Suomen oikeuden järjettömät tuomiot

Salaliittoteoriat, liskoihmisten maailmanvalta ja aivoaaltoja lukevat alienit yleensä taitaa kuulua tähän kategoriaan?

Offtopic: kun alkoi tulemaan tarinaa ihan vakavalla naamalla avaruusolentojen suorittamasta abduktiosta sekä salaliitoista, meni muuten hyvin potentiaaliselta vaikuttanut sulhasehdokas samantein kategoriaan 'Ei jatkoon'.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisi monta tarinaa kerrottavana poliiseista, tässä on kanssa yksi tarina mikä tapahtui lähisukulaiselle reilu kymmenen vuotta sitten. Sukulaisukko "tiesi" että poliisit tulee seuraavana aamuna tekemään kotiratsian, no sen takia piilotti oman "vetopussin" yleisiin tiloihin kerrostalossa ja otti dna ja sormenjäljet siintä pois ja hävitti kaikki loput saman sarjan minigripit kotonta, no aamulla ysin jälkeen sitten poliisit rynnäköi asuntoon ja sukulainen vietiin putkaan, no kas kummaa sitten seuraavana päivänä aloitettiin kuulusttelut ja näytettiin valokuvat että makuhuoneen sängyltä on löytynyt huumepussi, sukulainen sanoi että ei ole mahdollista, sitten oli lausunto kahdelta poliisilta mitkä suoritti kotietsintää että se pussi oli siinä keskellä sänkyä, no oikeuteen meni tapaus. Normaalisti olisi tullut sakot tai pari kuukautta ehdonalaista ni saatana suoraan kova tuomio 8 kuukautta. No sukulainen pääsi kuitenkin yhteiskuntapalveluun lakaisee lehtiä hautausmaalle, no sinne tuli toinen näistä tutkijoista vittuilemaan että saatanan paska että arvaatko että paljon sinun vuoksi tehtiin töitä ja saatana kuuluisit vankilaan, oli vielä ottanut suojakännit tämä poliisi että uskalsi tulla, siinä oli elinkautinen lähellä sukulaismiehellä.

Siistejä kavereita sulla muuten kirjoitustesi perusteella. Kaikkia rikollisystäväsiä tasaisesti oikeusmurhattu.

Vitun poliisivaltio.

Sit me ollaan kusessa, jahka kytät keksii että minigrippejä saa kaupasta. Sen jälkeen ei riitä enää ees että vie kämpästä jokaisen muovipussin pois.

Yleistäminen kannattaa aina, eikö?

Lyhyenä yhteenvetona tähän mennessä olleen keskustelun voisi kiteyttää että eräiden mielestä yleisesti ottaen liivimiehet eivät ole rikollisia ja yleisesti ottaen poliisit ovat :)

- - - Updated - - -

Tästä, high waist -farkuista, ja crocseista pitäisi imo tuomio langettaa. Aina.

Lisään listaan legginssit.

Yleistäminen kannattaa aina, eikö? Tämänkin keskustelun vilkkaus on pitkälti kiinni siitä että heitetään aivan järjettömiä yleistyksiä ja kuvitellaan että jos yksi on niin kaikki on ja että juuri nimeltämainittu ammattiryhmä on mystisesti juuri rikollisempi kuin keskiverrot ammattiryhmät, vaikka jokainen takuulla tietää että ei se ihan niin mene.

En minä rikollisemmasta tiedä. Olen kyllä saattanut niinkin joskus sanoa, mutta omista kokemuksista nämä keskustelut hyvin pitkälti rakentuu. Eiköhän jokaisella ole oikeus uskoa tai olla uskomatta. Kuten sanottua, ei minulla ole äänitteitä tai tutkimuksia omaksi tueksi. En minä kaikkia tässä leimaa, kunhan sanon vaan mitä MINÄ olen nähnyt vanhempien poliisien tekevän. Aikaa toki valtaosasta tapauksia on lähemmäs 20 vuotta mutta jo penskana ymmärsin, että nyt ei ole ihan kaikki siten miten pitäisi.

Kuullut.. niimpä, kuulopuheet, tuo luotettava tietolähde. Aika monta kertaa on tavalla tai toisella tullut todistettua se että se mitä kerrotaan tapahtuneen, on todellisuudessa aika paljon muuta kuin mitä tapahtui.

Kuulemisella tarkoitin omia korvia. En kaverin kaverin mummon kaiman selityksiä.

Jokaiseen ammattiryhmään mahtuu paskaa, se on 100% fakta. Saatanallinen yleistys sen sijaan ei ole faktoihin perustuvaa, eikä myöskään itku siitä että poliisit on sitä ja tätä kun se itku perustuu täysin yleistämiseen ja kuvitelmiin.

Minulle riittäisi jo se, että ihmiset ymmärtäisivät, että se sinihaalarinen kaveri ei välttämättä ole aina oikeassa. Valtaosa suomalaisista kun tuntuu luottavan aika sokeasti auktoriteetteihin.

Olisi monta tarinaa kerrottavana poliiseista, tässä on kanssa yksi tarina mikä tapahtui lähisukulaiselle reilu kymmenen vuotta sitten. Sukulaisukko "tiesi" että poliisit tulee seuraavana aamuna tekemään kotiratsian, no sen takia piilotti oman "vetopussin" yleisiin tiloihin kerrostalossa ja otti dna ja sormenjäljet siintä pois ja hävitti kaikki loput saman sarjan minigripit kotonta, no aamulla ysin jälkeen sitten poliisit rynnäköi asuntoon ja sukulainen vietiin putkaan, no kas kummaa sitten seuraavana päivänä aloitettiin kuulusttelut ja näytettiin valokuvat että makuhuoneen sängyltä on löytynyt huumepussi, sukulainen sanoi että ei ole mahdollista, sitten oli lausunto kahdelta poliisilta mitkä suoritti kotietsintää että se pussi oli siinä keskellä sänkyä, no oikeuteen meni tapaus. Normaalisti olisi tullut sakot tai pari kuukautta ehdonalaista ni saatana suoraan kova tuomio 8 kuukautta. No sukulainen pääsi kuitenkin yhteiskuntapalveluun lakaisee lehtiä hautausmaalle, no sinne tuli toinen näistä tutkijoista vittuilemaan että saatanan paska että arvaatko että paljon sinun vuoksi tehtiin töitä ja saatana kuuluisit vankilaan, oli vielä ottanut suojakännit tämä poliisi että uskalsi tulla, siinä oli elinkautinen lähellä sukulaismiehellä.

mitä vittua minä juuri luin!!?? et voi jumalauta tosissas aikuinen mies kertoa tuollasta tarinaa!? :hyper: ehkä uskottavinta sontaa koskaan, jos on piripäissään!

YA-YA kannattaa tutusta erään kunnallispoliitikon tapaukseen mistä tuli monen vuoden tuomio heroiinin salakuljetuksesta Tsekistä Suomeen, voi olla että yllätyt mitä kaikkea minigripeistä voidaan saada. Voit uskoa mitä haluat Samo, ei kiinnosta minua yhtään. Monen ihmisen kannattaisi avata silmät, suomalaiset on todella naiivejä tapauksia, poliitikot ei ole koskaan väärässä ja poliisi ei tee koskaan rikoksia ja lääkäri on jumalasta seuraava ja sitä rataa.

YA-YA kannattaa tutusta erään kunnallispoliitikon tapaukseen mistä tuli monen vuoden tuomio heroiinin salakuljetuksesta Tsekistä Suomeen, voi olla että yllätyt mitä kaikkea minigripeistä voidaan saada. Voit uskoa mitä haluat Samo, ei kiinnosta minua yhtään. Monen ihmisen kannattaisi avata silmät, suomalaiset on todella naiivejä tapauksia, poliitikot ei ole koskaan väärässä ja poliisi ei tee koskaan rikoksia ja lääkäri on jumalasta seuraava ja sitä rataa.

No kerro nyt saatana sen poliitikon nimi vai meinaatko että aletaan haravoimaan kaikki ehdokkaat yksitellen?

Joo käryää poliisitkin sekä Seppälä ratista jne. Mutta että poliiisi tässä valtiossa istuttaisi todisteita niin tuo on minulle jo pikkuisen liikaa :D Toki voi olla, että olen vain niin naiivi ja hyväuskoinen...

Joo käryää poliisitkin sekä Seppälä ratista jne. Mutta että poliiisi tässä valtiossa istuttaisi todisteita niin tuo on minulle jo pikkuisen liikaa :D Toki voi olla, että olen vain niin naiivi ja hyväuskoinen...

Onhan sitä yksi poliisi ammuskellut haulikolla parvkkeelta, yksi jäänyt kiinni isosta doping kaupoista jne. Yksi poliisi ryösti pankin vai olikohan ihan pankki?? Että onhan noita kyllä melkosia tapauksia ollut ainakin. Noi tiedän faktana. Vierstä olen nähnyt poliisin pahoinpitelevän "pokaa"

Ihan sis enempää ottamatta kantaa koko keskusteluun. Eiköhn se päde edellen, että kyrpiä on joka puolella. Siellä ja täällä.

^^ joo no tuo on kato sitä ison kaupungin menoa! meillä tällä maalla uskotaan edelleen poliisiin jne. ;)

Onhan sitä yksi poliisi ammuskellut haulikolla parvkkeelta, yksi jäänyt kiinni isosta doping kaupoista jne. Yksi poliisi ryösti pankin vai olikohan ihan pankki?? Että onhan noita kyllä melkosia tapauksia ollut ainakin. Noi tiedän faktana. Vierstä olen nähnyt poliisin pahoinpitelevän "pokaa"

Ihan sis enempää ottamatta kantaa koko keskusteluun. Eiköhn se päde edellen, että kyrpiä on joka puolella. Siellä ja täällä.

Vapaapäiväänsä viettänyt pirkanmaalainen poliisi otti varhain lauantaiaamuna omin luvin poliisilaitoksen tiloista poliisiauton ja ajoi sen hankeen.

Paikalle tulleet sivulliset soittivat ulosajosta hätäkeskukseen. Poliisipartio puhallutti siviiliasuisen poliisimiehen. Alkometrin lukema ylitti törkeän rattijuopumuksen rajan

Poliisi anasti poliisiauton ja ajoi humalassa hankeen Tampereella - HS.fi - Kotimaa

Kun tuosta poliisin toiminnasta on ollut puhetta, niin joskus kuudentoista vanhana ohitin 60 rajotuksella normaalin henkilöauton noin 70km/h nopeudella. En ehtinyt kovin kauaa jatkamaan matkaa, kun auto hinasi ittensä reilun metrin päähän mun takapyörästä ja vilkutti valoja sekä tööttäili. Ajattelin kyseessä olevan joku mielipuoli ja ajoin sitä karkuun pienelle sivutielle jolla auto ei enää seurannut. Asia kuitenkin kiinnosti sen verran, että lähdin auton perään ja ajoin paikallisen kaupan pihalle. Autosta nousi keski ikäinen mies joka viittoi mut luokseen. Kiinnosti mitä herralla oli sanottavaa joten menin paikalle. Kaveri kaivoi taskustaan lompakon ja sieltä poliisin henkilökortin. Olin kuulemma syyllistynyt törkeään liikenteen turvallisuuden vaarantamiseen ajamalla häntä karkuun yli 100km/h nopeudellä 60km/h rajoituksella. Soittaa kuulemma partion paikalle ja kortti lähtee. Kysyin että onko mies vuorossa, eikä kuulemma ollut vaan vapaalla ja hän oli mua takaa-ajaessaan mitannut oman autonsa nopeudeksi noin 100km/h. Hetken jaksoi torua, mutta sitten sanoi että lähe kakara kotiis ja niin mä lähdin.

Toimiko poliisi tuossa oikein kun jahtasi mua omalla siviilimallisella henkilöautollaan maantiellä?

Juu, eräs ammuskeli haulikolla parvekkeelta ja sai mm. kyseisestä tempusta tuomion ja lensi viralta. Eräs on ryöstänyt joskus back in the day pankin vieläpä omalla ruokatunnillaan, jäi kiinni ja tuomittiin. Tiedän jonkun saaneen tuomion asiakkaan lyömisestä, tiedän erään ajaneen omia partioita karkuun kännissä ja jääneen kiinni ja tuomitun... onhan näitä. Suurimpien skeptikkojen kannattanee kuitenkin uskoa että aika harva (jos kukaan?) tuota mätää osastoa lähtee suojelemaan oman maineensa ja virkansa menetyksen uhalla.

Sattuuhan noita. Se vaan kuulostaa aina pahalta kun siinä on se sana poliisi. Jos ton kääntää toisinpäin ni eikö se ole aika luottamuksen osoitus, että sitä pidetään niin kauhistuttavana?? Tai ainaki mä pitäisin sitä mahdottoman huonona tilanteena jos noi otsikot ei sais ku olan kohautuksen.

Kirjaudu minttu tai patja tai mikä lie x-filesiin ni saat selville sen millä todisteilla toi tuomittiin ja miten todisteet saatiin, en suostu kommentoimaan yksityiskohtaisesti muitten tuomioita tai rikoksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom