Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raha on tärkeämpää kuin ihmishenki.Idiooteille tiedoksi siinä tulee muita syytteitä samalla, kotkalainen jalkapalloilija sai muistaakseni röökistä 6v 7kk ja lappeenrantalainen kuljetusyrittäjä sai 7v 8kk ja neljä milliä korvattavaa jos muistan summan oikein. Kumpikin oli syntyperäisiä ryssiä. Ei vain mahdu minun oikeustajuuni että toi nainen joutuu olee noin 200 päivää kauemmin vankilassa kuin toi kuljetusyrittäjä.
Käyttöarvo molemmilla autoilla on sama. Kuten jo on ilmi tuotu, rikoksentekoväline tuomitaan hyvin usein valtiolla hinnasta riippumatta ja on suoranainen ihme että varsinkin rikoksenuusijoiden autoja ei tuomita kovin usein.
Idiooteille tiedoksi siinä tulee muita syytteitä samalla, kotkalainen jalkapalloilija sai muistaakseni röökistä 6v 7kk ja lappeenrantalainen kuljetusyrittäjä sai 7v 8kk ja neljä milliä korvattavaa jos muistan summan oikein. Kumpikin oli syntyperäisiä ryssiä. Ei vain mahdu minun oikeustajuuni että toi nainen joutuu olee noin 200 päivää kauemmin vankilassa kuin toi kuljetusyrittäjä.
KTP pelaaja oli kotkasta ja toi kuljettaja juttu oli aikoinaan etelä-saimaassa. En jaksa kaivaa mitään esimerkkejä, uskokaa tai älkää totuutta. Siinä tulee veropetoksia ja muita syytteitä samalla.
Tästä siinä yhdessä mun avaamassa ketjussa väännettiin, mutta mutta. Mitenkäs jos mä lainaan mun Q7:n (jota en siis edes omista, mutta jos omitaisin) naapurille. Naapuri on täysin selvispäin kun lainaa, sitten juo pullon kossua ja ajaa jonkun yli. On aikaiseminkin ajellut kännissä ja ehkä jonkun yli. Mistä minä sitä voin tietää? Eli miten tässä kohtaa toimitaan?
Noissa tupakkajutuissa ei napsahda kummoisia linnatuomioita, vaikka olisi rikoksenuusija. Sen sijaan rahalliset korvaukset valtiolle voi olla melkoiset.
Emmä mielestäni sanonut, että pitäisi saada pitkät tuomiot. Kerroin vain, miten asian laita menee tuomiota langetettaessa. Noissa tupakkakauppa-jutuissa on muuten usein myyntikohteena alaikäiset koululaiset. Sitten onkin huolestuneet vanhemmat vaatimassa hirttotuomiota, kun Jani-Petteri ostaa kartsan itselleen ja kavereilleen joltain Seppo 60 v:ltä.Miksi tuollaisesta edes pitäisi pitkää kakkua tulla? Mielestäni nämä toisen ihmisen terveyttä suoraan uhkaavat rikokset on niitä, joista pitää tuomio olla kova linnatuomion muodossa. Siis törkeät pahoinpitelyt, raiskaukset ja tietysti itse henkirikokset. Ja nämä tällaiset verottajaa ja muuta kusettavat sitten taloudellisella puolella tuntuvat. Toki ongelma on se, että miten usein rikolliselta mitään rahaa saa irti?
Raha on tärkeämpää kuin ihmishenki.
Ei kukaan pakota polttamaan,oma valinta.Tupakka tappaa, joten tupakan salakuljetus on avunanto henkirikokseen.
Lions klubilla hyväveli järjestö sopinut ton tuomion, noita on Suomessa enemmänkin, esim se Anfallintie juttu, ihan yhtä törkeä homma. Pitää olla aika naiivi yksilö että luottaa poliisiin ja oikeuslaitokseen että saa tasa-arvoisen kohtelun.
Ja saaneet syyttäjänkin mukaan kimppaan? Ja vaikka poliisi, tuomari ja syyttäjä olivat yhdessä ja samassa veneessä, syyttäjä silti valitti tuomarin päätöksestä?Et kai manni nyt oikeasti ole noin tyhmä? Poliisit tossa on vetänyt tuomarin naruista, pitääkö tämä vääntää vielä rautalangasta vai tajusitko?
No voi hyvänen aika. Paha arvostella jos ei taustoja tiedä. Olisihan se nyt kauhean paha antaa kilo heroiinia anteeksi jos sillä saavutettiin esimerkiksi huomattavasti suurempi takavarikko??