Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päällystän värjätyillä paneeleilla tai jollain. Kolme testipurkkia ostanu jo Osmocoloria ja etsinyt oikeaa sävyä. Päälle tulee piilokotelo jossa on valot jotka valaisevat epäsuorasta katon kautta.^Takka ja sisustuskiviseinä on kyllä komea, mutta mitä meinaat tehdä noille kertopuupalkeille?
200-600e täyttäjästä riippuen.
ps. Tuo Ukkometso sisustuselementtinä on sellainen, että sitä ei ketkään muut ymmärrä kuin metsästäjät.
Juu, erikoistapettia, kävin k-raudassa kattomassa erikoistapetteja ni 80e rulla ja oisin saanut alennuksen tutun kautta 35%, ni menin käymään ABC tallinnassa ja sain 12e rulla. Joo halvat lamput. Pitää laittaa lisäkuvia tänne seuraavasta projektista, pieni yksiö mihin teen alle 5te rempan.
Voihan tuommoisen tehdä, ei siinä mitään. Se laatikko tulee sitten seinän toiselle puolelle ja lämmittää siellä, ite en keksi miten tuon toteuttaisi järkevästi suomessa tyypillisiin pohjaratkaisuihin. Tietty laittamalla sisustustakan jolloin ei niinkään lämmitä mikä kuitenkin useimmille takan pääfunktio on. Tai takka ja piippu pihan puolelle kuten jenkeissä. Ite en laittaisi koko takkaa jos ei sillä voi lämmittää.Jos nyt rakentaisin taloa, niin laittaisin varmasti enemmän amerikkalaistyylisen ja seinään upotetun takan
Ovat mielestäni paljon tunnelmallisempia ja nätimpiä, kun nuo kaakeli hirvitykset ja monotooniset laatikot.
Meinasin kommentoida tätä jo kun edellisen kerran tämän "vertailun" esitit, mutta nyt kun on kuvia nähtävillä niin oma mielipiteeni asiaan vankistui vahvasti.
K-Raudan 80€ erikoistapettien sijaan ostit Tallinnasta 12€ erikoisen näköistä tapettia. Vertailun pointti on mikä? Varmaan jostain tavaratalon/tapettiliikkeen alelaarista olisi yhtä hyvin voinut tuon tyyppisen, erittäin paljon mielipiteitä jakavan tapetin, saada vaikka vitosella rulla.
Kämppä on mennyt liian mustaksi ja tunkkaiseksi meikäläisen makuun. Kuvat ei ehkä tee oikeutta kämpän kunnolle muuten. Eteisen kaapit ja kph saavat pisteitä
Jos sä remppaat noita myyntiin niin se on aika yhdentekevää kuinka halvalla sä saat hankittua noita erikoisuuksia sinne. Tekemällä noin normimausta poikkeavaa sä rajaat ostajakuntaa aika lailla. Nykymaailmassa keittörempat ja kosteiden tilojen rempat on niin kalliita, että niissä kannattaisi pysya suht. neutraaleissa valinnoissa. Erikoisuudet (jos niitä on pakko tunkea kämppään jota aikoo kaupata) sitten pintoihin joita on helppo uusia; tapetit, malatut pinnat, parketit/laminaatit.Vertailun pointti on pleijjeri se että kuinka halvalla sain koko kämpän rempattua. Normaalijampalle toi kylppäri ois maksanut jo yli 10te pitkän matkaa. Se on eriasia jos on käytössä rajattomat resurssit, mutta itse suunnittelen ja toteutan asiat mahdollisimman halvalla. Esimerkki nyt tosta uudesta sisustuskivestä mitä sain 30m2, ei ole maailman siistein omasta mielestä mutta maksoin siintä 7e m2 koska joku ei ollut osannut käsitellä sitä ja tehnyt reklamaation firmalle ja ne sano että saat loppu lavan pois 200eurolla. Osa ihmisistä ei varmaan käsitä paljon tavarat maksaa jossain K-raudassa tai missä lie kaupassa ja sit siihen työ vielä päälle jos itse ei osaa tehdä, koko asunnon remonttii voi helposti mennä 30-50te.
Mutta miten kahden eri paikan ja eri valmistajan kaksi eri tapettia mahtuu samaan vertailuun, jonka tuloksena manaat K-Raudan ryöstöhintoja? Kuviesi kaltaisia marginaalisuosiossa olevia tapetteja saa useimmista suomalaisistakin alekoreista 1-20€ rullahintaan. (olikohan tässä vai remppaketjussa ensimmäisen kerran tuo sinun vertailusi johon viittasin)Vertailun pointti on pleijjeri se että kuinka halvalla sain koko kämpän rempattua. Normaalijampalle toi kylppäri ois maksanut jo yli 10te pitkän matkaa. Se on eriasia jos on käytössä rajattomat resurssit, mutta itse suunnittelen ja toteutan asiat mahdollisimman halvalla. Esimerkki nyt tosta uudesta sisustuskivestä mitä sain 30m2, ei ole maailman siistein omasta mielestä mutta maksoin siintä 7e m2 koska joku ei ollut osannut käsitellä sitä ja tehnyt reklamaation firmalle ja ne sano että saat loppu lavan pois 200eurolla. Osa ihmisistä ei varmaan käsitä paljon tavarat maksaa jossain K-raudassa tai missä lie kaupassa ja sit siihen työ vielä päälle jos itse ei osaa tehdä, koko asunnon remonttii voi helposti mennä 30-50te.
http://kuluttaja.etuovi.com/crometa..._id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1557695 Mitäs mieltä olette asunnosta? Väreistä ja materiaaleista?
Jos itse remppaisin myyntiin jonkun 1-2h kämpän, maalaisin kaikki seinät maalarinvalkoisella + tapetoisin ehkä yhden seinän jollain tehostetapetilla. Tuosta on ostajakanditaatinkin helppo lähtee jo ensinäkemällä visioimaan, että miltä kämppä näyttäisi hänen omanaan.
Siis tottakai kannattaa miettiä mitä ne materiaalit maksaa kun remppaa ja jos itse pystyy kaiken edullisesti haalimaan ja itse tekemään suuren osan töistä niin säästäähän siinä. Mun mielestä se että on käytetty kalliita materiaaleja (jotka on saatu halvalla jostain) ei tuo paljon mitään lisäarvoa siihen myyntiin jos ne materiaalit ei ole sellaisia että uppoavat suurelle osalle potentiaalisista ostajista. Ei se että materiaalit on ensiluokkaisia ole se tärkein minusta vaan se että niitä osataan käyttää sopivassa suhteessa ja yhdistellä oikein.Olen itse asunut tässä jonkin aikaa ja nyt on laitettu myyntiin. Jos jotain kohtaa jälkeenpäin muuttaisin ni ottaisin tapetit pois ja pitäisin seinät valkoisena ja makuhuoneseen tekisin tummasta kivestä seinän. Tiedätkö pleijjeri paljon maksaa keittiö(työ+materiaali) ? Tiedätkö paljonko maksaa mittatilaustyönä toi eteisen mallinen yli 4metrin kaapit? Tiedätkö mitä maksaa suomalaisesta luonnonkivestä tehty toi vessa(työt+materiaali) ? Pitää aina laskea se että paljonko saa voittoa asunnosta, itse uskon että alle kaksi kuukautta ja tämä on myyty.
Tiedän, Tiedän (ja siksi jouduinkin katselemaan ikean tarjonnan noista liukuovikaapeista, mutta laatu+mittatilaus maksaa) ja luonnonkivikylppäri maksaa varmasti helvetisti enemmän kuin turkkilaisista laatoista loihdittu kylppäri. Siltikään en tajunnut vertaustasi tapettien hinnoissa (K-rauta vs. Viro), mutta ei jäädä sitä enää jauhamaan. Pointit tuli varmasti selville.Tiedätkö pleijjeri paljon maksaa keittiö(työ+materiaali) ? Tiedätkö paljonko maksaa mittatilaustyönä toi eteisen mallinen yli 4metrin kaapit? Tiedätkö mitä maksaa suomalaisesta luonnonkivestä tehty toi vessa(työt+materiaali) ?
Sisustuksen suunnittelu ylipäätään on varsin haastavaa touhua ja asenne "mätetään sinne kaikkea mitä isolla alennuksella saa" ei helpota touhua. Arvottiin itse uuden kämpän suurehkon noin 60 neliön lasiseinäisen olkkarin sisustusta ja lopputulos oli ammattilaisen palkkaaminen tuohon hommaan.