Minun mielestäni, minun oikeustajuni mukaan päätös on väärä ja jopa epäoikeudenmukainen.
Eli arvosteletko nyt KKOn päätöstä vai päätöksen taustalla olevaa lainsäädäntöä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielestäni, minun oikeustajuni mukaan päätös on väärä ja jopa epäoikeudenmukainen.
Ihmiset on taikauskoisia. Hauska nähdä, miten juridiikka on yksille yhtä pyhää ja irrationaalista kuin uskonto toisille. Kun pyhä tuomari esiintyy tuomarin arvonimellä juridiikan nimeen, niin hänen päätöksensä ovat juridisia ja niitä ei tule vääräuskoisten (jotka eivät juridiikkaa tunnusta ylimpänä auktoriteettina) kyseenalaistaa. Ovathan sitä tuomarit todenneet, ettei järjellä ole mitään tekemistä tuomioiden kanssa. Sama puolustus löytyy Raamatustakin, joka yksi varhaisimmista lakikirjoista. Oikeuslaitos on järjestäytynyt uskonto.
Jotenkuten eksyin Nicole Richien wikipedia artikkeliin ja huomasin, että ei se jenkkien oikeussysteemi myöskään aina toimi :D
"11. joulukuuta 2006 Richie pidätettiin, koska hän oli ajanut autoa huumeiden vaikutuksen alaisena. Richie myönsi poliisille ottaneensa reseptilääkkeitä ja polttaneensa marijuanaa. Hän joutui 90 tunniksi eli neljäksi päiväksi vankilaan rangaistukseksi. Richie joutui viettämään vankilassa vain 82 minuuttia. Tuomiota lyhennettiin vankilan ylikansoituksen vuoksi."
Miten sen sitten pitäisi toimia tuossa tilanteessa. Mikä on oikea rangaistus kannabiksen polttamisesta ja reseptilääkkeiden käytöstä ja miksi siitä pitää rangaista?
Miten sen sitten pitäisi toimia tuossa tilanteessa. Mikä on oikea rangaistus kannabiksen polttamisesta ja reseptilääkkeiden käytöstä ja miksi siitä pitää rangaista?
http://www.hs.fi/kotimaa/Miestä+epä...hänen+kotonaan/a1344446805635?ref=tf_iHSboksi Only in finland, lyödäänkö vetoa että poliisi ei saa tosta mitään ja toi saksalainen ukko saa sakkoja?
Mitä ja miksi tuosta poliisien pitäisi saada?
Ilman nimikylttejä asiointi ja päälle vielä täysin tarpeeton kotietsintä ja uhkailu.
Kytät eivät saa tosta yhtään mitään. Jos oot kyttä, voit about raiskata ja tappaa, niin menetät korkeintaan virkasi. Laki ei ole Suomessa sama kaikille, se pitää muistaa.
"Poliisin salakatselu", vitun säälittävä yritys, toivottavasti toi äijä nussii kyttiä perseeseen oikeudessa ja isosti. Oma vika, vittuako menee toisten kämppään, jokainen saa nauhotella siellä mitä lystää.
Kuule Hansen vaikka virkarikos nyt ensimmäisenä ja esimies mukaan kuka on käynnistänyt ton "tutkinnan". Uskomatonta miten tyhmiä jotkuut ihmiset on Suomessa ja sokeita.
Mä voisin melkein pienen vedon ottaa, kyllä toi poliisin sepostus jo niin kaukaa haetulta kuulostaa.http://www.hs.fi/kotimaa/Miestä+epä...hänen+kotonaan/a1344446805635?ref=tf_iHSboksi Only in finland, lyödäänkö vetoa että poliisi ei saa tosta mitään ja toi saksalainen ukko saa sakkoja?
No ei tietenkään saa, mutta ei kyllä noilla tiedoilla kuulukaan saada. Mutta omassa kämpässä kuvaamisesta tuon rikoskomisarion mielestä kuuluu selkeästi ilmoittaa. Siis kuvata saa, mutta selkeästi asiasta pitää ilmoittaa. Liekö ukko ihan pihalla, kun tuollaisia toimittajalle kertoilee? Tosin turhanpäiväistä tuommoistakin asiaa on tutkia kyllä.