suomisoffasta saa hyvääkin, mutta se oikeesti hyvä sitten maksaakin. 4ke ois ollu kulmasohva kunnon kankaalla ja 10v takuulla kauhean tinkauksen jälkeen, jäi tosin silti ostamatta. oikea hinta oli +5ke.
No emmätiä, ostin ISON (suomalaiseks uskotellun) divaanin, tai se siis koottiin moduleista. Hintaa kertyi kokonahkaisena vajaa 5000e. No sohva tuli sitten sovitusta ajasta myöhässä ja yllätys yllätys sohva olikin 40 cm liian pitkä ja hetken tutkailtuani taustat ja istuintyynujen välit ym. oli helvetin ohutta keinonahkaa vaikka mulla oli mustaa valkoisella siitä, että keinonahkaosat tilattiin kokonahkaisena, maksoin 500e siitä muutoksesta.
Ja koko paska oli muutenkin ihan jaloin tehdyn näköinen, saumat oli kun juosten kustut, pehmusteet oli miten sattui jne. nahka oli olevinaan tehtaan parasta laatua, mutta jos paras laatu on tota niin millaistahan se halvin nahkalaatu on..
Kauhealla rutinalla ja uhkailulla sain rahat takaisin, puhelinkeskutelussa ei muuta kun vittuiltu ja kusetettu joten mä lähdin paikanpäälle ja myymäläpäälikkö lähti karkuun heti kun sinne saavuin. Reilu peli vaikka tässäkin myyjä teki mittausvirheen, mulla oli max mitta tiedossa kun sohvaa ostin ja ilmoitin sen myyjälle, myyjä unohti vaan mitoistaan pois 40cm kyynärnojan. Tehdas teki mokan sohvaa tehdessään eikä siis käyttänyt nahkaa kun vain ns. kuluville pinnoille. Kuinkahan paljon ne suoltaa paskaa maailmalle ja rahastaa hyväuskoisia mummoja, jos tuokin sohva oltaisiin kannettu jollekkin mummolle kotiin ja nostettu paikalleen niin, että tausta on seinää vasten niin koskaan ei olisi paljastunut tuokaan "kusetus".
Kyllä mulla jäi Suomisoffasta todella paska maku.
Ostin sitten Askosta 3500 euron kotimaisen divaanin kauttaaltaan paksulla semianiliininahalla verhoiltuna ja nyt voin sanoa, että ainakin toi yksilö on laatua. Runkoa myöten, ei mitään lastulevypaskaa ja nahka on paksua ja pahmeää, ei mitään ohutta korppua minkä vois kuvitella halkeilevan muutamassa vuodessa.
SKIPATKAA SUOMISOFFA!