Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^
Tosta sun vaimon ehdottamasta tulee vähän wc:n kaakeli mieleen, eli mäkin olisin jonkun muun kannalla. Mistä sävyistä tykkäätte? Tietty vois olla hyvä laittaa joku sellainen neutraali väri, joka ei mene pois "muodista".
No jos muhun viittaat niin tuo ei ole sama pöytä kuin Kodin Ykkösessä ;). Tuo on paremman näköinen kuin Ykkösen pöytä mun mielestä, esimerkiksi tuo pöytälevy on erilainen. Pitäisi vissiin käydä Stockalla vilkaisemassa millainen valikoima nykyään on. Itseä miellyttävän baaripöydän löytäminen tuntuu olevan helvetin vaikeaa ja paras kaupallinen vaihtoehto taitaa olla Ikealla tällä hetkellä. Tosin tuollaisen Anonymityn pöydän tyyppisen teettäisi puusepällä vajaaseen kolmeen sataan joten sekin on yksi varteenotettava vaihtoehto.Samat kysymykset päivästä toiseen. Lukekaa tätä threadia :D
Mä tykkään itse myös punertavista kaakeileista. Ja sit vaikka mä en pidä tapeteista, niin mä olen kerran nähnyt tosi makeen keittiön, jossa oli just sen lasin tai pleksin alla kaunista tapettia. Toi on vaan niin ikävää pitää puhtaana roiskeilta. Ja toisaalta joku sellainen "sisustuskivi", joka ei ole huokoista materiaalia ja sopii tollaiseen välitilaan, voi olla kans ihan makeeta. Toi mun oma kaakeli on kaakeliboordia, jota voi käyttää lattiassa tai seinässä.
Mä yritin kuvagooglettaa keittiöitä erilaisia välitilakaakeloinneilla, mutta en oikein löytänyt hyviä vaihtoehtoja. Näissä kuvissa olevat ei tosiaankaan ole niitä parhaimpia, mutta kunhan nyt laitan siitä esille.
^
Toi on aika sekavan näköinen ja tää toka kuva ei näköjään näy ja se kaakelointikin on aika pliisu...
Mä tykkään itse myös punertavista kaakeileista. Ja sit vaikka mä en pidä tapeteista, niin mä olen kerran nähnyt tosi makeen keittiön, jossa oli just sen lasin tai pleksin alla kaunista tapettia. Toi on vaan niin ikävää pitää puhtaana roiskeilta. Ja toisaalta joku sellainen "sisustuskivi", joka ei ole huokoista materiaalia ja sopii tollaiseen välitilaan, voi olla kans ihan makeeta. Toi mun oma kaakeli on kaakeliboordia, jota voi käyttää lattiassa tai seinässä.
Eipä noita hanoja kannata mistä tahansa ostella. Oraksen hanat on pomminvarmoja ja esim. Grohet:Mulle sais ehdottaa hanoja. Kriteereinä järkevä hinta ja muotokielenä ennemminkin kulmikkuus kuin pyöreys.
Tarve keittiön hanalle, sekä vessaan allashana&bidee ja kylppäriin allashana.
Keittiön ja wc/kylpyhuoneen hanat voi olla erilaisiakin mut vessa ja kylppäri mielellään samat tai samaa sarjaa.
Vaihtoehtoja on liikaa, en osaa päättää..
Aijuu, vesiputoushanat on poissuljettuja, muita koukkuja hommassa saa toki olla. Tykkään kaikesta eikoisesta.
Eipä noita hanoja kannata mistä tahansa ostella. Oraksen hanat on pomminvarmoja ja esim. Grohet:
http://www.hansgrohe.fi/bcfi_fi
Grohen design vähän erikoisempaa kuin suomalaisen Oraksen.
Juu, ne on veljeksiä.Grohe ja Hansgrohe taitaa muuten olla eri lafka.
Mä yritin kuvagooglettaa keittiöitä erilaisia välitilakaakeloinneilla, mutta en oikein löytänyt hyviä vaihtoehtoja. Näissä kuvissa olevat ei tosiaankaan ole niitä parhaimpia, mutta kunhan nyt laitan siitä esille.
^
Toi on aika sekavan näköinen ja tää toka kuva ei näköjään näy ja se kaakelointikin on aika pliisu...
http://www.sundsberg.fi/asunnot/kar...83/default_FS/Keittiö ruokailutilaan päin.jpg