Suomi24:n kehonrakennus osiolta bongattua!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BigBoi
  • Aloitettu Aloitettu
Kusimato sanoi:
Rakas IJKoinen älä takerru epäolennaisiin asioihin. :eek: :eek: :eek:
Sä et oo tainnu Kusimato ilmeisesti vieläkään huomannu että mun tarkotus on kokoajan ollu vaan takertua yhteen epäolennaiseen asiaan, eli siihen kun sä tossa yhessä postissa annat ymmärtää että Jippiin trollausforumilla ois "omia" käyttäjiä. Ei ottaa millään lailla kantaa siihen onko järkevää haukkua muita forumeja jossain muualla.
Normaalilla älyllä varustetulle ihmiselle lienee selvää ettei kukaan lue tosissaan noita Jippiin juttuja. Imo sen vois nähdä melkein ilmasena mainoksena ku siellä lähes päivittäin puhutaan tästäki forumista jotain. Any publicity is good publicity.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinasin kirjoittaa tämän tohon ikääntymisthreadiin, mutta sopii tähän paremmin:

Mua jatkuvasti hämmästyttää, miten älykkäitä ja verbaalisesti hyviä posteja ihmiset kirjoittaa threadeihin, jotka haastaa ne ajattelemaan ja tutkailemaan omaa suhtautumista elämän kummallisuuksiin. Väittäisin, että yksi Suomen tasokkaimmista yleisen keskustelun foorumeista on Pakkiksen yleinen. Ja kyseessähän on "itserakkaiden ja tyhmien bodarien" saitti.

Mä en tiedä johtuuko se kesästä, mutta etenkin tällä hetkellä täällä tuntuisi olevan valtava sellainen yhteenkuuluvuuden ja hyvän fiiliksen meininki. Kukaa ei halua vittuilla tai dissata ketään. Tai sitten haluaa, mutta modet hoitaa ne hyvin pois.

[mod]Epätodet eivät sitten olleetkaan epätosia Marikon mielestä. -JohnnyB[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nevahood sanoi:
e. sensuuri iskee kuin tyhjä arpa. miksi muiden foorumeiden osoitteita ei saa sanoa ääneen? eihän tuo ole suoraan verkkokauppakaan?

Juu, hommatkoon omat käyttäjänsä muualta kuin meiltä. Varmaankin hc oli tossa ja se on niin törkee kopio sääntöjä myöten meistä että moro. Meidän moderaattori perusti sen, joten turha on odottaa että meillä olisi sinne linkkejä.

ringside sanoi:
Meinasin kirjoittaa tämän tohon ikääntymisthreadiin, mutta sopii tähän paremmin:

Mua jatkuvasti hämmästyttää, miten älykkäitä ja verbaalisesti hyviä posteja ihmiset kirjoittaa threadeihin, jotka haastaa ne ajattelemaan ja tutkailemaan omaa suhtautumista elämän kummallisuuksiin. Väittäisin, että yksi Suomen tasokkaimmista yleisen keskustelun foorumeista on Pakkiksen yleinen. Ja kyseessähän on "itserakkaiden ja tyhmien bodarien" saitti.
Juu mä oon huomannu saman.
Kattokaapa muuten, suomi24:n pelletkin on huomannu tän threadin ja alkanu vinkumaan. :whip:

Voisko ylläpito poistaa tästä kolme postia ylempänä kirjoittaneen Luotettavan sedän viimeisen virkkeen, koskapa se on epätosi.

Kiitti :haart:

Mariko sanoi:
Voisko ylläpito poistaa tästä kolme postia ylempänä kirjoittaneen Luotettavan sedän viimeisen virkkeen, koskapa se on epätosi.

Kaikille tiedoksi:

Lause on epätosi. Se oli tarkoitettu sarkasmiksi, mitä yritin viestittää kolmella hymiöllä. Jos vähän luette näitä threadeja, huomaatte, että Mariko on sekä älykäs että verbaalisesti erittäin lahjakas nuori nainen. Pitäkää se mielessänne, tai luotettava setä hakee lapsenne päivähoidosta.

Olen aina miettinyt miten kiero tämä oravanpyörä on. Jippiillä esim on kymmeniä tredejä missä haukutaan Pakkotoistoa. Vaikka ääliöt vihaavatkin Pakkotoistoa yli kaiken, pelkäävät he silti saavansa bannit vihaamalleen palstalle eivätkä siksi uskalla tänne tulla itkemään, koska tietävät rikkovansa sääntöjä, eivätkä täten enää voi lukea sitä. Eli ääliöiden ihannetilanne olisi se, että he saisivat rikkoa sääntöjä mielin määrin ja samalla lukea palstaa. Tosin sitten he itkisivät kun palstalla ei ole minkäänlaista moderointia. Niin hullulta kuin tämä kuulostaakin, on tämä mahdollista Jippiillä.

Ei saakeli mitä meininkiä jippiillä ja suomi24:ssä, miten tollasia forumeita edes pidetään pystyssä?
Itse aiheesta ei keskutella ollenkaan ja forumilla liikkuva tietomäärä on miinuksen puolella.

Ps. miks näitä "vittu mitä menoa jippiillä" -threadeja aina tänne ilmestyy? :rolleyes:
Jokainen varmaan tietää kuinka perseestä suomi24 ja jippii ovat.

Itse löysin Pakkotoiston viime syksynä, ja kiitos forumin, on tulokset lähteneet nousuun. Jos joku vähemmän tietävä (esim. minä) kirjoittaa roskaa, tulee guruilta korjaus yleensä nopeasti. Tätä ei todellakaa voi sanoa muista forumeista.

Yleensä en ole keskustelupalstoilla viihtynyt (johtuisikohan "Vittu mä o kova ja kaiken tietävä 17 vuotias teini" -asenteista). Nyt kesällä on kuitenkin kesken duunipäivien tullu pyörittyä netissä enemmänkin ja kävin treeni ja ravinto-palstan lisäksi yleinen keskustelu-puolella. Ei helvetti! :eek: -maailmassahan on näköjään asiallisiakin anonyymejä keskusteluja. Siis palstan taso oli todella positiivinen yllätys. Fiksut ihmiset juttelivat, osoitivat myötätuntoa jne. :)

Sitte valitettavasti törmäsin tähän threadiin. :jahas: Yleensä todella asiallinen palsta keskittyi toisten foorumien haukkumiseen. Jos on tarve avautua, niin menkää niille palstoille avautuun, ei tarvi selän takana huudella, että "Noi on tyhmiä". Vaikka joku älypää kirjoittais, että täällä sekoitettaisiin jotain hormoneja nettikaupan tuotteisiin, niin tuskin
sitä kukaan fiksu ihminen uskois tai ei se ainakaan myynitiin vaikuttais.

Se, että joku esim. suomi24:lle kirjoittava :david: ei tiedä kaikkea kehon rakennuksesta, ei vielä tee ihmisestä älykääpiötä -Antaa kaverin kirjoittaa. Toivon vaan, että tällä forumilla pysyttäisiin asiassa, eikä keskityttäisi muiden forumien epäkypsään mollaamiseen.

Kostaja X sanoi:
Sitte valitettavasti törmäsin tähän threadiin. :jahas: Yleensä todella asiallinen palsta keskittyi toisten foorumien haukkumiseen. Jos on tarve avautua, niin menkää niille palstoille avautuun, ei tarvi selän takana huudella, että "Noi on tyhmiä". Vaikka joku älypää kirjoittais, että täällä sekoitettaisiin jotain hormoneja nettikaupan tuotteisiin, niin tuskin
sitä kukaan fiksu ihminen uskois tai ei se ainakaan myynitiin vaikuttais.

Se, että joku esim. suomi24:lle kirjoittava :david: ei tiedä kaikkea kehon rakennuksesta, ei vielä tee ihmisestä älykääpiötä -Antaa kaverin kirjoittaa. Toivon vaan, että tällä forumilla pysyttäisiin asiassa, eikä keskityttäisi muiden forumien epäkypsään mollaamiseen.

