• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

View: https://www.instagram.com/p/B3X_G1EhJ39/?utm_source=ig_embed

Kolmosten innostus fitnessiin ei ole tarttunut ainakaan Alessandran 13-vuotiaaseen poikaan Enricoon.
– En näe kehonrakennuksessa mitään järkeä. En seuraa äitini jalanjälkiä koskaan. En missään nimessä, Enrico sanoi.

..Ja sitten Svedupetteri -landiassa .....kaksi wannabe Fitness bimboa ....

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Miksi liikunta-alalle tarttettais tommoisia pulleroita? Mikä peruste? Eihän tuo pysty edes treenaamaan asiakkaansa vauhdissa. Ei millään pahalla, mutta tää kehopositiivisuus lyö vitusti yli. Ne rasvat kun ei ole vain siinä vyötäröllä, vaan myös sisäelinten ympärillä.

Wombut

VIP
Eihän tuo pysty edes treenaamaan asiakkaansa vauhdissa.
Muuten asiaa kommentoimatta, niin omalla salilla PT:t äärimmäisen harvoin "treenaa asiakkaan vauhdissa". Näyttäisi heillä olevan omat treenit omalla ajalla ja työajalla keskitytään asiakkaaseen. Tulee muuten pitkiä päiviä salilla jos jokaisen treenattavan kanssa vedetään se tunteroinen treeniä. Mutta tyylejä varmaan on monia, ja osa on enemmänkin "treeni kavereita" kuin varsinaisia PT:tä varmaankin. Mutta mulla on kyllä hyvin pieni otanta asiasta

Ikä
29
Miksi liikunta-alalle tarttettais tommoisia pulleroita? Mikä peruste? Eihän tuo pysty edes treenaamaan asiakkaansa vauhdissa. Ei millään pahalla, mutta tää kehopositiivisuus lyö vitusti yli. Ne rasvat kun ei ole vain siinä vyötäröllä, vaan myös sisäelinten ympärillä.
On tos varmaa se hyvä puoli et pystyy samaistuu asiakkaan tilanteeseen paremmin. Ehkä se psykologinen puolikin. EHkä.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Muuten asiaa kommentoimatta, niin omalla salilla PT:t äärimmäisen harvoin "treenaa asiakkaan vauhdissa". Näyttäisi heillä olevan omat treenit omalla ajalla ja työajalla keskitytään asiakkaaseen. Tulee muuten pitkiä päiviä salilla jos jokaisen treenattavan kanssa vedetään se tunteroinen treeniä. Mutta tyylejä varmaan on monia, ja osa on enemmänkin "treeni kavereita" kuin varsinaisia PT:tä varmaankin. Mutta mulla on kyllä hyvin pieni otanta asiasta
Mä nyt katsoin tossa, että portaissa on, joten varmaankin jonkinasteista ulkoliikuntaakin on jos normaaleja ihmisiä valmentaa. Zemppaako tuo portaiden alaosassa vai mitä. Vai onko tuo mainoskikka, että koitetaan erottua valmentajamerestä oudolla tapaa. Onhan toi vähän erikoista kyllä.

Mä nyt katsoin tossa, että portaissa on, joten varmaankin jonkinasteista ulkoliikuntaakin on jos normaaleja ihmisiä valmentaa. Zemppaako tuo portaiden alaosassa vai mitä. Vai onko tuo mainoskikka, että koitetaan erottua valmentajamerestä oudolla tapaa. Onhan toi vähän erikoista kyllä.
Oisko siinä ajatus, että pullerolle on pienempi kynnys tulla asiakkaaksi, jos pt:kin on pullero.

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma
Oisko siinä ajatus, että pullerolle on pienempi kynnys tulla asiakkaaksi, jos pt:kin on pullero.
Tässä voi olla pointtia. Muuten mielikuva voi olla että PT on mentulan näkönen ja haukkuu sua sairaan näköseks ja läskiksi.

Mutta aika ristiriitasta. Eiks PT hommata just siks että pääsis läskeitä eroon. Jos PT:kään ei ole päässyt niin miten se osais neuvoa? Saati miks pitäis edes päästä läskeistä eroon koska #kehopositiivisuus. Läski on kaunista, diapetes söpöä ja nivelkivut on jokaisen oikeus.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Mun mielestä ammattitaito ei ole hirveän kunnossa ylipäätänsä jos se perustuu vain ja ainoastaan teoriaan eikä ammattilainen osaa käytäntöä laisinkaan. Eihän tuolla ole selkeesti mitään kosketusta dieettaamiseen käytännössä ja mitä se vaatii fyysisesti ja henkisesti. Samoin onko nyt kovinkaan kattavaa kokemusta käytännön treenistä. Mun mielestä toi on väärin sanottu, että ulkonäkö ei kerro ammattitaidosta, mun mielestä se kertoo aika paljonkin.

En nyt dumaa varsinaisesti tätä tyttöä, hienoa että yrittää, mutta toi asenne, jossa puolustellaan lihavuutta, on aika huono. Nykyään aletaan paheksumaan hyvää fyysistä kuntoa ja ylistämään rapakuntoa.

Eniten huvitti tuossa tuo: "Liikunta-alalle tarvitaan tavallisen kokoisia ihmisiä". Tuo tyttö tuskin on kenenkään mielestä "tavallisen kokoinen"
Ihmetyttää tässä, miksi tästä on pitänyt tehdä juttu lehteen.
Koska kehopositiivisuus.
Mutta kuten aiemmin sanottu niin kyllä se saattaa ylipainoisella madaltaa kynnystä lähteä treenaamaan kun siellä ei ole Satu Kalmi kireiden pakaroidensa kanssa ja natsisaksan armeijaankin sopivan käskyttävän äänen kanssa. (Satu on mun ip-unien kohde ei sen puoleen)

Kuli

VIP
No tä nainenhan on melko tuore tapaus valmentajana,ohan toi ihan jymyveto jos hän pystys vaikkapa ens keväänä lyömään julkisuuteen kuvat treenatusta ja hyvinvoivasta kehostaan.Asiastahan jauhettais kaikenmaailman aamu- päivä-ja lisäks vielä iltaohjelmissa telkkarissa.Lehtiotsikot kirkuis jättikirjaimin muodonmuutoksesta.

Alku hyvä, julkisuutta hankittu nyt pitäs sit osata taivaltaa reittiä huipulle asti.

Minä niin mieleni pahoitin .....

https://twitter.com/Minnastiina?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.iltalehti.fi%2Fruoka-artikkelit%2Fa%2F436fd940-3309-4a2e-9302-e98c72c5b8ce
https://twitter.com/Minnastiina/status/1184150637182935041

Hei Suomi, ihan oikeesti?! Onko tässä maassa ihan oikeasti hyväksyttyä esittää afrikkalaiset ihmiset romanttisina alkuasukkaina? Mulle tämä on rasistista, piste. Tiesin kyllä että suukkojen nimi muutettiin - oisko liikaa myös muuttaa koko brändäys? #rasismi #nytriittää
Näytä kuva Twitterissä

..... :eek: Ööööö .... mites ois jos siihen laitettas valkolais- heteropari pussailemaan?
... kuka sitten älähtäis?

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

descent

VIP
Kuvassa on todella yksi yksittäinen pari, joka ulkonäkönsä/vaatetuksensa puolesta todella kuuluuvat ns.alkuasukasheimoon (mm.masait), jotka eivät Afrikasta ole mihinkään kadonneet, joskin ovat toki ajan myötä luonnollisesti radikaalisti vähentyneet.

Se, että kuvan pari kuuluu tällaiseen kulttuuriin ja kuvassa tämä kyseinen pari pussaa, niin miten tämä VOIDAAN nähdä rasistisena? Tämä menee niin täysin yli oman ymmärryksen. Onko myös taide, joka kuvaa tällaisia alkuperäiskulttuuria rasistista?