Vanha ketju, mutta mitäpä tuosta. Itse vittuunnuin paskasti menneeseen treeniin niin paljon, että tilasin Mass Creatinen ja Superpump 250. Kokeilin itsekin silloin 2009 tuota Superpumppia ensimmäisen kerran, kun niitä ilmaiseksi täällä Pakkiksella jakelivat. Itselläni toimi todella hyvin jo silloin, selvästi kovempi pumppi tuli joka paikkaan ja treenatakkin jaksoi paljon kovempaa. No, nyt tosiaan taas tilasin uudestaan pitkästä aikaa tuota ja pakko sanoa, että sama meno jatkuu. Itse saan lyhyilläkin sarjoilla hyvän pumpin; paremman kuin ilman Superpumpia. Treeni kulkee mielestäni paljon paremmin ja virtaa löytyy vaikka muille jakaa. Onko tuo kaikki sitten vain placeboa, en tiedä. Tulokset ovat kuitenkin taas noususuhdanteessa, joten aivan sama, kunhan vaan treeni kulkee.
Ilmeisesti Superpumpin tehoa itseensä ei voi kuin kokeilemalla todeta. Näyttäisi siltä, että kaikkiin ei kyseinen aine tehoa, mutta jotkut (kuten minä) saa siitä paljonkin hyötyä. Jos pumppia ei tule, niin ainakin piristävä vaikutus sillä on. Omasta puolestani voin suositella ainakin kokeilemaan. Sillähän se sitten selviää.