Supersarja/pumppi myös muille lihaksille?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Moni on kokeillut ja treenaa nykyäänkin Savolaisen esittelemällä käsitreeniohjelmalla,eli pumppi/supersarjatreeni ja voimatreeni,vuoroviikoin...

Mutta onko moni kokeillut settiä muille lihaksille??Onko toiminut?
Itseä on alkanut kutkuttaa ajatus testata muillekin lihaksille...Suoraan ei kyllä vastapareja montaa löydy mutta jotain sen suuntaista vaikka 4-5 kiertoa...
Joskus olen tehnyt reisiojentaja-koukistaja supereita ja poltto on kova,mutta ne on jäänyt yhteen treeniin...Onko siis kokemuksia vetää joka toinen viikko pumppia,pitkiä sarjoja kunnon poltolla??Joutuu kyllä soveltamaan mutta idean varmaan ymmärrätte...Mielipiteitä!!

Mitä hyötyä ajattelit saada niistä poltoista? Itse en ainakaan näe mitään hyötyä keskittyä vain saamaan hirmuista poltetta lihaksiin.

Aika moni on saanut positiivisia tuloksia käsien supersarjatreenillä...Joten perustan ajatuksen siihen.

Eikö Savolainenkin kehunut kyseistä treeniä?Kertoi saaneensa käsiin mittaa reilusti.Eikä ne ihan pienet hanskat ollutkaan:)
Jos se toimii käsille,niin miksi ei toimisi muillekin lihaksille???

Tee jäbä tiukka 20toistoa kyykyssä ja sen jälkeen tiukka 20toistoa SJMV liikettä ihan peräkkäin pidä 1-2min taukoa ja toista niin tiedät mitä kipu on....

Treenin järkevyyteen en sano mitään, MKM teki sen jo mun puolesta, mutta noita liikepaerja kyllä löytyy:

rinta ja selkä
hauikset ja ojentajat
etureidet ja takareiset
olkapäät ja epäkkäät

no tuo viimeinen ehkä jo vähän väkisin keksitty, mutta äkkiseltään tossa ei ilman paria jää kuin forkut ja pohkeet. ;)

Tein kesällä supersarjoja selälle. Liikeparina oli yhdellä kerralla ylätalja lapiokahvalla ja alatalja kapealla kahvalla ja toisella kerralla ylätalja kapealla kahvalla ja alatalja lapiokahvalla. Hyvän pumpin siitä sai ja seuraavana päivänä selkä ei ollut jumissa mutta niin pirun kipeä. Mielestäni oli ennen kaikkea tosi hyvää vaihtelua treeniin. Kokeilen varmasti taas kun jatkan esim. 3-jakoisella ohjelmalla.

Aika vähän on porukka kokeillut supereita muille lihaksille...Täytyy jotenkin puljata ohjelma järkeväksi ja kokeilla talvella:) Ei ehkä ihan superina,mutta 20 toiston sarjoja,ja lyhyitä palautuksia...Jotain vaihtelua kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom