Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Laitoin duunissa siihen päälle pakkausteippiä. Kysyin huoltomieheltä, että sekoittaako se tukkiminen sitä järjestelmää ja se sanoi ettei sekoita.

Onkohan huoltomiehen sana nyt aina se oikea...? Kyllähän nuo koneellisen ilmanvaihdon venttiilit on joskus säädetty mittaamalla, eikä niihin kannata mennä itse koskemaan.

Huppe: onko tuon kaltaisia kukkaruukkuja oikeasti jossain myynnissä? Ei ihan noin härskiä, mutta samantyylistä olisi kiva löytää lahjaksi kaverille, jolla on jo kaikkea järkevää.

Googleta Park Planters. Siellä on peri eri vaihtoehto..

Huppe. Bonsain hoito-ohjeet? :D

Uutisissa oli joku aika sitten, että kuluttajansuojavirasto tutkii Suomisoffan mainostoimintaa, kun ei ole lain mukaista. En tiedä ovatko edistyneet vieläkään :jahas:

Onhan tuo ihan totta, että jos käytännössä ei ikinä myydä OVH:lla niin ei se voi olla se oikea vertailukelpoinen hinta.

Suomisoffasta

Itse ostin viime vuoden lopulla divaanisohvan tuolta (OP-king city max) kunnon kankaalla, koska halvemmat olivat sen oloisia että ei tarvitse kuin kerran luisevalla perseellä istua niin puhki olisi.

No, valitsemani kangas on vieläkin muuten hyvässä kunnossa, mutta n. puolessa vuodessa alkoi parista tyynystä saumat repeämään auki... Vieläkin on asiat kesken kyseisen lafkan kanssa. N. kaksi kuukautta kesti että sain asian etenemään myymälästä tehtaalle (kyseistä kangasta ei enää varastossa). Ja kukaan ei tiennyt asiasta mitään...

Muutama viikko sitten tuli puhelinsoitto ja varmisteltiin osoitetta mihin uudet kankaat voisi joskus lähettää. Ei ole vielä kankaita näkynyt...

Rupee hiljalleen vi***amaan.

Yksi valkoinen nahkasohva (divaanilla) on tuolta tullut ostettua, eikä kyllä mitään moittimista vaikka kovalla käytöllä ollut. Maksoi tonnin, hinta-/laatusuhteeseen olen tyytyväinen.

Nuo mainokset sensijaan on kyllä melko huvittavia. Hinta ja kuva ovat aina kaksi eri asiaa, esim kuvassa vengenvärinen kahdeksan hengen ruokailuryhmä mutta alla oleva hinta on saman malliselle kuuden hengen koivunväriselle ryhmälle, tai kuvassa on ruskea nahkasohva mutta alla oleva hinta on saman malliselle harmaalle kangassohvalle :thumbs:

Mulla on tommonen iso O-P King divaani. Kankaaseen olen tyytyväinen mutta selkänojassa on jotain häikkää, johonkin tiettyyn kohtaan kun nojaa niin kuuluu vitunmoinen longsahdus, ihan kun sisältä puuttuisi joku tukirima. Onko muilla ilmenny vastaavaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs olette mieltä Innon uudesta jaksosta?

http://www.nelonen.fi/inno/jakso_145.html#kuvat

Tekivät kyllä kohtuu tylyn vaatehuoneen :wtf:

IMG_2592.jpg

Olkkari/makkari jäi kyllä vaatehuoneen takia helvetin pieneksi. Mutta kyllä helvetin hieno sinkkukämppä. Ei kyllä hirveesti viittis tonne kavereita kutsua iltaa viettämään.

jakso145_panoraama.jpg

Edit. Keittiö jäi mun käsittääkseni koskemattomaksi ja mitä se tais siellä vähän vilahtaa niin kohtuu karsea valkonen peruskeittiö tais olla.

Vaatehuone on kyllä aikamoinen laitos mut oli muuten aika siistin näköinen kämppä. Mä vaan olisin laittanut tuon sängyn poikittain takaseinään niin olisis jäänyt enemmän tilaa tuohon pöydän ja telkun väliin. Tuohon kun ei saa edes sohvapöytää ja bileitä ei tuolla hirveästi järkkäillä kun on helvetin ahdasta. Näyttikö ne missään vaiheessa keittiötä?

Hieno on, pieni vaan. Toi vaatehuone on aika :kuola:
Toisaalta se ukkeli sanoi alussa että pelailee konsolilla ja kotiteatterivehkeet olivat esillä. Marko päätti dumpata konsolit ja kotiteatterivehkeet pois ja päätti ettei niitä tarvita. Kysymättä asukkaalta.

Marko on myös laittanut telkkarin pleksitason päälle ja nyppinyt telkusta johdot irti
kiva kun telkku laitetaan käyttöön ja vedetään roikkia + antennikaapeleita pitkin lattiaa.

Vaatehuone oli kyllä tyylikäs, mutta teki todella ahtaan tuosta muusta kämpästä. Sellanen kunnon esterata. Omasta mielestäni tuo pohja tuossa toisella puolella on totaalisen epäonnistunut ja liian ahdas. Väliverho ja yöpöytä ei kanssa oikein iske. En tiedä olisiko kannattanut yrittää tehdä tuo vaatehuone pikkasen pienenpänä keittiön seinän viereen. Liekö mahtunut, mutta nyt tuo pohja ei ole kovin järkevän mallinen.

Mun mielestä toi eilinen Innon jakso oli paras ikinä, jotenkin niin mun makunen kämppä! Sais kerranki miljoonat t-paidat ja lippikset siististi kaappiin..

Kaverilla ei tainnut juurikaan edes olla vaatteita ja hänellähän oli oma studio jossa säilyttää rekvisiittansa. Lenkkareita taisi olla tusinan verran ja yksi komero täys t-paitoja. Sitten hän sai tuollaisen 8 hengen perheen vaatekomeron. Noh, keijojahan noi molemmat olivat, varmaan olivat sopineet keskenään miten tehdään, tais kuitenkin dikata tuosta.

Pienestä kaksiosta tahdottiin kuitenkin iso yksiö. Nyt hän sai pienestä kaksiosta vielä pienemmän yksiön + ison vaatekomeron.

Muutin itse just kämpän järjestystä viime viikolla, ja kyllä toi kämpän kulkuväylät on mun mielestä vähän "kimurantit". Omassakin kämpässä sai pujotella ennen sohvan ympäri, mutta nyt on miljoona kertaa parempi järjestys.

Tyylillisesti ihan helvetin makea kämppä IMO.

Ihme jos tuo kundi saa vaatteillaan täytettyä edes puolet noista kaapeista. Oliskohan kannattanu jättää nuo oikean puoliset kaapit laittamatta tai tehdä vaikka valekaapit, niin olis saman näkönen ja paljon enemmmän tilaa. Ei näytä hienolta, kun kalusteet survottu noin pieneen tilaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom