Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yksi sukulainen teki keittiönsä uusiksi, tässä pari kuvaa. En osaa vastata mihinkään kysymyksiin, en tiedä paljonko maksoi tai mistä kaapit ja koneet ostettiin. Osaan vain sanoa, että teki remontin itse, koska on - no - remonttimies.

Liitteet

• keittiö1.webp
    keittiö1.webp
    82,7 KB · Katsottu: 752
  • keittiö2.webp
    keittiö2.webp
    127,5 KB · Katsottu: 708
  • keittiö3.webp
    keittiö3.webp
    65,2 KB · Katsottu: 615
  • keittiö5.webp
    keittiö5.webp
    58,6 KB · Katsottu: 549
  • keittiö4.webp
    keittiö4.webp
    64,9 KB · Katsottu: 551
exitusletalis sanoi:
futoneista.. voisiko Mike tai joku muu futonin omistaja kertoa kokemuksiaan, kuinka työläs tuo on pitää? Kaveri pelotteli joka-aamuisella operaatiolla jossa futon pitää nostaa pois pedistä ja "tampata" kuntoon tai se menee ihan muhkuraiseksi. Ulkonäöltään ja funktionaalisuudeltaan futoni kiinnostaisi mutta ei ole mitään kokemusta sellaisesta.

Ei sitä tarvi tamppailla kuin joskus kerran kuukauteen jos sittenkään, riippunee paksuudesta ja laadusta. Futoni on vähän sellainen ettei se kaikille ehkä sovi, itselläni on kaikista paksuin (ja kallein) versio ja silti jotkut prinsessat jaksavat valittaa sen kovuudesta. Ehkei paras mahdollinen valinta jos nukut kyljellään. Sellainen miinus noissa futoneissa myös on että maali/lakkapinta on aika haavoittuvainen johtuen ulkonevista kulmista. Plussana taasen on että nussiminen onnistuu ilman turhan heijaavaa liikettä.

ehkä vähän deivid kysymys mutta kysyn kumminkin kun ei mitään maksa. pitäs saada alumiinilistaa jotain 15mm leveätä ja 40- ja 30cm pitkiä kappaleita,pätkiikö rautakauppiaat mulle sellaset jos meen kysymään vai mistä kandeis katsoa :-p

tarttisin sellaset kun teen tummasta vanerista sellaiset hyllytasot ja pitäs saada se ruma leikkuupinta piiloon,ajattelin laittaa noi alumiinilistat.listoihin poraan reiät ja ruuveilla kiinni vaneriin

tenu sanoi:
ehkä vähän deivid kysymys mutta kysyn kumminkin kun ei mitään maksa. pitäs saada alumiinilistaa jotain 15mm leveätä ja 40- ja 30cm pitkiä kappaleita,pätkiikö rautakauppiaat mulle sellaset jos meen kysymään vai mistä kandeis katsoa :-p

tarttisin sellaset kun teen tummasta vanerista sellaiset hyllytasot ja pitäs saada se ruma leikkuupinta piiloon,ajattelin laittaa noi alumiinilistat.listoihin poraan reiät ja ruuveilla kiinni vaneriin
Jos meille tulee asiakas vastaavaa pyytämään, niin onnistuu mainiosti. Melkeimpä joka päivä rautatavaraa saa pilkkoo ja veloituksetta se pienissä määrissä tehdään toki. Mutta rautamäärissä ainakin meillä on se, että myydään kokonaisina (6m) tai puolikkaina (3m) kankina. Ja työpaikkana Rautia.

Onko kenelläkään kokemusta Ikean (kupu) liesituulettimista? En ole katsonut muualta mitä sellaset harjattua terästä olevat maksaa. Osaako joku heittää arvion säästääkö tuossa yhtään.
Just tiistaina kirosin ikean tv-tason kasaamisen kanssa, joten mua aina epäilyttää Ikea-laatu. Mutta kun low budjetilla rakennetaan eikä nainen määrää mitä ostetaan niin ei tartte sitä kalleinta aina ostaa.

Ei nuo Ikean kuvut mitenkään erityisen edukkailta vaikuta. Samaan hintaan löydät muualta siistimmän ja paremman, kun vähän näet vaivaa.

Meillä päätettiin tehdä halpistaulut styroksia päällystämällä. Millä vitulla mä saan sen styroksin siististi poikki? Ostin semmosta suurinpiirtein pari senttiä paksua styroksia joka on valmipaloissa vähän turhan iso seinälle.

Simba sanoi:
Meillä päätettiin tehdä halpistaulut styroksia päällystämällä. Millä vitulla mä saan sen styroksin siististi poikki? Ostin semmosta suurinpiirtein pari senttiä paksua styroksia joka on valmipaloissa vähän turhan iso seinälle.
Akkulaturista voi puuhastella styroxleikkurin ja muistaakseni hienohampainen saha (vaikka rautasaha) leikkaa styroxia suht nätisti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joona sanoi:
Akkulaturista voi puuhastella styroxleikkurin ja muistaakseni hienohampainen saha (vaikka rautasaha) leikkaa styroxia suht nätisti.

Tai pelkkä rautalanka, toi metalli siis kuumenee ja sulattamalla/polttamalla leikkaa oikein siistiä reunaa, edellyttäen tietenkin vakaata kättä.

Ala-asteella tollasia styroxleikkureita väsättiin, en tarkemmin muista mitä niihin tuli, mutta ohut rautalanka siihen kiinnitettiin kireälle ja sähköt siitä läpi. Valmis vehje muistutti alkeellista kuviosahaa.

Kannattaa sitten tuuletuksesta huolehtia, tosta lähtee aika nätti käry, varsinkin jos innostut niitä jämäpaloja leikkelemään huviksesi :D

vaikeaksi menee styroksista. miten meinasit päällystää sen? meinaan noi lähtevät kiertämään pohjustusten jälkeen.. (mikäli aiot itse siis maalailla). lastulevy, kipsilevy ym. käy paremmin taustaksi. tai sit voit vaihtoehtosesti ostaa valmiit kehykset. ovat helpot koota ja kiristää.

Jos noi on tarkotus päällytää vaikka kankaalla tai vain pingottaa päälle joku paperi niin eihän noi mihinkään lähde kupristelemaan.

Tuli tämmönen ajatus että laitan pari kuvaa tekemistäni laatoitusharjoituksista. Näillä ei loppupeleistä ole mitään tekemistä mun sisustuksien kannalta koska lyötiin mäsäksi ja heitettiin roskalavalle. Kuitenkin joku voi näistä saada ahaa elämyksiä niin laitanpa esille. Laatoista siis voi tehdä muutakin kuin kalpeaa valkoista samannäköistä seinää.

ZweCCo sanoi:
Tuli tämmönen ajatus että laitan pari kuvaa tekemistäni laatoitusharjoituksista. Näillä ei loppupeleistä ole mitään tekemistä mun sisustuksien kannalta koska lyötiin mäsäksi ja heitettiin roskalavalle. Kuitenkin joku voi näistä saada ahaa elämyksiä niin laitanpa esille. Laatoista siis voi tehdä muutakin kuin kalpeaa valkoista samannäköistä seinää.

Tossahan on helvetin hyvä idea ja jotain luovuutta sisustukseen! Jotain kuvaa pitää lähteä toteuttamaan, jos joskus tulee eteen esim. kylpyhuoneen laatoitus. Yleensä ne laatoitukset on älyttömän tylsiä ja näyttää vähän siltä kuin olis valmiista paketista koko huone, eikä niissä näin ole mitään persoonallisuutta. Tuolla tyylillä sais aikaan vaikka mitä.

D.Yates sanoi:
Tai tähän tyyliin :rolleyes:

Oli poliittinen suuntautuminen mikä tahansa niin en voi sanoa kuin no voe helevettiläinen, tollaisia en ihan äkkiä menis laatoitukseen tekemään vaikka olisin kuinka Hitler-fani, hemmetin mauttomat sanon mä.

Mut toisaalta kyllä varmaan täysin uniikit :lol2:

Kiinteistönvälittäjä luultavasti säätää totakin taideteosta vasaralla kun yrittää kämppää myydä :D

Dangerous_Dave sanoi:
Tossahan on helvetin hyvä idea ja jotain luovuutta sisustukseen!

No hyvä että mun postauksesta oli jotain apua. Sekin kyllä täytyy sanoa että itse tota ei kannata rueta tekemään jos ei ennen ole laatottanut tai jos on peukalo keskellä kämmentä. Vaatii millintarkkaa mittaamista ja leikkaamista että noi saumat ja kuviot natsaa. Kuitenkin noin saa elävöitettyä laatoituksia ja laatoituksen arvo on paljon kovempi jos osaa hyvännäköisen kuvion tehdä. Aineksia ei kuitenkaan mene enempää kuin muutenkaan joten pelkkää voittoa tulee jos ei omaa työaikaansa laske. Laattojahan on miljoonaa eri väriä kokoa ja näköä joten erikoisetkin kuviot varmasti onnistuu. Mullekin voi sitten viskata ihan vaikka sähköpostiinkin jos löytyy hyviä aiheita tollasiin laatoituskuvioihin. Sellasta ajatonta fiksua ja tyylikästä kuvioo kun ei oikein tahdo keksiä. Joku puijon torni tai tuollanen hönnä ei lienee kovin tyylikäs kylppärin seinässä. :D

Itse haaveilen mosaiikkilaattaseinästä tohon meidän omaan rappukäytävään/portaikkoon,
mutta saapi jäädä toistaiseksi haaveeksi, koska tulee maksamaan liikaa jos ei itse tee ja aika ei tällä hetkellä riitä, enkä tiedä riittääkö taitokaan mutta aion ottaa siitä joku päivä selvää .. :hyper: Ps: ainahan sitä on kiva haaveilla.Vähän tähän tyyliin ...
marrakech-2.jpg

Back
Ylös Bottom