Että ihan yhden sinua kiukuttavan viestiketjun löysit tuhansien joukosta. Tietämättömien teksteihin tuskin kukaan on puuttunut vaan juuri epäolennaiseen paskaan, jota järjestelmällisesti heitetään noilla muilla foorumeilla. Se, että tuollainen herättää vastareaktioita täällä on aika luonnollista...kuten itsekkin reakoit tätä threadia kohtaan. Pitää muistaa, että kun alkaa paskaa heittämään niin sitä jää myös omiin käsiin.

Otetaan hypoteettinen tilanne. Ensimmäistä kertaa nettiin menevä treenari haluaa löytää nettikaupan mistä tilata tuotteita. Kaveri eksyy sitten jippiille ja toteaa että kauppojahan on useita, ellei kymmeniä. Yhtä kauppaa kuitenkin ainoastaan haukutaan. Kaupan pitäjiä väitetään huijareiksi, kauppaa epärehelliseksi ja kaupan väitetään sekoittavan tuotteisiinsa vaarallisia aineita ja hormoneja. Minkä kaupan tämä mistään mitään tietämätön valitsee? Tuskin ainakaan sitä jota kaikki haukkuvat.

Jos nämä velliperseet keskittyisivät vain forumin haukkumiseen niin fine, mutta kun on osakeyhtiö kyseessä ja ihan tosissaan koitetaan harjoittaa liiketoimintaa ja palvella asiakkaita, niin rikolliset väitteet ja kauppaan keskittyvä mustamaalaaminen ei ole enää kenenkään etu, korkeintaan kilpailijoiden.

Mike sanoi:
Jos nämä velliperseet keskittyisivät vain forumin haukkumiseen niin fine, mutta kun on osakeyhtiö kyseessä ja ihan tosissaan koitetaan harjoittaa liiketoimintaa ja palvella asiakkaita, niin rikolliset väitteet ja kauppaan keskittyvä mustamaalaaminen ei ole enää kenenkään etu, korkeintaan kilpailijoiden.

Joo toi asia kyllä pitää ihan paikkansa, mutta asialle ei näköjään voi yhtään mitään koska eivät välitä mistään jippiin päässä... prkl :curs:
Tarttis ottaa selville kaikkien ip:t ja mennä porukalla käymään :D

PF-boi sanoi:
Joo toi asia kyllä pitää ihan paikkansa, mutta asialle ei näköjään voi yhtään mitään koska eivät välitä mistään jippiin päässä... prkl :curs:
Tarttis ottaa selville kaikkien ip:t ja mennä porukalla käymään :D

Eipä siellä pahemmin Jippiillä kiinnosta mun emailit, vastausta eivät edes viitsi laittaa.

Mike sanoi:
Eipä siellä pahemmin Jippiillä kiinnosta mun emailit, vastausta eivät edes viitsi laittaa.
Niin just tota mä tarkotan ei oteta edes kuuleviin korviin...
pistää oikeen vihaks :curs:

PF-boi sanoi:
Niin just tota mä tarkotan ei oteta edes kuuleviin korviin...
pistää oikeen vihaks :curs:

Olen valehtelematta 20-30 kertaa sinne jo mailannut tässä vuosien varrella ja aina sama vastaus jos vastausta edes tulee. "Emme voi bannata osoitteita, koska useat käyttävät samaa välityspalvelinta". Jos tuo ei onnistu, niin laittaisivat nyt edes sinne rekisteröinnin, ilman sitä ei voisi kirjoittaa.

Mike sanoi:
Olen valehtelematta 20-30 kertaa sinne jo mailannut tässä vuosien varrella ja aina sama vastaus jos vastausta edes tulee. "Emme voi bannata osoitteita, koska useat käyttävät samaa välityspalvelinta". Jos tuo ei onnistu, niin laittaisivat nyt edes sinne rekisteröinnin, ilman sitä ei voisi kirjoittaa.
Onko tietoo voisko tossa jossain tapauksessa nostaa jonkun jutun tai ainakin pelotella sillä jutun nostamisella? Kyllä kai laki tostakin jotain sanoo... vai sanooko?? :eek:
Edit: Samaa mieltä tosta rekisteröinnistä ei tarvis sitten selittää mitään tommosia "ettei voi bannata" juttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom