Super pump-hehkutusta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JVX
  • Aloitettu Aloitettu

JVX

Meinasi nauru ja pieru päästä lukiessani Mass-verkkokaupan forumista Super pump 250-nimisen tuotteen hehkutusta. [mod]Poistettu linkki toiseen kauppaan -Emmah[/mod]

Sinisilmäsellä lukijalla olisi tilaus varmaankin jo tehty.... Onko tälläsen tuotteen voima lumevaikutuksessa vai onko tehonlisääjissä todella otettu näin isoja harppauksia, että treenin jälkeinen pumppi rikkoo t-paidan hihat?

Itse noin 18-vuotiaana menin uskomaan lisäravinnekauppiasta ja hukkasin rahani hyödyttömiin pillereihin. Nykyään maistuu vaan prode (joka Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:ssä on ah niin halpaa ja hyvää!) ja malto:rock:

Jos olen liian skeptinen ja väärässä niin kertokaa kreatiinia kummempi tehonlisääjä, joka poistaisi katkeruuteni näitä valmisteita kohtaa:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tehonlisäys nyt vain pumpin parantamista? Jos nyt pitäisi joku tehonlisääjä mainita, niin kofeiini. Uskoisin että meikäläisellä kahviajuomattomalla henkilöllä joku kofeiinitabu voisi aika hyvinkin potkia.

Super Pump 250... Johan se nimikin kertoo että nyt yritetään vähän liikaa. Sattumalta eilen selailin eri nettisivuja ja katselin näitä turhia lisäravinteita jotka lupaavat vaikka mitä. Ei kai näistä ole oikein mikään noussut suuren yleisön suosikiksi poisluettuna tribulus, joka sekin taitaa olla :down:.

Eli siis kaikki esim.arginiinia käyttävät treenaajat hukkaavat rahansa? Ja pumppi on turhuuttako?

Kofeiini ainakin on ihan turhaa jos juo kahvii. Ite tos noit kofitabsej pari kuukautta popsinu, eikä mtn hyötyy. En sit tiedä jos ei kahvia jois ni miten sit vaikuttais.

Ite 3 purkkia tuota vetäneenä voin sanoa, että virta ei lopu kinttaista kun tuota nakkaa ennen reeniä. Toissa päivänä vetäsin rintareenin ja sen päätteeksi meijerit oli täysin punaisena verensyöksystä. Kyllä se vaan hyvin toimii, jos osaa reenata, syödä ja levätä oikein. Kaiken maaliman kynäniskat, jotka juovat aamulla kahvikupin, iltapäivällä pyttipannua ja illasta pari siivua rieskaa sekä eivät juo vettä lainkaan - semmosten on turha tämmösiin aineisiin kajota. Mutta bottom line: itellä toimii.

eipä taidakannattaa rahojaan haaskata!jos on safka ja lepo puoli kunnossa
niin virtaa on muutenki reeniin ku reeniin! mut bcaa ennen reenia toimii kyl!
ja kai noistaki pienen hyödyn saa ainaki jos on valmiiks väsyny!

No niin, tuli Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n lähettämä näytepussi testattua. Treenin aikana naukkailin vielä mukana tulleen SizeOn -jauheen naamariin.

Testausolosuhteet: Pari viikkoa taukoa treeneistä työpaikan sijainnin takia (rakennushommia saaressa). Neljän tunnin yöunet alla. Puhti pois jne.

Eipä nuo tehonlisääjät mitään erikoista tehoa antaneet. Samanlaisen lisäpotkun olen saanut esim. kahdesta 100mg kofeiinitableteista. Kuitenkin suht. normaali treeni tuli vedettyä läpi ilman väsähtämistä, eli huonona päivänä voi olla ihan tarpeellinen tuote. Kuitenkin hintaan suhteutettuna ei kovin järkevä jokapäiväiseen käyttöön...

P.S. Hihat eivät räjähtäneet vaikka teinkin parit supersarjat käsille.

Tänään kokeilin. Ainoa vaikutus oli, että laatta lensi kesken treenien. Olisin odottanut edes jotain pientä placebovaikutusta, olen hyvä huomaamaan sellaiset...

Mutta kuten Olakinte sanoi, ehkä näiden aineiden vaikutusta eivät aloittelijat huomaa. Täytyy kokeilla uusi pussillinen muutaman vuoden päästä...

Toinen testikerta. Tällä kertaa tuntui potkivan ihan kohtuullisesti. Ehkä noin 4-8% tehonlisäyksen tuo antoi... Ei sinällään paha tuote siis.

Eikä vatsakaan oireillut kuten Keljumuksella. :thumbs:

Eli siis kaikki esim.arginiinia käyttävät treenaajat hukkaavat rahansa? Ja pumppi on turhuuttako?

Argiini ja kreatiini on ainoat mistä hyötyä olen saanut. Kreasta turvotuksen muodossa ja argiinista reenin jälkeisen yön nukkumisen muodossa, ei tarvi hikoilla ja pyöriä sängyssä:)

Muuutta jos joku saa muista aineista potkua olkoot sitten plaseboa tai ei (aika yksilöllisesti tuntuu vaikuttavan) niin mitäs sen on väliä pää-asia että reeni toimii:thumbs:

Tänään kokeilin. Ainoa vaikutus oli, että laatta lensi kesken treenien. Olisin odottanut edes jotain pientä placebovaikutusta, olen hyvä huomaamaan sellaiset...

Mulla eilen samanmoisia tuntemuksia. Ei laattaa lentänyt mutta eipä se kaukana ollut...Vimosen liikkeen jätin tekemättä ja keskityin suihkuun selviämiseen.

Ei laattaa lentänyt mutta eipä se kaukana ollut...Vimosen liikkeen jätin tekemättä ja keskityin suihkuun selviämiseen.

Tänään tuli tuo ilmainen näyte. Saa nähdä uskaltaako sitä kokeilla jos tuollaisia oireita on. Menee vain treeni piloille. Mutta jos sitä nyt kuitenkin tuon näytteen kokeilee...

Tänään tuli tuo ilmainen näyte. Saa nähdä uskaltaako sitä kokeilla jos tuollaisia oireita on. Menee vain treeni piloille. Mutta jos sitä nyt kuitenkin tuon näytteen kokeilee...

Mä vedin kerta laakista ne kummatkin pussukat:) Aikamoista avaruusmehua.
Ei sopinu mulle näköjään.

Toinen testikerta. Tällä kertaa tuntui potkivan ihan kohtuullisesti. Ehkä noin 4-8% tehonlisäyksen tuo antoi... Ei sinällään paha tuote siis.
Ai että ihan 4-8 %. Oletko ihan varma, ettei lisäys ollut esim. 11,5 % ??? :jahas:

Ai että ihan 4-8 %. Oletko ihan varma, ettei lisäys ollut esim. 11,5 % ??? :jahas:
Arvasin että joku tarttuu tohon. :D

Nojoo, ehkä tuo arvio oli yläkanttiin. Ei ole tullut treenattua vähään aikaan niin vaikea arvioida. Jos olisi monen viikon tasainen treeniputki alla niin huomaisi vaikutukset helpommin.

Mulla eilen samanmoisia tuntemuksia. Ei laattaa lentänyt mutta eipä se kaukana ollut...Vimosen liikkeen jätin tekemättä ja keskityin suihkuun selviämiseen.

Meinas laatta lentää jo juodessa tuota. Hyi saatana että oli pahaa:urjo:.
Saa nähdä miten käy treenissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom