suuret rintalihakset, mutta "roikkuu"

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
en tiedä onko tätä threadia ennen ollut ja varmasti tästä on joskus puhuttu. asiani on se että rintalihakseni on leveät ja myös muodokkaat eli ne pullistuu kyllä ulos MUTTA kun paidan ottaa pois niin tavallaan "alarinta" roikkuu.. kaikki tietää sen rintalihaskaaren kun se on kaunis ja hyvä ja kiinteä. mietin vaan että millä reenaatte alarintaa? tiedän alarinta liikkeitä mutta haluan kuulla nyt mahd. monta liikettä jotta voisin itse koittaa uusia.. koska tosiaan sivu ja keski rinta on tosi hyvässä kunnossa mutta masennus alkaa kun näkee tuon pienen roikkumisen. eli muuten kiinteät / isot mutta alarinta täyttä roskaa.. varmasti nopeaa ne tuosta sais "kiinteytettyä", kun tietäis vaan hyvät liikeet.. kertokaa te kokeneemmat? :)

jos threadi on turha, antakaa linkki edelliseen samanlaiseen threadiin. älkää turhaan alkako valittamaan threadin tyhmyydestä, kiitos :)

Käsittääkseni rinnan alaosaan ottaa alaviistopenkki (jalat ylempänä kuin ylävartalo). Normaali vinopenkki kun ottaa tasaista penkkiä enemmän rinnan yläosaan.

Omalta saliltani vaan ei ainakaan löydy tällaista penkkiä, mutta säädettävien istuinten kanssa voisi ainakin kikkailla käsipainoilla tällaista liikettä.

Edit: myös ristitaljassa saattaisi saada alarintaan tuntumaa, jos kyyristyisi eteen vain hyvin vähän tai ei ollenkaan.

Käsittääkseni rinnan alaosaan ottaa alaviistopenkki (jalat ylempänä kuin ylävartalo). Normaali vinopenkki kun ottaa tasaista penkkiä enemmän rinnan yläosaan.

Omalta saliltani vaan ei ainakaan löydy tällaista penkkiä, mutta säädettävien istuinten kanssa voisi ainakin kikkailla käsipainoilla tällaista liikettä.

Edit: myös ristitaljassa saattaisi saada alarintaan tuntumaa, jos kyyristyisi eteen vain hyvin vähän tai ei ollenkaan.

joo no tämä on ku oon vinopenkkiä tehny ja ristitaljaa teen kans joka reenissä ja ristitalja tuntuu ottavan helvetin hyvin mutta alarinta ei vaan näköjään ota.. tai tuntuu että se on sitten tuo alarinta mikä ottaa sen rasvan tai jotain.. ku ei kiinteydy. ristitalja kyllä repii sivu ja keskirintaa kovasti ja melkovarmasti myös alarintaa ja osaan asennon ja oon vähän "edessäpäin" ku sitä ristitaljaa teen.. mutta silti tämä alarinta on inhottava.. tavallaan myös tossa hmm miten sanois... alatissin sivussa kylessä (melkeen takaselkälihaksissa) on rasvaa.. jotenki näitä pois... ristitaljat on aina ollu reenissä ja toimii ku rasvattu.. vinopenkkiä teen myös ja normipenkissä sillontälle alatissiä teen tankoa melkeen napaan asti laskien (ainaki näin oon kuullu että se reenaa alatissiä.. tiedä sitte).. mutta kiitos kommentista paljon, jospa tämä tästä ja lisää neuvoja vaan tulemaan! :)

e. nytku luin uudestaan niin.. alaviistopenkki..? siis miten tämä tehdään? onko mitään kuvaa mistään missä joku tekisi? en oo vissiin ennen alaviistopenkistä kuullu tai sitten nimi on outo mutta oon tehny :) eli pistäkäähän myös liikkeisiin linkkejä :)

joo ei tosiaan oo tommosta penkkiä millä tehä.. vatsalihaspaikkaki on semmonen "kiero" mutta pitää siinä koittaa.. ilmottelen ens viikon alusta että miltä tuntu :) ja kertokaahan tosiaan lisää näitä, on helvetisti apua kuitenki! :)

ku pakkohan tuo alarinta on nyt ennen rantakelejä saada kuntoon.. eli joku 1kk aikaa rääkätä niitä nyt täysiä niin tarvii tosiaa apua :D

Jostai treadista aikoinaan luin ettei rintaa pystyis niinkään muokkaamaan, koska yhtä suurta lihasta vaan. Juuri tuosta alarinnasta taisi olla juttua, että geenit vaan vaikuttaa minkä muotonen siitä tulee(tiedä sitten häntä). Mutta tuossa sinun tilassas jos alarinta hieman "roikkuu" niin dieetti varmaa vois olla ratkasu?

rasvat on joku 15%.. ja on tässä koitettu diettailla jo jonkuaikaa.. pitää varmaa vaan ahkerammin sitte dietata.. ja nykyää oon raksalla töissä niin 8h auringossa jokaviikon päivä paahtaa niin kyllä siinä ihan hyvin rasva palaa. :) pitää tosiaan rueta vähän soveltaa toto alarintareeniä enemmän reeniin, jospa se siitä :) jos ei niin sitte on tosiaan varmaan ihan joku geenihomma... :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Että kuinka suuri osa sun kehostas on rasvaa,se on rasvaprosentti..tohon toiseen en voi vastata kun nauramalla :D
Taisi ihan kysyä tredin aloittajan rasva prosenttia? :david:

ton decline penkkipunnerruksen saa tehtyä helposti, kun laittaa normaalille tasapenkille toiseen päähän painoja alle niin paljon, että kulma on tarpeeksi suuri (olettaen, että salilla on kumipäällysteet kiekoissa)

ton decline penkkipunnerruksen saa tehtyä helposti, kun laittaa normaalille tasapenkille toiseen päähän painoja alle niin paljon, että kulma on tarpeeksi suuri (olettaen, että salilla on kumipäällysteet kiekoissa)

joo niin vähän ajattelinkin että noin se varmasti myös onnistuu :) pitääpä huomenna lähinnä keskittyä tuohon alarintaan ja sitten kuulustella että onko tunne jotenkin erilainen kun ennen ja jos on niin siitäpä sitten huomaa etten tosiaan oo alarintaa vaan reenannu :)

Dippiä kannattaa koitta yhdistettynä ristikkäistaljaan ja alakaltevaan penkkiin+flyeseihin.

Toi rintalihasten kasvu on kyllä todella geneettistä... muutamalla kaverilla rinta on julmetun iso sillä, että tyypit käy nostaas kerran viikossa penkkiä... itse yrittää runnoa kahteen kertaan viikossa joka kulmasta hullulla intensiteetillä ja hyvä jos vuodessa saa vähän tulosta... Näyttää hölmöltä kun käsissä ja selässä on kokoa ja paksuutta, epäkkäät on suurehkot, mutta rinta on ku varhaisteinillä.

Ole siis onnellinen että on suuret rintalihakset, ei tää lautana oleminenkaan niin kivaa ole :jahas:

niiin no toisaalta ihan onnellinen oonki ku rintalihakset on kasvanu hyvin, mutta inhottavaa tosiaan tuo miten mulla rinta kerää sitten vissiin rasvaa aika helposti.. mutta onneksi tykkään reenata rintaa niin eipä haittaa yhtään vaikka nyt pitääki rueta alarintaa rääkkäämään :) flyesiä teen ja ristitaljat ja vinopenkit on ohjelmassa :) noita dippejäki oon joskus aina väännelly, mutta pitääpä neki rueta nyt lisäämään reeniin ihan vakituisesti :) sitten siinä vatsalihaspenkillä alan tekemään kp:lla tai sitten tosiaan normi penkin laitan maahan ja painoja toiseen päähän että penkki menee vinoon :)

kiitos kaikille neuvoista, tämä on mahtava asia aina nähdä miten pakkotoistolaiset asioissa on valmiita aina auttamaan! :) jospa tämä tästä vielä alkaisi muotoutumaan hyväksi tämä rintahommeli :rolleyes:

no et sä noilla neuvoilla saa alarintaasi kiinteytettyä. rasvaa pois jos roikkuu pahasti, siihen et voi vaikuttaa mihin paikkoihin rasva sulla helpoiten kertyy. Etkä lihastesi muotoon, paitsi tietenkin jos vähennät alarintaan kohdistuvaa treeniä, teet vain vinopenkkiä esim. niin alarinta voi pienentyä suhteessa ylärintaan. käytännössä aika turha yrittää saada kovin ratkaisevaa muutosta siinä miltä rinta näyttää paitsi dieetillä.

ja nykyää oon raksalla töissä niin 8h auringossa jokaviikon päivä paahtaa niin kyllä siinä ihan hyvin rasva palaa. :)

Eiköhän se ihan yhtä lailla pilvisenä päivänä se rasva lähe. Oot tainnu ottaa vähän turhan tosissaan kielikuvan rasvojen tirinästä. Mukavaahan se olis kyl jos saunassa vois ylimääräsiä poistella..

IMO enemmän se tissi näyttää roikkuvan jos siihen rintalihaksen alaosaan keräät lisää lihaa (mikäli se ylipäätään on mahdollista). Koittasit vaan dietata ne manboobsit veke. Kireessä kunnossahan rintalihaksen keskikohalta erottaa rajan, joka jakaa rintalihaksen ylärintaan ja muuhun, perus penkki ottaa siihen pääosaan ja vinopena sit ylemmäs, tuskin mitään "alarintaa" voi edes erikseen kasvattaa. (100% mutua)

Ja kertaus on opintojen äiti: paikallista rasvanpolttoa ei ole, alaviistopenkillä ei ne gynot katoo mihkään, ne katoo vaan diettaamalla.

e: orbsi näköjään kerkeski jo ilmasta asian hieman tiiviimpänä..

joo, taisinki jo mainita että dietti on menossa ja jos en maininnu niin nytpä sanon että diettaillaan diettailaan tässä kokoajan :) ja tottakai se rasva palaa ihan sama mikä keli on, mutta kuulostaa vaan paremmalta ku aurinkoki porottaa ;D ja toisekseen, ei ne pahasti roiku(siis ei ole semmosen läskin äijän ihratissit, ei todellakaa), mutta ylä ja sivurintojen lihakset ainakin jo erottuu tai no muoto on ihan selvästi rintalihaksiin tullut hyvin mutta pitää tosiaan sitten vaan dietata tuo alarasva pois :) eli pointti on että peilikuva ei ole hirveä ja tyttökaveri ainaki kehuu aina mun rintalihaksia mutta itse en vain ole tyytyväinen ja mun silmään aina pilkistää se pieni rasva siellä.. niin siksi tämä threadi ku halusin tietää onko paskat alarintalihakset, miten reenata ja pitääkö dietata lisää yms. :) ja nytki on jo niin paljon apua tullu että eiköhän tämä tästä ala suttaantumaan silleen että joskus itekki tykkäs.. tai sitte ei :D

ärsyttävää ku kaikki on myös geeneistä kiinni.. haluaisin just semmoset isot kiinteät ja KIINTEÄSTI roikkuvat rintalihakset :/ semmoset u know =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom