Deleted member 43228
Sain suoraan palautteen, että ei kannata. Poliisi on aina oikeassa.
Ja näinhän se on.
Itselle jäi tuosta "pysyvä arpi".
Ja näinhän se on.
Itselle jäi tuosta "pysyvä arpi".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heei, mitäs. Missä vaiheessa minä olen kusettanut?Olisit valittanut käräjäoikeuteen. Kusetit poliisia, sitten poliisi kusetti takaisin ja sait sakot aiheetta vaikka olitkin rikkonut lakia. Vähemmästäkin menee luotto yhteiskuntaan.
Heei, mitäs. Missä vaiheessa minä olen kusettanut?
Toiseksi, suomen lainsäädännön mukaan käsittääkseni itseensä vastaan ei tarvi todistaa.
Sinähän se varsin mallikansalainen olet. Tarpeeksi aivopestyEtkös sä otit sen tulpanjohdon irti? Ei tietenkään tarvi todistaa itseään vastaan, koskee myös poliisia.
Mut tässä varmaan haettiin suurempia epäkohtia kuin mopopojan sakottaminen
Eikä tietenkään poliisi saisi valehdella mutta tossa osui mun mielestä vähän omaan nilkkaan
Jännästi ei ole kukaan vastailut kysymyksiini, ilmeisesti totuus sattuu! Normaalisti kun kirjoitan niin nämä samat pari kolme virkamiestä käy oikein kuorossa vastailemaan ja peesaa toisiaan. Onko esimies kieltänyt kertomasta totuutta smg&kumppanit?
Tarkoitan nyt päällystöä, isompia herroja. Heiltä tulee niin hurjia lausuntoja että ainoastaan Pohjois-Koreassa kuullaan samantapaista potaskaa.
Miten niin aivopesty? Jos olen sitä mieltä, että vastuu tekemisistä pitää kantaa? Sähän tunnut oikein vastuulliselta ihmiseltä
Nämä "juhlapaikanhakijat" on tehnyt satoja ellei jo tuhansia rikoksia ja joku väittää että ei tee, ainoastaan pelko on mitä kantasuomalainen tekee heille,voi helvetti mitä sontaa. Vittu tuolla konnunsuolla on tapahtunut vaikka mitä mistä lehdet on vain albaanien mellakasta kirjoittanut ja vähän autojen naarmuttamisesta, sekin yritettiin vierittää jonkun muun syyksi kuin asukkien.