Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Meillä on kylppärin lattia luonnonkiveä ja nyt tuntuu lattia vetävän vähän valkoiseksi, mitähän ainetta kannattaisi lattiaan kokeilla että pysyisi vaaleat kohdat poissa? Normaalia kivisuojaa on kokeiltu sekä jotain pesuainetta.

Mulla on suihkussa samaa kiveä kuin Hupella kiukaan takana. Veden epäpuhtaudet vetävät myös sen kiven vaaleaksi. Itsekkin kaipaisin jotain myrkkyä tohon.
Sama vika on saunan ovessa. Jotain kalkkia tms. on oveen tarrautunut suihkun roiskeista, eikä irtoa mitenkään :curs:

Lämpökäsiteltyä haapaa olisi tarkoitus käyttää ainakin seiniin. Lauteet ehkä sitten tervalepästä..
Juuri toisinpäin nuo puuvalinnat pitää olla. Tervaleppä kuumuu ja haapa vääntyilee. Tuskin noita edes saat, haapapaneeleita siis.
Omassa kuvassa nuo lauteet ovat juurikin lämpökäsiteltyä jaapaa ja seinät tervaleppää. Ne on jo myyty tosin.

Mulla on suihkussa samaa kiveä kuin Hupella kiukaan takana. Veden epäpuhtaudet vetävät myös sen kiven vaaleaksi. Itsekkin kaipaisin jotain myrkkyä tohon.
Sama vika on saunan ovessa. Jotain kalkkia tms. on oveen tarrautunut suihkun roiskeista, eikä irtoa mitenkään :curs:
Lakkaat ne kivet jollain kivilakalla.
Tulee tollainen kiiltävä tosin, mutta helpommin puhdistettava:
kylppari.jpg

Aika kauhee tuollainen limapinta kivissä. Tulee mieleen levän liukastama rantakallio.

Mulle sanottiin, kun mä kävin ostamassa omalle eteisen seinälleni verhoilukiveä, että sitä ei edes suositella esim. keittiön välitilaan tai muuhun sellaiseen kohteeseen, jossa voi lentää roiskeita, koska materiaali on niin huokoista ja imee kaikki paskat itseensä.

Ja jos laittais tohon päälle jonkun lakan, niin mielummin jonkun himmeän, jossa ei ole kiiltoa.

suomisoffasta saa hyvääkin, mutta se oikeesti hyvä sitten maksaakin. 4ke ois ollu kulmasohva kunnon kankaalla ja 10v takuulla kauhean tinkauksen jälkeen, jäi tosin silti ostamatta. oikea hinta oli +5ke.
No emmätiä, ostin ISON (suomalaiseks uskotellun) divaanin, tai se siis koottiin moduleista. Hintaa kertyi kokonahkaisena vajaa 5000e. No sohva tuli sitten sovitusta ajasta myöhässä ja yllätys yllätys sohva olikin 40 cm liian pitkä ja hetken tutkailtuani taustat ja istuintyynujen välit ym. oli helvetin ohutta keinonahkaa vaikka mulla oli mustaa valkoisella siitä, että keinonahkaosat tilattiin kokonahkaisena, maksoin 500e siitä muutoksesta.
Ja koko paska oli muutenkin ihan jaloin tehdyn näköinen, saumat oli kun juosten kustut, pehmusteet oli miten sattui jne. nahka oli olevinaan tehtaan parasta laatua, mutta jos paras laatu on tota niin millaistahan se halvin nahkalaatu on..
Kauhealla rutinalla ja uhkailulla sain rahat takaisin, puhelinkeskutelussa ei muuta kun vittuiltu ja kusetettu joten mä lähdin paikanpäälle ja myymäläpäälikkö lähti karkuun heti kun sinne saavuin. Reilu peli vaikka tässäkin myyjä teki mittausvirheen, mulla oli max mitta tiedossa kun sohvaa ostin ja ilmoitin sen myyjälle, myyjä unohti vaan mitoistaan pois 40cm kyynärnojan. Tehdas teki mokan sohvaa tehdessään eikä siis käyttänyt nahkaa kun vain ns. kuluville pinnoille. Kuinkahan paljon ne suoltaa paskaa maailmalle ja rahastaa hyväuskoisia mummoja, jos tuokin sohva oltaisiin kannettu jollekkin mummolle kotiin ja nostettu paikalleen niin, että tausta on seinää vasten niin koskaan ei olisi paljastunut tuokaan "kusetus".
Kyllä mulla jäi Suomisoffasta todella paska maku.
Ostin sitten Askosta 3500 euron kotimaisen divaanin kauttaaltaan paksulla semianiliininahalla verhoiltuna ja nyt voin sanoa, että ainakin toi yksilö on laatua. Runkoa myöten, ei mitään lastulevypaskaa ja nahka on paksua ja pahmeää, ei mitään ohutta korppua minkä vois kuvitella halkeilevan muutamassa vuodessa.

SKIPATKAA SUOMISOFFA!

Juuri toisinpäin nuo puuvalinnat pitää olla. Tervaleppä kuumuu ja haapa vääntyilee. Tuskin noita edes saat, haapapaneeleita siis.
Omassa kuvassa nuo lauteet ovat juurikin lämpökäsiteltyä jaapaa ja seinät tervaleppää. Ne on jo myyty tosin.

Olevinaan kattelin viime viikolla K-raudasta saunan seinille haapaa... No voihan se ollakkin, että sitä ei saa.
Siksi lähinnä ajattelin noin päin, koska tervaleppänä saa valmiita laude-elementtejä. Laiska kun olen..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli nyt tarvitsen apua.(sisustus)

Ensinnäkin onko kellään kokemusta tästä sohvasta:

http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10008&compartmentId=10065&categoryId=10495

Tiedän, ei ole varmaan yhtä laadukas nahkasohva kuin joku 3000egeä maksava, mutta opiskelijabudjetilla mennään.

Eli hakusessa olisi sohva joka saisi olla max 206cm leveydeltään. Siinäkin on jo pari senttiä että tulee seinän takaa yli. Voi olla nahkaa tai kangasta mutta ei nyt kovin paljoa enempää saisi maksaa kuin tuo linkin sohva. Voi olla divaanilla tai ilman. Jokin tosi muhkea ja ettei mene heti perse lattiaan kun istuu vähän painavempikin ihminen sohvalle.

Kaikki Ikeat ja askot jne on koluttu läpi, ei tunnu löytyvän sopivaa. Tuo Anttilan vaikuttaa tällä hetkellä parhaalta, mutta otan mielelläni vinkkejä vastaan!

Toiseksi, tarvitsen sohvapöydän. Jonkin hieman antiikkisen arkkupöydän tyylisen, voi olla myös ihan normaali pöytä mutta samaa lookkia. Mieluusti laatikolla. Koko voisi olla sellaista luokkaa 50x50 tai pikkaisen enemmän.

Ikealta 90% kamoista.
Hieman kyseenalaista tommoinen 2m kokoinen omakuva sängynpäädyssä, no onneksi me kaikki tiedämme että kyseessä ei ole lainkaan itserakas ihminen :lol2:
Onpahan muutama lippis jätkällä eteisessä. :jahas:

Musta tuo kämppä oli hieman sekava väreiltään ja liikaa pikkutavaraa esillä mun makuun, etenkin se ruusutapetti sai aikaan ahdistusta.
Mutta jokainen tyylillään,kylläpä meilläkin on sitä lasten rojua pitkin lattioita...

Ikealta 90% kamoista.
Hieman kyseenalaista tommoinen 2m kokoinen omakuva sängynpäädyssä, no onneksi me kaikki tiedämme että kyseessä ei ole lainkaan itserakas ihminen :lol2:
Onpahan muutama lippis jätkällä eteisessä. :jahas:
Toi tapetti on kyllä järkyttävä.:lol2: Mutta sen he itsekkin ovat tajunneet... Ihmettelen miksi eivät ole vaihtaneet/korjanneet sitä.

Mutta jokainen tyylillään,kylläpä meilläkin on sitä lasten rojua pitkin lattioita...

Tai siis tässä tapauksessa ilman tyyliä:jahas: Melkoisen hirveä kämppä. Eri tyylejä sikin sokin. Tapetit aikamoisen kaameet ja laitettu lisäksi ihan päin vittua. Värit ja materiaalit ei mätsää pätkääkään. Nooh, sellainen asunto kuin on asukkaatkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom