Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jko sanoi:Tämähän alkaa jo kiinnostamaan niin paljon että pitää rikkoa elämän syviä periaatteita ja käydä suomi24 foorumilla katsomassa..
Penneck sanoi:Miksi mennä toteamaan että "vittu, mitä touhua".
jko sanoi:Tämähän alkaa jo kiinnostamaan niin paljon että pitää rikkoa elämän syviä periaatteita ja käydä suomi24 foorumilla katsomassa..
RedNeck sanoi:Mites muut, miten eksyitte tänne? vai onko jo :wanha:
Wintikka sanoi:...Olin otettu, kun mullekin uhrattiin yksi threadi, jossa pohdittiin mun keijoutta.
Mike sanoi:On muuten käsittämätöntä miten paljon Pakkotoisto herättää myös negatiivisia tunteita. Esim Jippiillä on päivittäin vaikka mitä paskaa kirjoitettuna. Siis käytännössähän pahaa tämä saitti ei voi kenellekään tehdä, täällä olo on täysin vapaaehtoista, en siten ymmärrä miksi tästä nähdään niin kovaa vaivaa.
taisteluorava sanoi:No joo.. Itse olen välillä seurannut muropaketin yleistä keskustelua ja aika moneen threadiin alkaa ilmestyä näitä "FOLIOHATUT PÄÄHÄN!"-kommentteja.
paddington sanoi:Miten tämä muuten eroaa pakkiksen "saunan taakse" kommenteista?
RedNeck sanoi:Mites muut, miten eksyitte tänne? vai onko jo :wanha:
RedNeck sanoi:Samoin, ja sitten jippiille...Eihän tuollaista tekstiä voi lukea häpeämättä, missä
tuollaisia kirjoittelijoita oikein sikiää? Lähiöissäkö? Hyviä esimerkkejä miten käy, jos lapsilta puuttuu kotoa ns. miehen malli. Sälleistä tulee puuhelmet kaulassa häiriköiviä markkuveijalaisia
;)
Maikki sanoi:pakko kysyä, että mistä toi puuhelmien dissaus on saanut alkunsa pakkotoistolla??
Bateman sanoi:Nykyisin Pakkotoiston keskivertokirjoittelija on jutuista päätellen yläasteikäinen hintelä ja koulukiusattu, itsetuntoaan pönkittääkseen treenaamaan alkanut pikkupoika, joka palvoo kyselemättä palstan ylläpitoa ja salin isoja poikia.