Miksei? Kyl mulla on heti kyykkyjen jälkeen sjmv. (Ja reidenoj/kou)
Juu mut pari päivää tän jälkee olis maastaveto/kulmasoutu ni meinasin jos se ylirasittaa tai jotain..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei? Kyl mulla on heti kyykkyjen jälkeen sjmv. (Ja reidenoj/kou)
Kyllä minulla on ainakin sjmv jalkareenissä ja siitä pari päivää niin on selkäreeni jossa on mave, kulmasoutu ja jne. eli kyllä voi ottaa, jos treenaa esim. 4jakosella.Juu mut pari päivää tän jälkee olis maastaveto/kulmasoutu ni meinasin jos se ylirasittaa tai jotain..
Ja millähän tavalla nämä liittyy polvien lukkoon asti päästämiseen? Polvien lukkoon päästäminen on pikkusen eri asia ku normaali suoristaminen.
Minulla on kyllä hyvin pitkälti semmonen käsitys, että nimenomaan takareiteen saa paremman venytyksen jos polvi on hieman koukussa.
eli lukitseminen on jotain erilaista kuin suoristaminen kyykyst ylösnoustessa ja kävelmään lähdettäessä, en minä ainakaan polvet notkolla paska housussa (=ei lukittuna) lähde eteenpäin eli kyllä ne sillai lukittuu. mutta mulle saapikin usein vääntää rlangasta.
Revähtääkö reidet tossa helposti?