• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Kuli

VIP
Ihan tolleen äkkiseltään ku ajattelee että Brunberg poistais nä nykyset hahmot ja korvaisi heidät Elovena tytöllä ja jollain koskenlaskijallaelovena.jpgkoakenlaskija.jpg,mitä tapahtuis.Kuka suuttuisi,samat ihmiset jotka nyt on vihaisia.Oikeastaan toihan olis hienoa nä ihmisoikeus taistelijat kävis aivan saatanan kuumana ku ne vaihtais mielipidettä ylikierroksilla.

Sivusta vois kattella ku savu nousee korvista,vesi tulee silmistä ja vaahto suusta hetkeä ennen oikosulkua!

Ihan tolleen äkkiseltään ku ajattelee että Brunberg poistais nä nykyset hahmot ja korvaisi heidät Elovena tytöllä ja jollain koskenlaskijallakatso liitettä 161372katso liitettä 161373,mitä tapahtuis.Kuka suuttuisi,samat ihmiset jotka nyt on vihaisia.Oikeastaan toihan olis hienoa nä ihmisoikeus taistelijat kävis aivan saatanan kuumana ku ne vaihtais mielipidettä ylikierroksilla.

Sivusta vois kattella ku savu nousee korvista,vesi tulee silmistä ja vaahto suusta hetkeä ennen oikosulkua!

Suvakkeja myötäillen .....

image.png

image.png

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Jääkiekon SM-liigassa pitkän uran tehnyt entinen hyökkääjä sai sakot masturboituaan omassa autossaan.
Teonkuvauksen mukaan ex-liigapelaaja oli masturboinut katumaasturissaan niin, että rinnalla ajaneen linja-auton matkustajilla oli mahdollisuus nähdä kyseinen teko.
– Teko herätti matkustajissa pahennusta, rangaistusmääräyksessä todetaan.
– Mun piti vaihtaa shortsit, eikä mulla ollut alushousuja.
– Olin menossa palaveriin, enkä viitsinyt mennä sinne likaisilla shortseilla.

.... Eli ?? masturboiko vai vaihtoi vain pöksyjä?? :eek:
mieli kuitenkin jollain pahastui .... näin seksuaalisuvaitsevaisuuden kulta-aikana...

... ilm. ko. hlö joka masturboi oli miesoletettu? Eikä Naisten Liigassa pelannut henkilö?

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Jääkiekon SM-liigassa pitkän uran tehnyt entinen hyökkääjä sai sakot masturboituaan omassa autossaan.
Teonkuvauksen mukaan ex-liigapelaaja oli masturboinut katumaasturissaan niin, että rinnalla ajaneen linja-auton matkustajilla oli mahdollisuus nähdä kyseinen teko.
– Teko herätti matkustajissa pahennusta, rangaistusmääräyksessä todetaan.
– Mun piti vaihtaa shortsit, eikä mulla ollut alushousuja.
– Olin menossa palaveriin, enkä viitsinyt mennä sinne likaisilla shortseilla.

.... Eli ?? masturboiko vai vaihtoi vain pöksyjä?? :eek:
mieli kuitenkin jollain pahastui .... näin seksuaalisuvaitsevaisuuden kulta-aikana...

... ilm. ko. hlö joka masturboi oli miesoletettu? Eikä Naisten Liigassa pelannut henkilö?

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)
Jos kiekkoilija nylpytteli ajaessaan, on aktin näkeminen haitoista vähäisin,
parkissa vain huuto-otsikon hintainen.

Wombut

VIP
"Ruotsissa ihmetellään, miten kaiken metoo-puheen jälkeen voidaan kuvata vähäpukeisia naisia metsäkoneiden päällä. "

Itse en nyt oikein tajua tätä ajatusta että tälläistä ei saisi tehdä? Siis tarkoitan, että kornia toi on tietysti, mutta käsittääkseni nämä naiset tekevät mallihommia ammatikseen eivätkä he ole minkään ihmiskaupan uhreja, saati seksuaalisesti häiriköityjä tai ahdisteltuja, vaan uraansa toteuttavia "näyttelijöitä"?

Eihän mun käsittääkseni "metoo":ssa ollut kyse siitä etteikö naisia saisi nähdä seksuaalisina olentoina yms? Eikös juuri tällä viikolla mainostettu isosti taas saapuvaa palomiesten kalenteria jolla kerättiin rahaa? En koe että siinä olisi yhtään mitään ongelmia. Miksi metsäkoneen päällä ei saa olla nainen? Kuka on niin kaapissa että ajattelee etteikö Ponssen metsäkoneita voisi käyttää myös nainen? Olisiko jälleen enemmän hyväksyttävää jos siellä komeilisi paidaton mies?

EDIT : uutinen siis Iltalehdestä, miten Ponssen kalenteri tyrmättiin ruotsissa ja vedettiin pois ennen kuin ehdittiin edes julkaista, koska siinä oli naisia.

Kaupunki
Tampere
"Ruotsissa ihmetellään, miten kaiken metoo-puheen jälkeen voidaan kuvata vähäpukeisia naisia metsäkoneiden päällä. "

Itse en nyt oikein tajua tätä ajatusta että tälläistä ei saisi tehdä? Siis tarkoitan, että kornia toi on tietysti, mutta käsittääkseni nämä naiset tekevät mallihommia ammatikseen eivätkä he ole minkään ihmiskaupan uhreja, saati seksuaalisesti häiriköityjä tai ahdisteltuja, vaan uraansa toteuttavia "näyttelijöitä"?

Eihän mun käsittääkseni "metoo":ssa ollut kyse siitä etteikö naisia saisi nähdä seksuaalisina olentoina yms? Eikös juuri tällä viikolla mainostettu isosti taas saapuvaa palomiesten kalenteria jolla kerättiin rahaa? En koe että siinä olisi yhtään mitään ongelmia. Miksi metsäkoneen päällä ei saa olla nainen? Kuka on niin kaapissa että ajattelee etteikö Ponssen metsäkoneita voisi käyttää myös nainen? Olisiko jälleen enemmän hyväksyttävää jos siellä komeilisi paidaton mies?

EDIT : uutinen siis Iltalehdestä, miten Ponssen kalenteri tyrmättiin ruotsissa ja vedettiin pois ennen kuin ehdittiin edes julkaista, koska siinä oli naisia.
Vinkki: älä lue mitään metoohon liittyvää äläkä pohdi mitään meetoohon liittyvää