Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuolla Korhosen nettisivullahan sanotaan että liesituulettimet ja kaikenmaailman kuvut kuuluvat osakkaalle. Ei siellä mielestäni mitään tulkinnanvaraa ole.

Mutta kait se tosiaan on fiksua varmistaa ennen kuin irrottaa tuulettimen ja siinä sivussa rikkoo sen ja se olisikin ollut taloyhtiön omaisuutta (jostain ihmeen syystä).

Eiköhän ne kuulu, tuskin taloyhtiö on kaikkiin asuntoihin liesituulettimia asentanut, sitten se voisi kuuluakkin yhtiölle? Tuli vaan omasta kämpästä mieleen kun liesituuletin puuttuu, itse pitäisi ostaa ja asentaa... Ja ihan puhdasta omaa mutuilua.

Onko kellään jotain tyylikkäitä baarikaappeja? Kävin kiertelee kauppoja ja tarjolla oli lähinnä baaritiskejä ja baarinurkkauksia..

Meiltä löytyis olkkarista yksi aika orvon näköinen nurkka johon olen miettinyt jotain täytettä, yhtenä vaihtoehtona olisi joku kulmahylly tapainen jossain voisi vaikka säilyttää viinaksia.

Kenelläkään mitään hyviä sivuja tiedossa mistä löytäisi? Itse koitin vähän katsella mutta en löytänyt kuin lattialla seisovia malleja, haluisin siis mieluummin seinää kiinnitettävän tapaisen.

Mielellään ei mitään tuhansien eurojen ratkaisuja. :)

Tuli vaan omasta kämpästä mieleen kun liesituuletin puuttuu, itse pitäisi ostaa ja asentaa...

Kaikkiin taloihinhan ei irrallista liesituuletinta saa edes laittaa, joten jos et ole varma, kysy isännöitsijältä. Se liesikupu sen sijaan lienee jokaisen omaa omaisuutta.

Kaikkiin taloihinhan ei irrallista liesituuletinta saa edes laittaa, joten jos et ole varma, kysy isännöitsijältä. Se liesikupu sen sijaan lienee jokaisen omaa omaisuutta.
Liesituuletinta ei saa kytkeä ilmastointiin, jos talossa on ilmanvaihto toteutettu yhteisellä huippuimurilla. Aktiivihiilisuodattimella sisäilmaan kierrättävän tuulettimen sen sijaan saa asentaa mihin tahansa. Maksavat muutaman kympin nuo. Oma taisi olla 50€.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Ai saatana kuinka halpaa, taidan ostaa yhden joka huoneeseen.

Osta mielummin koko keittiö viini- ja baarikaapilla. Saat ihan tasokkaankin ja ei heitä hinta paljon tuosta kalleimmasta. :)

Osta mielummin koko keittiö viini- ja baarikaapilla. Saat ihan tasokkaankin ja ei heitä hinta paljon tuosta kalleimmasta. :)
Luulevathan jotkut kuohuviiniäkin shampanjaksi ;)

^Ai saatana kuinka halpaa, taidan ostaa yhden joka huoneeseen.
Ei siinä mitään ideaa olisikaan kaikkiin huoneisiin laittaa, mutta esimerkiksi viini/takkahuoneeseen aika passeli. Ei sillä että itsellä olisi :D
Ja verrattuna massatuotantona tuotettuihin mainittakoon, että jokainen noista on yksilöllinen, ja jokaista työvaihetta on hiottu äärimmäisen paljon (olisikohan 10-15 kertaa). Myös noiden kuljettaminen on logistisesti hieman erilaista mitä Ikea-tuotteissa. Jokainen vaihe vaatii äärimmäistä tarkkuutta, huolellisuutta koko työ- ja toimitusprosessin osalta. Ei ehkä halpaa, mutta laadusta saa, pitää ja haluaakin maksaa :)

Tuleehan siinä tyhjää hintoihin kun nysvätään pumpulissa komeroa Ranskasta Kempeleelle. Eikö ammattitaitoinen suomalainen puuseppä osaa tuommoista tehdä tilaustyönä?

Ja verrattuna massatuotantona tuotettuihin mainittakoon, että jokainen noista on yksilöllinen, ja jokaista työvaihetta on hiottu äärimmäisen paljon (olisikohan 10-15 kertaa). Myös noiden kuljettaminen on logistisesti hieman erilaista mitä Ikea-tuotteissa. Jokainen vaihe vaatii äärimmäistä tarkkuutta, huolellisuutta koko työ- ja toimitusprosessin osalta. Ei ehkä halpaa, mutta laadusta saa, pitää ja haluaakin maksaa :)

Jep, kyllähän noillekin kaapeille se oma kohderyhmänsä on, joka arvostaa noita em. juttuja ja on valmis niistä maksamaan. Olisi kyllä mukava tietää, montako tuollaista 9000€:n kaappia menee vuodessa ja kenelle. Veikkaan, että tosiostaja voisi neuvotella tuolta välittäjältä reippaasti alennustakin jos vaan tajuaa.

Luulevathan jotkut kuohuviiniäkin shampanjaksi ;)
Eikös shampanja olekin kuohuviiniä?;)

Mutta tosiaan nuo kaapit eivät omaan silmään kovinkaan kummoisilta näyttäneet, itse osaisin tehdä paljon hienompia vaikka en mikään puuseppä olekaan ja varmasti murto-osalla tuosta hinnasta. Mutta luulempa, etten olekaan näiden kaappien kohderyhmää. Luulen niin ikään että sen, joka tuollaiseen laittaa noin paljon rahaa, aika on myös paljon kalliimpaa kuin minun joten itse tekemällä saattaisi tulla vähän kalliimpaa kuin minulla.

Suihkussa hana vuotaa vähäsen, pystyskö ton takia mennä valittamaan ja mankumaan uutta hanaa vai käskevätkö vain vaihtamaan tiivisteet jne.?
Kyllä kaikki vuotavat hanat ja wc-kalusteet kiinnostaa taloyhtiötä. Eli soittelet huoltoyhtiöön niin sieltä tulee ukko katsomaan. Jos pystyy korjaamaan niin tietysti korjaa eikä osta uutta tilalle.

No reilut neljä tonnia oli vuosi sitten keittiöremppa. En tosin ostanut viini- enkä baarikaappia. Mutta tottahan se on, se ostaa jolla on varaa ja tarvetta. Onhan Mersu ja Fiat molemmat autoja...

Tuleehan siinä tyhjää hintoihin kun nysvätään pumpulissa komeroa Ranskasta Kempeleelle. Eikö ammattitaitoinen suomalainen puuseppä osaa tuommoista tehdä tilaustyönä?
Pixmania toimittaa alle 50 eurolla ison telkkarin Suomeen kotiovelle Ranskasta. Ei tuollainen 52" tv-loota paljoa pienempi ole moista kaappia.

Olis muuten keijoin kaappi koskaan tommonen :david:

Kaipailisin vähän parannusehdotuksia ja kommentteja asunnostani. Jos jokin asia pistää silmään negatiivisessa (tai positiivisessa) mielessä tai muuta. Kyseessä on ensiasuntoni ja kohta puoli vuotta ehtinyt asua täällä. Sohva ja sängyn runko olisi vaihdon tarpeessa, mutta täytyy katsella jos raskisi joskus niihin uhrata rahaa, kun ns. opiskelijabudjetilla kuitenkin olen liikkeellä.

Liitteet

• koti11.webp
    koti11.webp
    45,2 KB · Katsottu: 789
  • koti21.webp
    koti21.webp
    50,9 KB · Katsottu: 792
  • koti31.webp
    koti31.webp
    37,2 KB · Katsottu: 783
  • koti51.webp
    koti51.webp
    33,4 KB · Katsottu: 763
  • koti61.webp
    koti61.webp
    35,3 KB · Katsottu: 708
Meillä on asunnon osto edessä, ja sitä kautta koko sisustus uusiksi. Jos jollakulla on tiedossa ihan ehdottoman mageeta kalustekauppaa verkossa, linkkiä vaan. Tälläinen alustava kalusteiden tsekkailu menossa ennenkun liikeisiin asti ehtii lähteä kiertelemään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom