Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eniten huvitti tuossa tuo: "Liikunta-alalle tarvitaan tavallisen kokoisia ihmisiä". Tuo tyttö tuskin on kenenkään mielestä "tavallisen kokoinen"
Ihmetyttää tässä, miksi tästä on pitänyt tehdä juttu lehteen.
Koska kehopositiivisuus.
Mutta kuten aiemmin sanottu niin kyllä se saattaa ylipainoisella madaltaa kynnystä lähteä treenaamaan kun siellä ei ole Satu Kalmi kireiden pakaroidensa kanssa ja natsisaksan armeijaankin sopivan käskyttävän äänen kanssa. (Satu on mun ip-unien kohde ei sen puoleen)

No tä nainenhan on melko tuore tapaus valmentajana,ohan toi ihan jymyveto jos hän pystys vaikkapa ens keväänä lyömään julkisuuteen kuvat treenatusta ja hyvinvoivasta kehostaan.Asiastahan jauhettais kaikenmaailman aamu- päivä-ja lisäks vielä iltaohjelmissa telkkarissa.Lehtiotsikot kirkuis jättikirjaimin muodonmuutoksesta.

Alku hyvä, julkisuutta hankittu nyt pitäs sit osata taivaltaa reittiä huipulle asti.

Minä niin mieleni pahoitin .....

https://twitter.com/Minnastiina?ref...kkelit/a/436fd940-3309-4a2e-9302-e98c72c5b8ce
https://twitter.com/Minnastiina/status/1184150637182935041

Hei Suomi, ihan oikeesti?! Onko tässä maassa ihan oikeasti hyväksyttyä esittää afrikkalaiset ihmiset romanttisina alkuasukkaina? Mulle tämä on rasistista, piste. Tiesin kyllä että suukkojen nimi muutettiin - oisko liikaa myös muuttaa koko brändäys? #rasismi #nytriittää
Näytä kuva Twitterissä

..... :eek: Ööööö .... mites ois jos siihen laitettas valkolais- heteropari pussailemaan?
... kuka sitten älähtäis?

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

No mitävittua! Mun mielestä neiti Annastiina on rasisti kun väittää että nämä kaksi neekeriä on afrikkalaisia! Ihan hyvin voivat olla kantasuomalaisia neekereitä kontulasta.

Kuvassa on todella yksi yksittäinen pari, joka ulkonäkönsä/vaatetuksensa puolesta todella kuuluuvat ns.alkuasukasheimoon (mm.masait), jotka eivät Afrikasta ole mihinkään kadonneet, joskin ovat toki ajan myötä luonnollisesti radikaalisti vähentyneet.

Se, että kuvan pari kuuluu tällaiseen kulttuuriin ja kuvassa tämä kyseinen pari pussaa, niin miten tämä VOIDAAN nähdä rasistisena? Tämä menee niin täysin yli oman ymmärryksen. Onko myös taide, joka kuvaa tällaisia alkuperäiskulttuuria rasistista?

Ihan tolleen äkkiseltään ku ajattelee että Brunberg poistais nä nykyset hahmot ja korvaisi heidät Elovena tytöllä ja jollain koskenlaskijalla elovena.jpgkoakenlaskija.jpg,mitä tapahtuis.Kuka suuttuisi,samat ihmiset jotka nyt on vihaisia.Oikeastaan toihan olis hienoa nä ihmisoikeus taistelijat kävis aivan saatanan kuumana ku ne vaihtais mielipidettä ylikierroksilla.

Sivusta vois kattella ku savu nousee korvista,vesi tulee silmistä ja vaahto suusta hetkeä ennen oikosulkua!

Ihan tolleen äkkiseltään ku ajattelee että Brunberg poistais nä nykyset hahmot ja korvaisi heidät Elovena tytöllä ja jollain koskenlaskijallakatso liitettä 161372katso liitettä 161373,mitä tapahtuis.Kuka suuttuisi,samat ihmiset jotka nyt on vihaisia.Oikeastaan toihan olis hienoa nä ihmisoikeus taistelijat kävis aivan saatanan kuumana ku ne vaihtais mielipidettä ylikierroksilla.

Sivusta vois kattella ku savu nousee korvista,vesi tulee silmistä ja vaahto suusta hetkeä ennen oikosulkua!

Suvakkeja myötäillen .....

image.png

image.png

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Jääkiekon SM-liigassa pitkän uran tehnyt entinen hyökkääjä sai sakot masturboituaan omassa autossaan.
Teonkuvauksen mukaan ex-liigapelaaja oli masturboinut katumaasturissaan niin, että rinnalla ajaneen linja-auton matkustajilla oli mahdollisuus nähdä kyseinen teko.
– Teko herätti matkustajissa pahennusta, rangaistusmääräyksessä todetaan.
– Mun piti vaihtaa shortsit, eikä mulla ollut alushousuja.
– Olin menossa palaveriin, enkä viitsinyt mennä sinne likaisilla shortseilla.

.... Eli ?? masturboiko vai vaihtoi vain pöksyjä?? :eek:
mieli kuitenkin jollain pahastui .... näin seksuaalisuvaitsevaisuuden kulta-aikana...

... ilm. ko. hlö joka masturboi oli miesoletettu? Eikä Naisten Liigassa pelannut henkilö?

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Jääkiekon SM-liigassa pitkän uran tehnyt entinen hyökkääjä sai sakot masturboituaan omassa autossaan.
Teonkuvauksen mukaan ex-liigapelaaja oli masturboinut katumaasturissaan niin, että rinnalla ajaneen linja-auton matkustajilla oli mahdollisuus nähdä kyseinen teko.
– Teko herätti matkustajissa pahennusta, rangaistusmääräyksessä todetaan.
– Mun piti vaihtaa shortsit, eikä mulla ollut alushousuja.
– Olin menossa palaveriin, enkä viitsinyt mennä sinne likaisilla shortseilla.

.... Eli ?? masturboiko vai vaihtoi vain pöksyjä?? :eek:
mieli kuitenkin jollain pahastui .... näin seksuaalisuvaitsevaisuuden kulta-aikana...

... ilm. ko. hlö joka masturboi oli miesoletettu? Eikä Naisten Liigassa pelannut henkilö?

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Jos kiekkoilija nylpytteli ajaessaan, on aktin näkeminen haitoista vähäisin,
parkissa vain huuto-otsikon hintainen.

"Ruotsissa ihmetellään, miten kaiken metoo-puheen jälkeen voidaan kuvata vähäpukeisia naisia metsäkoneiden päällä. "

Itse en nyt oikein tajua tätä ajatusta että tälläistä ei saisi tehdä? Siis tarkoitan, että kornia toi on tietysti, mutta käsittääkseni nämä naiset tekevät mallihommia ammatikseen eivätkä he ole minkään ihmiskaupan uhreja, saati seksuaalisesti häiriköityjä tai ahdisteltuja, vaan uraansa toteuttavia "näyttelijöitä"?

Eihän mun käsittääkseni "metoo":ssa ollut kyse siitä etteikö naisia saisi nähdä seksuaalisina olentoina yms? Eikös juuri tällä viikolla mainostettu isosti taas saapuvaa palomiesten kalenteria jolla kerättiin rahaa? En koe että siinä olisi yhtään mitään ongelmia. Miksi metsäkoneen päällä ei saa olla nainen? Kuka on niin kaapissa että ajattelee etteikö Ponssen metsäkoneita voisi käyttää myös nainen? Olisiko jälleen enemmän hyväksyttävää jos siellä komeilisi paidaton mies?

EDIT : uutinen siis Iltalehdestä, miten Ponssen kalenteri tyrmättiin ruotsissa ja vedettiin pois ennen kuin ehdittiin edes julkaista, koska siinä oli naisia.

"Ruotsissa ihmetellään, miten kaiken metoo-puheen jälkeen voidaan kuvata vähäpukeisia naisia metsäkoneiden päällä. "

Itse en nyt oikein tajua tätä ajatusta että tälläistä ei saisi tehdä? Siis tarkoitan, että kornia toi on tietysti, mutta käsittääkseni nämä naiset tekevät mallihommia ammatikseen eivätkä he ole minkään ihmiskaupan uhreja, saati seksuaalisesti häiriköityjä tai ahdisteltuja, vaan uraansa toteuttavia "näyttelijöitä"?

Eihän mun käsittääkseni "metoo":ssa ollut kyse siitä etteikö naisia saisi nähdä seksuaalisina olentoina yms? Eikös juuri tällä viikolla mainostettu isosti taas saapuvaa palomiesten kalenteria jolla kerättiin rahaa? En koe että siinä olisi yhtään mitään ongelmia. Miksi metsäkoneen päällä ei saa olla nainen? Kuka on niin kaapissa että ajattelee etteikö Ponssen metsäkoneita voisi käyttää myös nainen? Olisiko jälleen enemmän hyväksyttävää jos siellä komeilisi paidaton mies?

EDIT : uutinen siis Iltalehdestä, miten Ponssen kalenteri tyrmättiin ruotsissa ja vedettiin pois ennen kuin ehdittiin edes julkaista, koska siinä oli naisia.
Vinkki: älä lue mitään metoohon liittyvää äläkä pohdi mitään meetoohon liittyvää

Kirjailija Veijo Baltzar vangittiin epäiltynä törkeästä ihmiskaupasta

Kirjailija, kulttuurivaikuttaja Veijo Baltzar, 77, on vangittu Helsingin käräjäoikeudessa epäiltynä törkeästä ihmiskaupasta ja pahoinpitelystä. Käräjäoikeus päätti vangitsemisesta torstaina aamupäivällä.
Juttua tutkii Helsingin poliisi. Se esitti vangittavaksi myös 36-vuotiasta naista, joka on tehnyt kulttuurialalla yhteistyötä Baltzarin kanssa. Naista epäillään törkeästä ihmiskaupasta. Käräjäoikeus päätti naisen vangitsemisesta iltapäivällä.
– En voi kommentoida tutkintaa. Rikosilmoitus on kirjattu vasta viime viikonloppuna, joten esitutkinta on aivan alkuvaiheissaan, rikoskomisario
Saara Asmundela sanoo.
Myös puolustus on vaitonainen. Baltzarin asianajaja
Saija Rantala sanoo, ettei voi tässä vaiheessa kommentoida asiaa. Samat sanat oli 36-vuotiaan naisen asianajajalla Bjarne Andströmillä.
– Sen verran voin sanoa, että Baltzar kiistää syyllistyneensä mihinkään rikokseen, Rantala sanoo IS:lle.
Käräjäoikeuden tiedoista ilmenee, että sekä törkeän ihmiskaupan että pahoinpitelyn epäillään jatkuneen vuoden 2016 alusta syyskuun 2019 loppuun asti. Epäiltyjen rikosten tekopaikoiksi on ilmoitettu Helsinki ja Tammisaari.
Törkeän ihmiskaupan rangaistusasteikko on 2–10 vuotta vankeutta.
Baltzar on tunnettu kulttuurivaikuttaja, joka on muun muassa perustanut Kansainvälisen Romanikirjailijaliiton. Presidentti
Tarja Halonen myönsi hänelle kulttuurineuvoksen arvonimen vuonna 2011.

Demari ..... no eipä yllätä ....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom