Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, remontin yhteydessä joku 80e - alennukset = n. 50-60e ei paljoa kustanna. Mutta jos nyt kyseessä on vaikkapa opiskelija tai joku asustelaa väliaikaisessa vuokra-asunnossa niin eipä sitä nyt heti lähdetä 80 euron hyllyjä ostelemaan. Markka-aikana kun sitä mietti 80mk:nkin ostoksia todella tarkkaan.Tolla Svedbergsin hyllyllä on ihan mukavasti hintaa, mutta mun silmään se näyttää paremmalta ja tyylikkäämmältä. Toi Ikean versio näyttää ainakin tossa kuvassa aika halvalta enkä ottais sitä siksi.
Ei se kotimaisuuskaan aina niin yksiselitteistä ole. Itsellämme oli lähtöhinnaltaan yli 3000 euron suomisoffan sohva ja tämä nykyinen ikean halpis-kramfors pesee sen laadultaan aivan 6-0 vaikkei ole pitkään ollutkaan. [/b] Mitä itse etsin sohvaa vielä viikko sitten. Suomisoffan sohvat olivat niin perkuleen kalliita ja mainostettiin suomalaisina. Eipä ne sen kummosempia ollut istua eikä makoillakkaan. Lopuksi päädyin Cheersin kahden hengen elokuvasohvaan joka on saatanan hyvä istua ja maata.
Kuuluu samaan sarjaan paperilampun kanssa. Varmasti 50% kotitalouksista löytyy jompikumpi, ellei molemmat :DJa sit aivan erinomainen ostos Ikeasta, on toi ritilä tossa kuvassa ihan oikeassa reunassa keittokirjan alapuolella.
http://i147.photobucket.com/albums/r294/Anonymity70/IMG_0707.jpg
Kivan ja kodikkaan näköinen keittiö sulla Anonymity!
Kyssäri tosta keittokirjan tukijasta--mistä noita saa?
Kiitos! Kuka tykkää siitä ja kuka ei. Itse tykkään.
Mä taisin ostaa ton metallisen Sokoksesta. Sit mun kaveri osti mulle tollaisen tason värisen Stockalta lahjaksi, mutta se menee liian matalaksi, joten en käytä sitä siksi. Siis sillä tavalla vaakatasoon. Toi metallinen taas on aavistuksen "liian iso" tolle keittokirjalle. Pidän vaan tota kyseistä keittokirjaa siinä, kun käytän sitä melkein enkiten, jos käytän ylipäätään.
Tässä muutama kuva lisää tosta mun keittiöstä:
![]()
![]()
![]()
![]()