- Ikä
- 39
Raisio---> vaisaari, krookila,
turku/raisio--->perno
turku/raisio--->perno
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sutikka sanoi:Kotkan Karhuvuori on kuin Groznyi...
lieska sanoi:Puistola ainakin baarien osalta, olin joskus puistolan pub pamelassa käymässä ja baarissa ei näkynyt ketään muuta kuin jotain pissiksiä+pikku-ganstereita(15-20v), (25-35v) tatuoituja pöllöjä, eronneita keski-ikäisiä alkoholisoituneita äijiä ja skinhedejä. Kaikilla oli yksi yhteinen tekijä , kaikki olivat helvetin kovia jätki , mutta kuitenkaan kenestäkään ei ollut loppupeleissä mihinkään.
Richard75 sanoi:Kuopion Petonen on kuule luxusta verrattuna Jyväskylän Pupuhuhtaan.
Vuonna 99 opiskelijana tuli pari kuukautta Pupuhuhdassa asuttua, sitten riitti.
Tässäpä tapahtumia: Lähes kaikki asukkaat olivat Romaneja ja Venäläisiä, paitsi minä ja eräs romanin vaimo.
Kuuntele siinä sitten tangoja yömyöhään kun seinät olivat varmaan lastulevyä.
Eräs aamu oli mm. kaikki käytävän ikkunat rikottu ja veriläiskiä käytävä täynnä.
Eräs toinen vkl yö oli joku paskantanu alakertaan, helevetti sitä lemua! :urjo:
Pontikankeittäjä asu myös alakerrassa, ja siellä sit ramppas jos jonniinnäköstä hiipparia.
Puukotettiin siinä pihassa yhtä taksikuskiakin, asuinalueen vieressä oleva metsä toimi asunnottomien juoppojen kylänä. No vuokra ainakin oli halpa.
Ei jääny Jkl:stä mitkään kultaset muistot meikäläiselle.
protsku sanoi:Eiköhän nää kaupungin vuokra-asunnot oo niitä pahimpia missä päin tahansa Suomessa. Asukkaista yli 95% on juoppoja, narkkareita ja ryhtymiskyvyttömiä. Loput 5% kuten minä yrittää tehdä töitäkin siinä sivussa mutta kyllä vituttaa seurata tätä touhua vuodesta toiseen. Pitänee hommata seuraava asunto yksityiseltä niin sosiaalinen status nousee uusiin sfääreihin...
Andy_T sanoi:Itsellä ei ole kovinkaan huonoa kuvaa Kontulasta. Tosin en ole itsekään siellä asunut mutta entinen tyttöystävä asui yhden kesän Kontulassa pari vuotta sitten. Silloin siellä käydessä ei paikka hirveän rauhattomalta tuntunut. Samat densot siellä raahusti kuin muissakin lähiöissä. Varmasti löytyy Helsingistä pahempiakin paikkoja kuin Kontula.
julzeus sanoi:Eiköhän ykköspaikkaa Turun seudulla pidä Lauste / Jyrkkälä / Härkämäki / Varissuo :urjo: