta ikean huonekalut ainoastaan tuntuvat olevan niitä persoonattomia.
Mitä mieltä Huppe olet Ikean kaapistoista, kun olet niitä nyt jonkun aikaa käyttänyt?
Et kai hakenut Ylöjärven suomisoffasta? Bongasin sieltä itelle Aeron "pitkän tv-tason" ja seinään kiinnitettävän hyllyn. Joku oli tosin jo varannut Aero:n tv-tason itelleen :( Olisin senkin ottanut muuten.UUJEE. Onnistuin saamaan Aeron mallikappalemyynneistä "halvalla" Triennan vanhan, liian ison sohvapöydän tilalle.
Diggailen Hupen tuolin sopimisesta tuonne.
Et kai hakenut Ylöjärven suomisoffasta? Bongasin sieltä itelle Aeron "pitkän tv-tason" ja seinään kiinnitettävän hyllyn. Joku oli tosin jo varannut Aero:n tv-tason itelleen :( Olisin senkin ottanut muuten.