joo, taisinki jo mainita että dietti on menossa ja jos en maininnu niin nytpä sanon että diettaillaan diettailaan tässä kokoajan
ja tottakai se rasva palaa ihan sama mikä keli on, mutta kuulostaa vaan paremmalta ku aurinkoki porottaa ;D ja toisekseen, ei ne pahasti roiku(siis ei ole semmosen läskin äijän ihratissit, ei todellakaa), mutta ylä ja sivurintojen lihakset ainakin jo erottuu tai no muoto on ihan selvästi rintalihaksiin tullut hyvin mutta pitää tosiaan sitten vaan dietata tuo alarasva pois
eli pointti on että peilikuva ei ole hirveä ja tyttökaveri ainaki kehuu aina mun rintalihaksia mutta itse en vain ole tyytyväinen ja mun silmään aina pilkistää se pieni rasva siellä.. niin siksi tämä threadi ku halusin tietää onko paskat alarintalihakset, miten reenata ja pitääkö dietata lisää yms.
ja nytki on jo niin paljon apua tullu että eiköhän tämä tästä ala suttaantumaan silleen että joskus itekki tykkäs.. tai sitte ei :D
ärsyttävää ku kaikki on myös geeneistä kiinni.. haluaisin just semmoset isot kiinteät ja KIINTEÄSTI roikkuvat rintalihakset :/ semmoset u know =)