Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mistä saisi mittatilauksella sängynpäätyjä tai kokonaisia sänkyjä? Vai saako mistään? 160cm leveä saisi olla eli normi 80cm x 2, mutta omat värit+päätytyyli mieluusti.. Unikulmat+hästensit mun mielestä tekee pelkkiä yksilöllisiä patjoja ja ne ei kiinnosta.

Itsellä oli sama ongelma tuossa jokin aika takaperin eikä sopivaa päätyä tuntunut löytyvän mistään... joten kyhäsin itse tuollaisen http://s207.photobucket.com/albums/bb66/suppotaalasmaa/?action=view&current=CIMG1649.jpg

Helppo rasti. Runko vain taakse, uppokantaruuveilla parkettia kiinni ja listat kylkeen. A'vot puolessatoista tunnissa valmista, tekijämiehellä varmaan puolessa tunnissa...

Itsellä oli sama ongelma tuossa jokin aika takaperin eikä sopivaa päätyä tuntunut löytyvän mistään... joten kyhäsin itse tuollaisen http://s207.photobucket.com/albums/bb66/suppotaalasmaa/?action=view&current=CIMG1649.jpg

Helppo rasti. Runko vain taakse, uppokantaruuveilla parkettia kiinni ja listat kylkeen. A'vot puolessatoista tunnissa valmista, tekijämiehellä varmaan puolessa tunnissa...

Näin se taitaa olla. Täytyy itse yrittää kyhätä jotain hienoa. Sänkyhän voisi sitten olla runkopatjalla. Puuseppä on toinen vaihtoehto, itsellä voi olla noi paikat hakusessa että missä rakentais mutta mökillä vois, työkalut vaan on huonot.

Idea olisi melkeenpä valmis eli n. 200cm leveä taustalevy ja mieluusti jopa 15-20cm paksu. Saisi sitten valokuvia ja muuta kivaa päälle. Kehykset / reunat sitten metallista tyyliin metallikehykset taulussa. Makkarissa on aika paljon metallia, muttei nyt ketjuja kuitenkaan..

EDIT: ja se puuseppä ei ole ollenkaa hassumpi idea, työkaluihin+materiaaliin voi upota äkkiä melkein sama raha kuin sepän työhön ja jälki voi(todennäkösesti onkin) olla parempaa+saa vähentää verotuksessa.

Tää ei ole sitä mitä etsit, mutta laitan silti esille nää linkit...

Täällä on ihan makeita rautasänkyjä ja malleihin voi vaikuttaa itse:
http://www.neoromantiko.fi/

e_center.jpg

Täällä on valmiit mallit (puu- ja rautasänkyjä):

http://www.juvi.fi/

Onkos jengi katsonut Yleltä tulevaa Muuttohaukantietä? Tuli tänämänpäiväistä jaksoa vilkaistua pikaisesti ja voi helvetti, millaista jälkeä. Toi koko ohjelma on sisustamisen irvikuva. Kaksi täysin tyylitajutonta ihmistä sisustaa ihmisten koteja ja tuloksen on mautonta jälkeä jotain saatanan pikkunäpertelyä.

tässä linkki tämänpäiväiseen "muutokseen"
http://ohjelmat.yle.fi/muuttohaukantie/kultaa_designia_olohuoneeseen

Onkos jengi katsonut Yleltä tulevaa Muuttohaukantietä? Tuli tänämänpäiväistä jaksoa vilkaistua pikaisesti ja voi helvetti, millaista jälkeä. Toi koko ohjelma on sisustamisen irvikuva. Kaksi täysin tyylitajutonta ihmistä sisustaa ihmisten koteja ja tuloksen on mautonta jälkeä jotain saatanan pikkunäpertelyä.

tässä linkki tämänpäiväiseen "muutokseen"
http://ohjelmat.yle.fi/muuttohaukantie/kultaa_designia_olohuoneeseen

johan tuota kiroiltiin täällä aikasemmin..

en tiedä miks piti taas katsoa, mutta hirveä tuli.

nauratti eniten tuo sohva.. kangas ei istu yhtään. tuli huomattavasti paskempi tuosta, ja kehuvat miten hyvä tuli ja kankaisiinkaan ei menny ku 200e :D

Tuli kans eilen vilkastua tuota. Vaikka en itsekään mikään hyvä sisustaja ole niin siltikin toi oli mun mielestä ihan hirveetä kuraa. Siis ei tuo ollu mitenkään erikseen sisustetun näkönen vaan semmonen ihan perus kämppä ilman mitään tyyliä.

Tosin huomatkaa budjettiero Markon juttuihin verrattuna, tuo taisi kustantaa 700. Se hinta menee Markon käsissä jo Skannon Minottin sohvapöydän vasempaan takajalkaan :D

Tosin huomatkaa budjettiero Markon juttuihin verrattuna, tuo taisi kustantaa 700. Se hinta menee Markon käsissä jo Skannon Minottin sohvapöydän vasempaan takajalkaan :D

Nimenomaan, tuossahan oli budjetti tosi pieni ja sillä rahalla tehtiin kuitenkin aika paljon.

helppohoitoiset matot + saunaan stereot

Etsin mattoja joista lähtee helposti pehmeä koirankarva imurilla pois. Hyvä jos löytyisi jonkunlaisia isoja tummempia (hiekka-musta) karvalankamattoja.

En tiedä kuuluuko varsinaisesti tänne, mutta miten ja minkälaiset popit olette asentaneet saunaan? Langattomasti olisi tarkoitus jotenkin soveltaa.

Itse putkitin saunaan kajarijohdot ja pistin itse tehtyihin koteloihin lauteiden alle Bilteman venekajarit ja LG:n 149e stereot kodinhoitohuoneeseen. Hyvä tuli, tosi hyvä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulee muuten mieluisat löylyt tollasesta Helosta, noin niinku sähkösaunaks. Onhan se tietysti kuuman huoneen ilmanvaihdostakin kiinni. Kelpo valinta eniveis.

Nyt tuli adean lumenvalkoinen kiiltävä Line-sohva, lasipöytäsetti ja Kartellin Louis Ghost ja muuta krääsää kuten Bourgie. Pitää laitella kuvia joskus.

Millä maalilla kannattaa maalata kirsikanväriset kaiuttimet vaaleammaksi, vai kannattaako? Eli pitääkö pinnalle tehdä jotain ennen maalaamista. Kyseessä Jamon kaapit.

Millä maalilla kannattaa maalata kirsikanväriset kaiuttimet vaaleammaksi, vai kannattaako? Eli pitääkö pinnalle tehdä jotain ennen maalaamista. Kyseessä Jamon kaapit.

Siisteimmän jäljen saat kun ostat mielusan väristä viilulevyä, irrotat vanhan viilun ja liimaat uuden tilalle. Jos ei peukalo ole keskellä kämmentä, niin tuo on helppo nakki.

Siisteimmän jäljen saat kun ostat mielusan väristä viilulevyä, irrotat vanhan viilun ja liimaat uuden tilalle. Jos ei peukalo ole keskellä kämmentä, niin tuo on helppo nakki.

Viilulevyä saa rautakaupasta vai? Tuota voisikin kokeilla.

Meillä on kylppärin lattia luonnonkiveä ja nyt tuntuu lattia vetävän vähän valkoiseksi, mitähän ainetta kannattaisi lattiaan kokeilla että pysyisi vaaleat kohdat poissa? Normaalia kivisuojaa on kokeiltu sekä jotain pesuainetta.

Laitan tässä joku kerta kuvaa saunasta...

Tuo lämpömittari on pikantti yksityiskohta Hupen disain-saunassa :D

Komee on Hupen sauna, etenkin lämpömittari..

Oma sauna on aika paljon pienempi, joten se rajoittaa suunnittelua. Ajattelin silti saada lauteista L-muotoiset. Lämpökäsiteltyä haapaa olisi tarkoitus käyttää ainakin seiniin. Lauteet ehkä sitten tervalepästä..

Suositut

Back
Ylös Bottom