Suomen pahin slummi?

Tesoma. Asunut alueella 16 vuotta ja paikka on täynnä juoppoja, kusipäitä kakaroita ja vanhuksia. Kerran siä hakattiin joku tyyppi sairaalaan kello 7 illalla, ihmisten kattellessa. pahoinpitelijät paikallisia sekopäitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Snoopie sanoi:
Oulun uusimmaksi pummialueeksi on nousemassa kaakkuri, kaikki pummit ovat liikkumassa sinnepäin, koska sinne on nousemassa uusi ja iso asuinalue.

No huhuh eikai sentään:eek: Tässä lähellä Kaakkuria kun asun, tulee siellä käytyä kavereitten luona viikonloppusin ryypiskelemässä ja hauskaa pitämässä, niin väitän kyllä, että meno on rauhallista kuin mitä nyt suurimmaksi osaksi omakotitaloista koostuvalla alueella voi olla. Mitä nyt mopopoijjaat kaahailee hiukan ja teinit vetää kaljaa siinä koulun kupeessa, missä poliisitkin sitten käy, ja eipä siinä Kaakkurin keskuksen liepeilläkään possea juuri kovasti näy kahdentoista jälkee yöllä. Et sellasta hurjaa.

Andree sanoi:
Jaa,vai että rantakylä...Millähän perusteella?Kyllä Utra ajaa silti joensuun listassa kärkeen...Tässä pari napakkaa heti alkuun...:

-kaksi kämppää yhdistettiin kerrostalossa käyttäen-ylläriylläri-lekaa...ei tarttee rappukäytävän kautta kiertää...

-Parvekkeen "etulevy"oli ilmeisesti tiellä kun se piti kolmannesta kerroksesta tiputtaa alas pihalle...

-makkaraa ei jaksettu lähteä ulos paistamaan, niinpä tehtiin nuotio sisälle...

-hyttitie-mustosenkatu akseli...ei tuntia ilman poliiseja...

-mustosenkadun kioski ryöstetty 11 kertaa vuoden,vai oliko peräti puolen vuoden aikana(epävirallinen suomenennätys...)

-narkkareiden keskeisiä välienselvittelyjä(eikä oo ihan juha mietoo...)

-listaa vois jatkaa loputtomiin...

ps.ketä HELVETTIÄ voi häiritä kerrostalosta alas heitetty telkkari keskellä katua?
Ei häirinnyt ketään ainakaan ensimmäiseen kolmeen viikkoon...:lol2: :lol2:

Katsopas kun ei entinen luokkakaveri päässy tuohon juttuun..Se naureskeli miten he pois muuttaessaan tuuppasivat sohvan partsilta kun eivät jaksaneet kantaa alas, vanha sohva..Tapahtumapaikkana tais olla rantakylä. :lol2:

jambo sanoi:
Väärin, täältä savosta etelään lähtee vain tyhmimmät. Viisaat jää nauttimaan edullisemmasta elämästä. :D

Ja ihmisarvoisesta elämästä. Oikeesti, ei tänne tyhmät jää, vain parhaat saa töitä täältä niin ettei niiden TARVITSE muuttaa etelään. Niin ja ei ollu tarkoitus kehua itteensä kun oon täällä töissä, mulla oli vaan mahdottoman hyvä tuuri! :D

kaNi- sanoi:
Yksittäinen tapaus ei tee mistään paikasta slummia.
seuraavana juhannuksena yksi juoppo sai kirveen päähän! no kaksi tapausta mutta kuitenkin!:rolleyes: kyllä se on yks perse reikä koko ounasrinne täynä mutiaisia ja rosvoja! ei silti varmasti mikään suomen pahin paikka!

Jyväskylässä suurta kannatusta saanut pupuhuhta saa täältäkin äänen. Joskus tuli siellä asuttua eikä tee mieli takaisin.

Toisena, Äänekoski :D eikös tuo paikka ollut joskus aika korkealla väkivaltatilastoissa suhteutettuna asukaslukuun. Koulussa olin pari vuotta siellä enkä hirveemmin siitä pitänyt.

Jääkuningas sanoi:
Tesoma. Asunut alueella 16 vuotta ja paikka on täynnä juoppoja, kusipäitä kakaroita ja vanhuksia. Kerran siä hakattiin joku tyyppi sairaalaan kello 7 illalla, ihmisten kattellessa. pahoinpitelijät paikallisia sekopäitä.

Aivan totta!
Itsekin tuolla teinivuosia vietin eikä ollut kaukana etten joutunut noihin sekopäisiin itsekin... :rolleyes:

Kirkkonummen Upinniemi.

Sisäänpäinkääntynyt, juoruilla ja kyräilyllä kyllästetty kyläpahanen. Juoppoja, paskanpuhujia, elämäänsä kyllästyneitä ihmisraunioita. Vaiettuja väkivallantekoja ja perheriitoja, joista kaikki tietävät.

Asuinrakennukset riemastuttavaa neuvostorealismia/70-luvun käytännöllistä arkkitehtuuria. Sotilaatkaan eivät enää halua asua Upinniemessä, joten asuntoja vuokrataan siviileille.

Ei kauppaa, ei postia, ei elämää, kerho ja sotilaskoti sentään löytyy.

Muukalaiset eivät pääse häiritsemään Upinniemen auvoisaa onnea, aidat pitävät ulkopuoliset loitolla. Aitojen sisäpuolelle jäävät eivät tajua olevansa häkissä.

Eilen kaveri valitteli, että maahanmuuttajanuoret on syvältä kun ne oli heitellyt sitä lumipalloilla. Siinä muistui sitten mieleen, että pari vuotta sitten Ranskan Roubaixissa marokkolaisnuoret alkoi kivittämään mua useammin kuin kerran kun olin palailemassa treenaamasta kotiin. Jotenkin tuli mieleen, että joskus tulee itsekin hermostuttua aika tyhjänpäiväisistä asioista ja esimerkiksi haukuttua joku asuinalue lyttyyn. Mun mielestä kyllä käytännössä kaikki Suomen kerrostalolähiöt on aika slummeja näin talviaikaan.

Sitten tossa kehuttiin pienempien kaupunkien rauhaa ja mukavaa elämää. Tottahan se on, että jossain pikkukaupungeissa on mukava elellä jos juuresi on ko. kylässä. Ulkopuolelta tulevalle uudelle asukkaalle saattaa olla aika vaikeaa päästä pikkukaupungin elämään mukaan. Jotkut 10000 asukkaan kylät on juoruista ja juoruilusta turvoksissa ja ihmiset saattaa olla jostain olemattomasta syystä ihan helvetin kateellisia uudelle tulokkaalle. Lähipiiristäni löytyy kokemusta tällaisesta kun äitini ja pikkusiskoni muuttivat pienelle paikkakunnalle, mutta kumpikaan ei oikein päässyt "sisään" tohon kaupunkiin ja kyllästyivät juoruiluun kaikesta aiheellisesta ja aiheettomasta.

Pink Spider sanoi:
Kirkkonummen Upinniemi.

Sisäänpäinkääntynyt, juoruilla ja kyräilyllä kyllästetty kyläpahanen. Juoppoja, paskanpuhujia, elämäänsä kyllästyneitä ihmisraunioita. Vaiettuja väkivallantekoja ja perheriitoja, joista kaikki tietävät.

Asuinrakennukset riemastuttavaa neuvostorealismia/70-luvun käytännöllistä arkkitehtuuria. Sotilaatkaan eivät enää halua asua Upinniemessä, joten asuntoja vuokrataan siviileille.

Ei kauppaa, ei postia, ei elämää, kerho ja sotilaskoti sentään löytyy.

Muukalaiset eivät pääse häiritsemään Upinniemen auvoisaa onnea, aidat pitävät ulkopuoliset loitolla. Aitojen sisäpuolelle jäävät eivät tajua olevansa häkissä.

hihi....asutko kenties?

alppix sanoi:
Jyväskylässä suurta kannatusta saanut pupuhuhta saa täältäkin äänen. Joskus tuli siellä asuttua eikä tee mieli takaisin.

Hah, sun pitää tulla munluokse ottaan kaljaa joku vl ilta ja lähdetään sitten tähän mäelle käveleen. Täällä on nimittäin saatanan rauhallista ollut viimeiset 2-3 vuotta ja rauhoittuu koko ajan. Kaikki nuo vuokratalot on rempattu ja "rupusakki" häädetty muualle, kuten Kangaslammelle. :D

Teinejä tietty hosuu kaljapulloineen, mutta niitä nyt on jokapaikassa jossa asuu ihmisiä reilummin, eikä ne mitään sen kummempaa täällä ole tehneet kuin muutkaan ikäisensä.

Saunatonttu sanoi:
:offtopic: joniktm, et sattumalta käy Kasavuoren lukiota Granissa?
Olin yläasteen siellä, ei keskiarvo riittänyt sinne lukioon :D Tunnetaanko jostakin?

joniktm sanoi:
Olin yläasteen siellä, ei keskiarvo riittänyt sinne lukioon :D Tunnetaanko jostakin?
Täällä oli viime ysillä eräs isomman puoleinen...oppilas, jonka nimi oli(on) Joni ja asuu jossain Tuomarilassa yms.

Eikös sulla ole pikkuveli kasilla, Jarkko tais olla nimi?

Edit: Pakkisbongaus ennen pakkiksella käyntiä :hyper:
Edit2: En halua paljastaa henkilöllisyyttäni, sen verran kynä vielä olen.:D

jal8eni sanoi:
Itel jääny kyl kontula mielee ko viimeks siel olin tutul juomassa ni kävin ostaa kaljaa ja ku tulin takasin ni siin matkal oleva kioski ryöstettii :jahas: Eikä kuulemma ollu eka kerta... (siinä kuussa) Ei se muute kauheen slummilta näytä muutaku niitä pakolaisia menee sielä ja täälä ja tuola.

Kumma kun multa jää nämä aina näkemättä vaikka oon asunnu tääl jo 10v. Kerran Oli joku kiska ryöstetty lähellä ja poliisit pysäytti mut kadulla villin lännen tyyliin liikkumatta, kädet pään yläpuolelle ja kaukana taskuista. Kyl vähä nauratti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom