Suomen pahin slummi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
suvela saa mun äänen. Joku merirastila on kyllä slummin näkönen paikka mutta se ei ole niin pahasti paatunut kuin esim suvela, koska on niin pieni alue muiden ok asuinalueiden keskellä

hahah, joka toinen hehkuttaa omaa asuinpaikkaa tai ainakin entistä asuinpaikkaa..
Meijän mutsi asukin teijän kaikkien mutseja pahemmassa ghetossa.

Thimbou sanoi:
Mun mielestä Hollola on aika slummiksi tullu viime aikoina. Täällä liikkuu sellasia hampuuseja joka nurkalla, unohtamatta puistokemistejä. No onneksi käyn salilla ja olen iso niin ihan pienimmät hampuusit jättää mut rauhaan. Peace :anssi:

Riippuu missä päin Hollolaa asuu...kuntakeskuksen tienoo on välillä rauhatonta. Mutta Hollola yleisesti ottaen on hemmetin rauhallinen ja turvallinen mesta. Menepäs pyörii mielummin vaikka liipolaan tai mettikselle...siellä on menoa :kippis1:

Katuma ja Nummi on ihan kivoja hälytysalueita Hämeenlinnassa ja tietty Jukola.
Ei tarvi ainakaan mun kauaa nummella pyöriä niin heti tulee poliisit kollaan:D
Muuten ei kollata ikinä.

Jissen sanoi:
Lahden Putti oli myös melko mielenkiintoinen talokompleksi, mutta sieltäkin heitettiin kaikki pihalle ja talo rempattiin aivan uusiksi, nyt perhe- ja vanhusasuntoja lähinnä.

Toi on todellakin legendaarinen mesta...eihän siellä ollut edes postiluukkuja :hyper: Yks asukas pistettiin sieltä pihalle, ni hän muutti sit Kujalan kaatopaikalle jotta olis kotoinen olo...:rock:

Pyranha sanoi:
niin, mikä täällä muka mättää ?

T: Mikontalo :kippis1:

heh, myös mikontalossa vuoden asuneena.. ei tää hervanta ainakaan meikäläisen mielestä kauhee slummi oo, huhu- puheiden mukaan on kyllä joskus ollu:)

J_ sanoi:
Ei varmaan oo Suomen pahinta aluetta mut Espoonkeskusta on aika huonomaineinen paikka. Paikan nimeä ollaan muuttamassa ku nykyisellä nimellä on niin huono kaiku ihmisten korvissa.
Kirstinharju (Espoon keskus).

Pihlajamäki, Helsinki.

Ruhli sanoi:
Kotkassa Suulisniemen Aatteenkatu.:piis:

Aatteenkadulla kuulemma aika hyvin sattuu ja tapahtuu, ei taida Kotkassa muutenkaan enää Karhunvuori olla niin paha kun joskus aikasemmin. Taitaa sieltä Karhulan suunnalta eniten hörhöjä löytyä..

No ehkä Hovinsaarella valKAMANkadulla myös tapahtumia riittää, vaikka asuu siellä kunnollistakin porukkaa..

Pienenä pointtina ensimmäisen ja viimesen kerran elämässäni ajelin Aatteenkadulla niin olihan siellä jossain poliisit kyttäämässä keskellä päivää ja rapsautti mulle sakon kun puhuin kännykkää samalla kun ajoin autoa.. :rolleyes:

Relg sanoi:
Pienenä pointtina ensimmäisen ja viimesen kerran elämässäni ajelin Aatteenkadulla niin olihan siellä jossain poliisit kyttäämässä keskellä päivää ja rapsautti mulle sakon kun puhuin kännykkää samalla kun ajoin autoa.. :rolleyes:
:hyper:
Perhana kotkalainen, milläs salilla treenaat?:offtopic:

Ruhli sanoi:
:hyper:
Perhana kotkalainen, milläs salilla treenaat?:offtopic:

Aikasemmin Aittakorvessa treenasin mut pari kuukautta siitten siirryin Hyväntuulen salille. Tosin viikot asun Porvoossa ni pelkästään viikonloppusin nykyää Kotkassa treenailen. Aikasemmin tosin kävin siel Aittiksessa viikollakin.. Missäs ite?

Martinlaakson asema on kyllä sellanen mesta, että huhhuh. Enimmäksee siellä pyörii näitä elämäntapa-alkoholisteja, mutta sitten joskus jotain kännistä teiniporukkaa ja huumenuoria. Ilta-aikaan saattaa olla aika levotonta. Sitten kun siinä on ainaki 4 kapakkaa kävelymatkan etäisyydellä mm. legendaarinen "Ravintola" Martinralli :D Ja kelan toimipiste löytyy myös vierestä niin sinnehän ne kaikki spurret tulee heilumaan.
Myyrmäki on viime aikoina ollut aika rauhallinen mun mielestä. Ne vitun mannet kyllä riehuu vähän liikaa siellä. Mielestäni ennen riehuivat enemmän. Vituttaa kun ne tulee "lainaa kännykkää, mikset lainaa, lainaa nyt, pitää soittaa serkulle" tai sitte pummivat röökiä...

Kaveri sai Malmilla kait turpaansa viikonloppuna kun oli kohteliaasti pyytänyt tupakkaa joltain. No se sattu sitten olemaan Virolainen ja iskunvaihdoksi meni.

Täti asuu Hollolassa muuten :)

No enpä tiedä slummeista, mutta onhan siitä kirjoiteltu lehdissäkin, että tuloerot alueellistuvat ja köyhät asuu jossain ja rikkaat sitten muualla. Ja kyllähän sen vuokristakin tajuaa.

kahlaajalintu sanoi:
Onkos suomessa ihan slummejakin???

Juu, totta. On tämä huvittavaa.

No, tuo jonkun mielestä slummin näköinen Meri-Rastila on muuten saamassa entisen terveyskeskuksen tiloihin jonkun asunnottomien puliveivaajien asuntolan tai vastaavan. Siitä se riemu sitten taitaa revetä, kun ne on samassa paketissa lukuisten ulkomaalaisten asukkien kanssa.

kahlaajalintu sanoi:
Onkos suomessa ihan slummejakin???

Tätähän sitä ihmettelee kun vastauksia lukee. Taisin jo aikoinaan tonne alkupäähän samaa kommentoidakin, mut ei tule kyl esim. Hervannasta (ainakaan nykypäivänä) mikään slummi mieleen. Varmaan on betonihelvetti mutta aika pumpulissa kasvaneita, jos väittää että se on slummi.

No ei tasan löydy yhtään slummia tai edes ns. pahaa paikkaa, mutta koko ajan etniset vähemmistöt ja muut keskivertoa rikollisemmat ajetaan samaan paikkaan. Ennenpitkää käy niinkuin Ranskassa. On se ihme ettei keksitä mitään keinoa sopeuttaa tai poistaa näitä ongelmatekijöitä.

En kyllä tajuu tota Martinlaakson ja Myyrmäen luokittelemista slummiksi.
Onhan nyt esim. Myyrmäessä joitain sossun taloja, joissa lähes pelkästään ulkomaalaisia, mutta että slummi :confused: :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom