Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Niiden piti soittaa, kun saavat selville missä se menee, ei ole soittoa kuulunut.
Jos meikä taas pistää peruen kaupat, niin jää provikat saamatta. Meinaan, 3,5 viikkoa on nyt 7 viikkoa ja kuitissa vielä lukee "toimitus 3,5 viikkoa". En ole maksanut vielä penniäkään sohvasta.Ei ne soittele, kun siitä soittelusta tai muustakaan rekalmaation hoitamisesta ei erikseen makseta. Provikat on jo taskussa siitä sinun sohvasta, joten vastuu lykätään tehtaalle, varastomiehille, kuskeille jne...
Itse odottelen Maskusta jo viidettä kuukautta yhtä hyllyä ja ilmeisesti haulikko on otettava mukaan ennen kuin se sieltä minulle annetaan.
Leffan ajaksi sohvaa pitää tuoda eteenpäin.
Hifistelyketju on erikseen. Sisustuksellisestihan nuo ovat ihan jees.
No mitä kukin hifillä ymmärtää, toiselle hifiä on vain Krellit ja Martin Loganit ja Monsterit nostetaan leegopalikoilla lattiasta, ettei raudotus häiritse signaalia. Joo, on tullut hifisteltyä aikanaan ihan äänitasomittareiden kanssa oikean paikan haussa jne seinät väärällään akustiikkalättyjä.No jos ollaan xxxHi - linjalla, niin eiköhän ole jo aika selvää, että hifistelystä ei ole kyse?
No mitä kukin hifillä ymmärtää,
Kyllä se varmaan tuli jo ekalla kerralla selväksi mitä mieltä sä olet noista. Jos mä hifiä esittelisin ja harrastelisin, niin kyllä täällä olis hieman järeemmät kuvat eikä tod mentäis sisustuksen mukaan.Ei millään pahalla, mutta tuskin kukaan noiden kajareiden kohdalla hifistä puhuu, se oli pointti.