Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Crypton sanoi:mikä auttaa suonen vetoihin? aina treenin jälkeen on kauheat vedot ja sattuu niin pirusti.... terveyden hoitaja suositteli magneessiumia sitä olen syönyt mutta ei paljoa ole auttanut.
Crypton sanoi:syön jotain magneessium pillereitä en tiiä. yks tableetti päivässä....
Crypton sanoi:350mg
Terpesteri sanoi:mutu-juttuna sanoisin että taitaa se magnesiumsitraatti olla paras imeytymään. tuo kalsium tuli uutena asiana esiin tuossa jutussa, pitääkö tässä ruveta sitäkin syömään...
mitä muuten tarkoittaa että syödään suoloja? siis pelkkä suolako riittää veden sekaan? vanha kansa kuulemma sitä käytti myös, itse olen vain parina päivänä ottanut , pitäis ottaa vielä jonkun aikaa että tietäisi toimiiko magnesiumin lisänä.
Saman asian ajaa merisuolakide kielen alla. Mineraalisuolassa, merisuolassa ja nykyään niin muodikkaassa intiaanisuolassa on jäljellä vielä mm. kaliumkloridia ja magnesiumsulfaattia. Tavallinen jodioitu ruokasuola on lähes puhdasta natriumkloridia, jota saa ihan varmasti tarpeeksi, vaikka ei lisäisi yhtään suolaa ruokiinsa.japa sanoi:Syödän suoloja tarkkoittaa ainakin itselläni sitä että otan ihan ripauksen suolaa suuhun ja vettä päälle. Ja juuri mineraalisuolaa.