Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löysin Maskusta valmiin hienon pöydän, ostan sen tai sitten rakennan samanlaisen itse. Semmonen moderni pirttikalusto, valkolakattu. 1500 euroa penkkeineen. Käy tsiigaamassa.

Täytyy käydä, mulla on kuulemma iltaohjelmassa tänään käynti IKEAssa niin pitää matkalla poiketa katselemassa muuallakin. Valkolakattua mullakin tekis mieli, normi valkoiseksi maalattu on jotenkin tylsä.

Btw, ruokaryhmät ylipäänsä maksaa oikeen vitusti. IKEAssakin kuuden hengen ryhmä melkeen 600. Ite pidän ainakin melko kalliina.

Täytyy käydä, mulla on kuulemma iltaohjelmassa tänään käynti IKEAssa niin pitää matkalla poiketa katselemassa muuallakin. Valkolakattua mullakin tekis mieli, normi valkoiseksi maalattu on jotenkin tylsä.

Btw, ruokaryhmät ylipäänsä maksaa oikeen vitusti. IKEAssakin kuuden hengen ryhmä melkeen 600. Ite pidän ainakin melko kalliina.

1500e motivoi myös rakentamaan tuota itse.

Sillä hinnalla ostaa jo ihan ok oiko- ja tasohöylän, puristimet sekä raaka-aineet. Sirkkelin pitäisi sitten olla omasta takaa.

Mitenkäs muuten onnistuu itse tehdä sellainen ruokapöytä jossa jalat ei ole nurkissa vaan keskellä (siis siisti ja tukeva ratkaisu)? Olisi ollut vehkeet käytetävissä ja vähän mietinkin itse tekemistä, mutta koska jalkoja en nurkkiin halua, olisi homma mennyt vaikeaksi. Vai olisiko?

1 x reilu 2 pöydässä on yllättävän pajon enemmän tilaa kun ne jalat ei retaja siinä tiellä, varsinkin jos osa on lapsia.

Mitenkäs muuten onnistuu itse tehdä sellainen ruokapöytä jossa jalat ei ole nurkissa vaan keskellä (siis siisti ja tukeva ratkaisu)? Olisi ollut vehkeet käytetävissä ja vähän mietinkin itse tekemistä, mutta koska jalkoja en nurkkiin halua, olisi homma mennyt vaikeaksi. Vai olisiko?

1 x reilu 2 pöydässä on yllättävän pajon enemmän tilaa kun ne jalat ei retaja siinä tiellä, varsinkin jos osa on lapsia.
No kun käyt maskussa katsomassa niin tiedät. Itsekin pähkäilin juuri samaa asiaa ja homma ratkesi sillä kun tuttava oli ostanut semmoisen pöydän Maskusta. Aivan täydellinen. Voin ottaa kuvan tuosta joku päivä.

1500e motivoi myös rakentamaan tuota itse.

Sillä hinnalla ostaa jo ihan ok oiko- ja tasohöylän, puristimet sekä raaka-aineet. Sirkkelin pitäisi sitten olla omasta takaa.

Meinasin jos päräyttäis kaupungin kansalaisopiston puutyökurssille ja värkkäis ton siellä. Ei sit ainakaan jäis vehkeistä kiinni. Täytyy ottaa selvää, että miten siellä menee tommoset jutut.

Meinasin jos päräyttäis kaupungin kansalaisopiston puutyökurssille ja värkkäis ton siellä. Ei sit ainakaan jäis vehkeistä kiinni. Täytyy ottaa selvää, että miten siellä menee tommoset jutut.

Itse olen käynyt vanhalla ylä-asteellani useammalla kansalaisopiston puutyökurssilla juuri sen takia, että siellä on hyvät työkoneet. Aikaa ei niin kauheasti ole touhuta, mutta on suositeltava vaihtoehto.

Huppe, mimmoinen vahvari sulla on ? Nuo genelecithän on käsittääkseni siis aktiivikaiuttimet, miten nuo siis tulee vahvariin kiinni vai vaatiiko jonkun esiasteen tms. Itelläkin ois kaiuttimien hankinta esissä.. Terveisin hifistinoob.

Jos laittaa yhden äänilähteen, esim. tietokoneen, jossa on äänensäätö, väliin ei tartte mitään, mut jos laittaa useempia, kuin yhden äänilähteen tai sellaisen äänilähteen, niin esivahvistin on pakollinen. Integroiduissa vahvareissa on esi- ja päätevahvistin erikseen, joten sellasella homma rokkaa, jos ei halua laittaa rahojaan pelkkään etuvahvariin.

Jos jalan haluaa keskelle, niin täytyis olla aika paljon painoa, ettei pöytä keikahda kun esim lapsi kiipeää reunalta ylös.

Ekana tuli mieleen että valais betonista pyöreän sylinterin, josta jalka pystyyn ja pöytälevyn pohjaan kiinni. Jos pöytä on pitkä, niin tukia pitäis olla vähintään kaksi.

Joku sellanen ratkaisu vosi olla käytännöllisempi, että jalka olis tarvittaessa tyhjennettävissä painosta, jos tarvitsee liikutella. Painoahan voi jalkaan tehdä hiekalla, vedellä, kivillä tms.

Tyylikkään ja tukevan sais myös siten, että pulttaat lattiaan kiinni teräsputken ja taso sen päälle. Siro ja tukeva.

Hei!
Oon jonkin aikaa ettiny isoa mustavalkoista taulua/tapettia kaupunkiaiheella olkkarin päätyseinään.
Ikeasta ('-.-) on tähän mennessä löytynyt kaikista potentiaalisin yksilö hintaan 150e, tosin se ei houkuta koska en haluis efektiä "aaai teilläki on tää taulu Ikeasta!"
Tärkeintä kuvassa ois monimutkaisuus, eli ei esim. kaukaa kuvattu kaupunkisiluetti ja tietenkin suht halpa hinta. (Extraa jos kaupunki olis esim Tokio, eikä se ainainen NY)
Onko teillä tullu vastaan isoja kaupunkikuvia?

Tässä vielä Ikean taulu http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20114901

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei!
Oon jonkin aikaa ettiny isoa mustavalkoista taulua/tapettia kaupunkiaiheella olkkarin päätyseinään.
Ikeasta ('-.-) on tähän mennessä löytynyt kaikista potentiaalisin yksilö hintaan 150e, tosin se ei houkuta koska en haluis efektiä "aaai teilläki on tää taulu Ikeasta!"
Tärkeintä kuvassa ois monimutkaisuus, eli ei esim. kaukaa kuvattu kaupunkisiluetti ja tietenkin suht halpa hinta. (Extraa jos kaupunki olis esim Tokio, eikä se ainainen NY)
Onko teillä tullu vastaan isoja kaupunkikuvia?

Tässä vielä Ikean taulu http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20114901

googlettamalla "maisematapetti" löyty heti:

http://verkkokauppa.seinaruusu.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Seinaruusu/Products/00117

Tuolla on ainakin isoja 3,6m x 2,54m maisematapettia ja kuva-aiheita on nykin lisäks ainakin SFR:stä.. Empire State Building, South View - 00117 sisältää ainakin paljon yksityiskohtia.. Hinnatkin menee haarukkaan.

Kiitos! Photowallin tapetteja oon kattonu aikasemmin ja mietiskellyt, mutta kyllä toi seinäruusun kuva vie ihan 6-1 kun ei oo niin keskitetty sitä kuvaa tiettyihin rakennuksiin.
Seuraavana ongelmana on ettei vuokrakämppää saa tapetoida :D Täytyy joko liimata kankaalle ja pingottaa 'kiskoihin', tai löytää jostain perkeleesti vaneria.

E. Fuck it, kysyn suoraan tapetoimisesta.. jos vaikka sitten palautan seinän takas valkoiseksi jos muutan.

Jos jalan haluaa keskelle, niin täytyis olla aika paljon painoa, ettei pöytä keikahda kun esim lapsi kiipeää reunalta ylös.

Ekana tuli mieleen että valais betonista pyöreän sylinterin, josta jalka pystyyn ja pöytälevyn pohjaan kiinni. Jos pöytä on pitkä, niin tukia pitäis olla vähintään kaksi.

Joku sellanen ratkaisu vosi olla käytännöllisempi, että jalka olis tarvittaessa tyhjennettävissä painosta, jos tarvitsee liikutella. Painoahan voi jalkaan tehdä hiekalla, vedellä, kivillä tms.

Tyylikkään ja tukevan sais myös siten, että pulttaat lattiaan kiinni teräsputken ja taso sen päälle. Siro ja tukeva.

No pulttaukset / betonipainot ei oikeen olisi onnistunut kun pitää siirrellä tarpeen mukaan. Lookkikin piti olla edes vähän moderni. Tämmöseen aikoinaan päädytiin. Ihan kohtuu tukeva ja aika OK:n näköinenkin:

http://www.junet.com/images/tuotteet/nezztammi_ruokaryhma_jr.jpg

Hintaa tuolla vaan oli muistaakseni melko paljon.

Remontointiin keittiö kolmisen vuotta sitten. Ostettiin samaan aikaa suomalaisen valmistajan Puulonin In keittiö ryhmä Vepsäläisestä. Pari viikko sitten huomattiin muutama halkea osassa tuoleista. Lähetin tehtaalle viestiä ja ne lähettivät meille uudet tuolit ja toivat ne kotiin asti. Eli kerranki voi sanoa, että kannatti ostaa kotimainen tuote koska palvelu oli erinomaista.

Pitäs saada joku kiva seinäkello.
- kellotaulu yksivärinen.
- pitää olla pyöreä
- sekuntiviisarin pitää pyöriä sillä lailla tasaisesti eikä tök tök tök tök niin kuin suurin osa

Rempattiin (kyllä, myös henki remppasi) tossa vähän mein makkaria...vuokrakämppä, joten mtn kovin ihmeellistä ei viitsitty alkaa kehitteleen. Mutta kyllähän tommonen pieni tuunauskin piristää kummasti ;) Ja kävipähän harjoittelusta sit mahdollista omaa kämppää varten :D

IMG_1316-1.jpg

IMG_1317-1.jpg

IMG_1318-1.jpg

Pitäis vielä keksiä jtn tuohon seinälle, haluun siihen joko vaakatasoisen peilin tai sitten jonkun valokuvataulun...hmm.

Rempattiin (kyllä, myös henki remppasi) tossa vähän mein makkaria...vuokrakämppä, joten mtn kovin ihmeellistä ei viitsitty alkaa kehitteleen. Mutta kyllähän tommonen pieni tuunauskin piristää kummasti ;) Ja kävipähän harjoittelusta sit mahdollista omaa kämppää varten :D

IMG_1316-1.jpg

Pitäis vielä keksiä jtn tuohon seinälle, haluun siihen joko vaakatasoisen peilin tai sitten jonkun valokuvataulun...hmm.

Näyttäis, että nuo spotit on tuolla ilmastointiputken koteloinnissa... Miten sait johdot vedettyä noilla? Joutuiko avaamaan tuon koteloinnin vai menikö jotenkin ujuttamalla?

Näyttäis, että nuo spotit on tuolla ilmastointiputken koteloinnissa... Miten sait johdot vedettyä noilla? Joutuiko avaamaan tuon koteloinnin vai menikö jotenkin ujuttamalla?

Ehei, paljon helpompaa :D Ne on sellasia liimattavia spotteja, paristoilla toimii ;)

e. upotetut spotit ois tietty paljon hienomman näköset, mutta kuten jo sanoin niin ei viitsi vuokrakämppään alkaa hulluna aikaa ja vaivaa tuhlaamaan. Saa nähä mitä Avara edes tykkää meidän maalarinhommista :lol2: Seuraavana kohteena olisi olkkarin seinä...

Ehei, paljon helpompaa :D Ne on sellasia liimattavia spotteja, paristoilla toimii ;)

e. upotetut spotit ois tietty paljon hienomman näköset, mutta kuten jo sanoin niin ei viitsi vuokrakämppään alkaa hulluna aikaa ja vaivaa tuhlaamaan. Saa nähä mitä Avara edes tykkää meidän maalarinhommista :lol2: Seuraavana kohteena olisi olkkarin seinä...

Onko niissä jokin ohaus-systeemi vai onko ne niitä jotka painetaan siitä spotista itsestään päälle? Meinaan, että voivat olla vähän hankalia käydä jokainen painamassa erikseen päälle...

Suositut

Back
Ylös Bottom