Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tapetointi on kyllä mennyt kirjaimellisesti vähän reisille :lol2: No on sentään laitettu pystysuunnassa seinään. Juliste omasta nassusta tuntuu vähän omituiselta kyllä sängyn yläpuolella. Muuten en arvostele tuota enempää kun oma asuntokin on mitä on.

Voi yäk, tossa kämpässä ei löytynyt mitn hyvää - no okei, ehkä panopeili:thumbs: En kyllä tollasta kämppää itelleni huolis, saatika sitä koko Suomelle esittelis. No, Martina sai toivottavasti taas hieman lainojaan lyhennettyä.

Aika järkettävä kämppä, totta tosiaan. Tuo tapetointi oli kyllä kruunas kaiken. Myös oma kuva sängynpäädyssä oli kivahko. Vaan miten tuota telkkaria olis tarkotus kattoa? Kaiuttimetkin on Esko-poika varsin mainiosti sijoittanut...

No, Martina sai toivottavasti taas hieman lainojaan lyhennettyä.
Eiköhän niilläkin palkkiorahoilla osteta jotain kivaa ja jätetä lainat yms. velat ulosottoon, kuten tähänkin asti.

.

Tuli tilattua tuollainen tekopalmu asuntoon :)

Liitteet

• Palmu.webp
    Palmu.webp
    18,5 KB · Katsottu: 993
Eli nyt tarvitsen apua.(sisustus)

Ensinnäkin onko kellään kokemusta tästä sohvasta:

http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10008&compartmentId=10065&categoryId=10495

Tiedän, ei ole varmaan yhtä laadukas nahkasohva kuin joku 3000egeä maksava, mutta opiskelijabudjetilla mennään.

Eli hakusessa olisi sohva joka saisi olla max 206cm leveydeltään. Siinäkin on jo pari senttiä että tulee seinän takaa yli. Voi olla nahkaa tai kangasta mutta ei nyt kovin paljoa enempää saisi maksaa kuin tuo linkin sohva. Voi olla divaanilla tai ilman. Jokin tosi muhkea ja ettei mene heti perse lattiaan kun istuu vähän painavempikin ihminen sohvalle.

Kaikki Ikeat ja askot jne on koluttu läpi, ei tunnu löytyvän sopivaa. Tuo Anttilan vaikuttaa tällä hetkellä parhaalta, mutta otan mielelläni vinkkejä vastaan!

Toiseksi, tarvitsen sohvapöydän. Jonkin hieman antiikkisen arkkupöydän tyylisen, voi olla myös ihan normaali pöytä mutta samaa lookkia. Mieluusti laatikolla. Koko voisi olla sellaista luokkaa 50x50 tai pikkaisen enemmän.

Mä laitan tälle nyt uppia pikkaisen josko joku tietäisi näistä :)

Mistä kannattaisi katsella isohkoa työpöytää? Mielellään kulmamallista.
Kyllähän noita löytyy, mutta väri on se ongelma.. Ei kelpaa muutakuin musta, tai joku tumma pähkinä tai vastaava. Apua!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kuinka korkea tuo on?

miljoona erilaista, tuo tilaamani on 180cm ja 110e.

olis ollu vaikka miten korkeitakin, mutta ne ei iskeny mun silmään yhtäpaljon kuin tuo malli :)

hesasta, discoland.fi

Tuossa kuvassa on kallein ja isoin 5m 1700e :D

Tommosia ku lyö takapihan täyteen, niin ei tarvi lähteä thaimaahan.

Liitteet

• 211676.webp
    211676.webp
    49,6 KB · Katsottu: 1 065
Todella hieno bonsai puu 70e ja tuo 240cm palmu on myös 110e.

Halpoja ja hienoja.

Liitteet

• 212539.webp
    212539.webp
    27,3 KB · Katsottu: 1 227
  • 201240.webp
    201240.webp
    23,6 KB · Katsottu: 660
Mä laitan tälle nyt uppia pikkaisen josko joku tietäisi näistä :)

mulla on tollanen olluna jo pari kuukautta...
aivan ok se on, mukava makoilla ja mun silmään/sisustukseen passeli..
hintakin oli halpa versus Suomisoffan laatudivaaneihin, jotka oli 3000€ alkaen..
aitoa nahkaa sanoivat päälyosan olevan ja tekonahkaa taustat jne..

osta poes jos passaapi sulle!

mulla on tollanen olluna jo pari kuukautta...
aivan ok se on, mukava makoilla ja mun silmään/sisustukseen passeli..
hintakin oli halpa versus Suomisoffan laatudivaaneihin, jotka oli 3000€ alkaen..
aitoa nahkaa sanoivat päälyosan olevan ja tekonahkaa taustat jne..

osta poes jos passaapi sulle!

Onko siinä tää yleinen efekti eli hyppäät sohvalle ja persluut kolahtaa lattiaan? Eli siis onko liiankin pehmeä? 679 näyttäis muuten sama soffa olevan on24.fi-sivuilla.

olen kyllä melko järkyttynyt Martsu&Eskolandiasta. Ei mitään jujua sisustuksessa, kaikkea sekaisin. Ja tapetti. Meillä on kohdistettavat tapetit kahdessa huoneessa, isot kuviot, joten ei mitkään helpotkaan laittaa, ja ovat täydellisesti kohdillaan. Osattiin lukea paketti... ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom