Suuri peliliikethread

Minkälaisia peliliikkeitä jengi on suorittanut helpottaakseen elämää? Tarkoitan tässä peliliikkeellä jotain enemmän tai vähemmän laillista suoritusta, jolla on saanut hyötyä itselleen (mahdollisesti) toisen ihmisen kustannuksella. En tarkoita mitään elämää mullistavaa rikosta vaan pientä "kikkaa" jolla on hoitanut vallitsevan ongelman pois päiväjärjestyksestä. Hyvä peliliikehän on sellainen, jota muut eivät saa koskaan tietää ;)

Aloitetaanpa seuraavalla aika miedolla peliliikkeellä:

Sopiessani sokkotreffit valehtelin omat tuntomerkkini. Tällöin oli hyvä kävellä naisen viereen analysoimaan laatu ja suunnata saman tien kotia kohti takaisin ilman tuskallista kaksituntista kahvikupin ääressä (toki lähetin viestin että tuli joku este :( )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Integrandi sanoi:
Sopiessani sokkotreffit valehtelin omat tuntomerkkini. Tällöin oli hyvä kävellä naisen viereen analysoimaan laatu ja suunnata saman tien kotia kohti takaisin ilman tuskallista kaksituntista kahvikupin ääressä (toki lähetin viestin että tuli joku este :( )
Entä, jos se olisikin ollut JUURI se oikea namupala? Minkä peliliikkeen oisit sitten ottanut käyttöön? (Kun et siis näytä ollenkaan siltä mitä kerroit)

jänkäkoira sanoi:
Entä, jos se olisikin ollut JUURI se oikea namupala? Minkä peliliikkeen oisit sitten ottanut käyttöön? (Kun et siis näytä ollenkaan siltä mitä kerroit)

Ilmeisesti Integrandi valehteli vaatetuksen? Right? Helppo sanoa että se punainen takki mikä piti laittaa tapaamiseen oli niin paskainen että piti ottaa tämä toinen ja pyytää anteeksi, mikäli näkee tarpeelliseksi.

Valehtelu on taitolaji :D

Integrandi sanoi:

Tää on kyllä suht raukkamainen temppu. :down:

Se on kyllä hyvä, että saatiin tällainenkin threadi näin naistenpäivän jälkimaininkeihin. Ettei vaan pääse se totuus unohtumaan.

kohtis sanoi:
Tää on kyllä suht raukkamainen temppu. :down:

Enpä nyt tiedä. Eikös se ole ihan "hyvä" juttu sinäänsä että eipähän tarvitse sitten viettää sitä paria tuntia kahvikupin ääressä kun ei kuitenkaan kiinnosta.

Integrandi sanoi:

Minkä takia menit sopimaan sokkotreffit jos ei ollut munaa mennä niille treffeille?

Mike sanoi:
Entäs jos toinenkin on sen saman peliliikkeen suorittanut?

:lol2: Integrandi on analysoinut väärää naista. Siun takana tietysti kuuma misu analysoi sinua sinun huomaamatta.

Mike sanoi:
Entäs jos toinenkin on sen saman peliliikkeen suorittanut?

Aivan, entä jos se muija ketä ajattelit analysoida ei ollutkaan se jonka kanssa olit sopinut ne treffit vaan aivan joku muu :lol2: Voi olla että jäi se satujen prinsessa näkemättä sillä kertaa!

edit.jonny ehtis jo.

Eeei lainkaan hyvä keskustelunaloitus. Ei tähän nyt enään tule mitään muuta kuin moralisointia tosta sun 'peliliikkestä'.

Muistaa jätkät, että saalistajista tulee saalistettavia yöelämässä.
047.gif

Noh, olen huijiannut pussin painon irtokarkkia ostaessani :D . Siinä onnistuu helposti, kunhan saa vähän aikaa pidettyä käden paikallaan vaa-an päällä :david:

Weak sanoi:
Noh, olen huijiannut pussin painon irtokarkkia ostaessani :D . Siinä onnistuu helposti, kunhan saa vähän aikaa pidettyä käden paikallaan vaa-an päällä :david:

Käy tosin helpommin kun täytät jonkun verran, otat vaa'asta hintalapun ja laitat sen jälkeen lisää karkkia, ei tarvii kärvistellä epävakaan käden kanssa :rolleyes:

Lhw sanoi:
Käy tosin helpommin kun täytät jonkun verran, otat vaa'asta hintalapun ja laitat sen jälkeen lisää karkkia, ei tarvii kärvistellä epävakaan käden kanssa :rolleyes:
Jep, kokeiltu on pienenä ja jäin kiinni! :david: :lol2: Oli kaupan omistaja vakoillut mun touhuja videokamerasta, sitten kassalla kun olin niin se tuli ja kävi punnitsemassa pussin uudelleen. Ei ollut peliliike.

Yhellä kaverilla oli tapana säästää kesäisin narikkamaksusta heittämällä takin lähistöllä olevan auton alle...:lol2:

Jokainen varmaan arvaa loput. :nolo:

No jos nyt sokkotreffeiltä poistuminen on ongelma, niin siihen löytyy myös parempi ja tyylikkäämpi ratkaisu.

Jotenkin tuntuu tosi tökerölle, jos vaan jää tulematta treffeille. Eräs tuttavani teki niin, että sopi treffit kadunkulmaan, ja ajoi hitaasti autolla ohi. Tyttö ei miellyttänyt, niin kaveri kaahasi karkuun. :david:

Mutta se vinkki:

Eli pyydetään hyvä ystävä soittamaan puhelimeen kesken treffien, kun on vaikka kulunut 15-20 minuuttia. Tilanteen mukaan sitten reagoidaan kaverin puheluun.

Jos deitti on mieluisa, niin pyydetään kaveria olemaan soittelematta uudestaan "Moi! Kuule voitko soittaa myöhemmin illalla, nyt on vähän kiire".

Jos deitti ei ole mieluisa, niin näytellään puhelimessa, että jotain ikävää on sattunut. "Moi! Elä ihmeessä, ihanko totta? Pitääkö mun juuri nyt tulla? Voi paska! " Sen jälkeen kiitetään deittiä seurasta, ja sanotaan, että täytyy valitettavasti poistua. Työpaikalla on vaikka joku sairastunut, ja pitää mennä tuuraamaan välittömästi. Jos on työtön, niin voi valehdella vaikka, että koira kuoli, tai muuta vastaavaa.

Zener sanoi:
Jos on työtön, niin voi valehdella vaikka, että koira kuoli, tai muuta vastaavaa.

"Joo mä oon ihan täysin sinkku."
-No miten sitte tiedät et sun koira on kuollu jos se on yksin kotona?
"Öö hmm, no tota sillä on sellanen hälytin et jos se kuolee nii se hälytin soittaa mun puhelimeen ja kertoo että se on kuollu"

PS ei näin :jahas:

Zener sanoi:
Eli pyydetään hyvä ystävä soittamaan puhelimeen kesken treffien, kun on vaikka kulunut 15-20 minuuttia. Tilanteen mukaan sitten reagoidaan kaverin puheluun.
Toi nyt ei varmasti toimi, tai pitää olla kohtuulliset näyttelijänlahjat. Jos toinen ei oo miellyttävä, niin ei se varmaan muidenkaan mielestä ole ollu ja kaikille muillekin on tullu puhelu. Voi sitte vähän pistää raapimaan päätä, että "miten vitussa kaikilta kuolee koira ku ne on mun kans deiteiillä" sit sille tulee sellanen 60W hehkulamppu pään viereen ja se tajuu jujun. Sit se sanoo, että "oot aika säälittävä tyyppi"

Eikö ihmisillä ole oikeesti kanttia istu sitä puolta tuntia tai tuntia deiteillä? Jos toinen on kertakaikkiaan sellanen, ettei sitä kestä niin sitten kannattaa rohkeesti sanoo, että "sori, taidetaan olla eri planeetalta" Vaikka toikin voi aika epäkohteliaalta kuulostaa :D

Yks hyvä keino on sopia lyhyet treffit. Kun kerta yhteensopivuutta pitäs testata, ni sopii, että menee 15min tai puoleks tunniks kahville. Se kumpi ei tykkää, ni sille tulee tietty kiire sen ajan jälkeen. Jos molemmat tykkää, ni treffit kestää paljon kauemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom