Suomen huonoimmat autokuskit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Delmonte sanoi:
Kuinka paljon se loppujen lopuksi sun matkantekoa hidastaa, jos joku ohittaa sen jonon ja menee ohituskaistan lopuksi sinne jonon väliin. Tämä tietysti sillä edellytyksellä, että sinne jonoon änkeminen tehdään siististi muut autot huomioon ottaen? Tehokkaampaa tienkäyttöähän se on, jos käytetään molemmat kaistat tehokkaasti hyödyksi.

Ei se sinällään kovin paljoa hidastakaan, ehkä tilanne jäi vähän epäselväksi. Tällaista tapahtuu yleensä teillä, joilla on kaksi kaistaa johonkin kaistojen yhtymäkohtaan asti, ja joissa jono syntyy vain yhdelle kaistalle. Kritiikki kohdistui niihin autoilijoijin, jotka lähtevät jonon perästä, ajavat kaistojen yhtymäkohtaan ja olettavat vielä omistavansa siinä vaiheessa jonoon liittymisoikeuden. Suomi on demokratia, täällä ei ole kellään etuoikeutta tunkea eteen jonossa :D Paitsi vilkkuvaloautoilla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kopioimpa tänne tuolta vituttaa niin ankarasti -threadista tämän..
nevahood sanoi:
vituttaa nää reikäpäät liikenteessä. mikä yhdistää kaksi ihmisryhmää. finninaamaiset lippalakkipäät karvanoppacorollissa ja perheen isät uudessa tilaihmeessään perheineen. no tietenkin se, että molemmat tulee vastaan vastaan omalla kaistalla!

voi vittu! parissa viikossa on nyt tullut reilu pari tuhatta kilometriä ja joka helvetin mutkassa joku tulee keltasella viivalla omalla kaistallani vastaan!

keltanen viiva = ei saa ohittaa.. ja miksikö? koska silloin on tulossa joko risteys, tai ei ole tarpeeksi näkyvyyttä ohittamiseen. ei ne huvikseen siinä tiessä ole.

vaikka sitä nopeusrajotusta ei noudateta, niin kattokaa nyt vittu niitä viivoja! paljon helpompikin ajaa ylinopeutta jos kattoo viivoista milloin voi ohittaa. mm. mäkisessä kohdassa näkee viivoista, onko vastassa katvealueita joissa voi olla vastaantulijoita.

nimim. renkaat kulmikkaina.

Yksi ärsyttävä homma on se, että ketkä ei ite osaa ohittaa, tai ovat niin paskalla autolla liikkeellä ettei pääse ohi, vetävät seuraavaa showta liikenteessä.
Nopeusrajoitus 100km/h.
Edessä kuorkki 80km/h.
Aina kun näkyy että suoralla alkaa olemaan tilaa, kiihdyttää törttö välit kiinni ettei takana tulevat pääse ohi vain hänestä, vaan pakko vetää rekka + "turvavälin kiihdytys" + 1-3 autoa kerralla ohi. Sitten kun vastaantulijoita on sen verran, ettei voi kuitenkaan ohittaa, laskee törttö turvavälin normaalia pidemmäksi, että on se "kiihdytyskiusa" valmius.

Tottakai ärsyttää kaupungissa kaahaavat, mutta nuo ohitusestelijät ja vilkunkäyttämättä jättäjät ovat 10x yleisempi ilmiö, ja kerran olen moottoripyörän kanssa ottanut kontaktia ison volvon kanssa kun ei se vitun vilkku toiminut siinä autossa, ja ryhmittyi kuski päinvastaiseen laitaan minne oli kääntymässä.

Vituttaa kun on niin saatanan kiire niihin punaisiin liikennevaloihin että pitää bussikaistan kautta vetää väliin ja jarruttaa eteen.
Jos hiljentäisi niin voisi jatkaa pysähtymättä.

Vituttaa kun mulkut laittaa vilkun päälle samalla kun alkaa kääntämään rattia ja sitten odotellaan seuraavaa rakoa 5 min.

Vituttaa kun jotkut ei tajua että on juuri rako tulossa jos joku sitä vilkkua viittii käyttää.

Vituttaa kun kaikilla on muka aina niin vitunmoinen kiire. Tuntuu että 90 prosentilla on kiire odottamaan. Sovittu palaveri vaikka 14:00 ja ajetaan reikä päässä vaikka ollaan puoli tuntia etuajassa.

Vituttaa kaikki perässä roikkujat.

Vituttaa kaikki jotka kuvittelee olevansa formulakuskeja, pitää ajaa imuun ja kaikki vasemmalle ja kaikki oikealle vaikka olis 2km tyhjää suoraa.

Liikenneympyrään yleensä mahtuu vaikka suuri osa käyttää sitä vilkkua päin vittua. Esim näyttää vilkkua aina oikealle kun tulee sisään ympyrään, ja ajaa sitten suoraan.

S0874 sanoi:
Jos olen kävellen liikenteessä, mua ärsyttää se että helvetin monet kusipäät eivät kertakaikkiaan osaa antaa jalankulkijoille tietä suojatiellä. Usein provosoin ko. tyyppejä kävelemällä suojatielle tietynlaisella kamikaze-asenteella. Tuloksena on yleensä vihaisia autoilijoita, sekä omahyväinen hymyn aavistus allekirjoittaneen kasvoilla. :evil:

Mä ainakin annan ihan suosiolla tietä autoille, jos olen liikkeellä kävellen tai fillarilla :) Olen sitä mieltä, että noin sen pitäisi olla, koska on vähän helpompi pysähtyä ja lähteä liikkeelle jalan tai fillarilla kuin autolla :eek:

Viime talvena sattui tälläista: Oltiin vaimon+koiran kanssa kävelemässä lähikorttelia Joensuun keskustasta..Vähän aikaa käveltyämme meidän takaa tuli taloyhtiön huoltoauto, joka ajoi jalkakäytävää pitkin, vaikka ei ollut edes kyseisen korttelin taloyhtiön "huoltoauto"..Tietenkään emme pystyneet väistämään heti, koska ympärillämme oli lumivallit ja seuraavaan talon kohtaan olisi vielä vähän matkaa..
Takana vanhempi "herrasmies" tulistuu ja alkaa soittamaan tööttiä..Ja kaasuttelee uhkaavasti meidän peräämme..juuri kun olemme väistämässä kyseinen autoilija ajaa hän suoraan etuauralla vaimoni jaloille..
Mies avaa ikkunan ja huudahtaa, että olisi teidän pitänyt älytä vähemmästäkin..ETTÄ mitä vittua..!!! :curs:
Mies lähtee ajamaan eteenpäin ja minä annan vaimolle koiran..sappi kiehahti ja pahasti..Juoksen auton kiinni ja käsken pysähtymään ja selittämään lisää..mies polkaisee kaasun pohjaan..kääntyy vasemmalle..osuu melkein vanhaan mummoon..ajaa seuraavankin korttelin jalkakäytävällä..
Mikä tässä maailmassa mättää, että on aina pidettävä kiirettä..Valitus tehtiin ja taloyhtiössä pahoiteltiin tilannetta..
Suomi taitaa olla täynnä huonoja kuskeja..sillä tämä ei ole ainut huono esimerkki "ajotaidottomuudesta"

He he, täällä sitä vaaditaan paskoja kuskeja ajamaan paremmin. Meitsi on ihan vitun huono kuski. Ja tämä nyt ei ole mitään sarkasmia, vaan ihan totta. Mulla ei vaan toi aivojen rakenne jotenkin sovi liikenteeseen. Voin kertoa, että vituttaa ihan saatanasti olla paska kuski. Olen melko varma, että mua vituttaa liikenteessä enemmän kuin teitä hyviä kuskeja.

Antzu sanoi:
Jostain muistan kuulleeni, että 100 000km ajokokemuksella voi sanoa itseään kokeneeksi kuskiksi.

Kyllä mä sanoisin että tommonen 100 000km ole vielä paskavertaa....
Etenkin jos se tulee siellä suoraa tietä maalta kaupunkiin töihin ajaessa....
toihan tulee taviksella 5 vuodessa ja kuinka vanha ja kokenut kuski se sitten jo on? 23... wuhuuu...

:lol2:

puhutaan todella kokeneista "kuljettajista" mä puhuisin kyllä matkustajista...

Se on ihan sama vaikka ois miljoona kilometriä mittarissa, niin ei tarkoita että osaa "ajaa", tai että osaa ajaa LIIKENTEESSÄ.

Moottoripyöräkorttia kun suoritin, niin autokoulussa opettaja totesi suurinpiirtein näin, että tunti motocross radalla opettaa käsittelytaitoja enemmän kuin 2 viikkoa toria ympäri.

Että en kilometreillä hirveästi hehkuttaisi, vaikka joka päivä kertyisi 1000km mittariin, jos se on suoraa tietä.

Kävin tossa aamupäivällä perheen kanssa kaupassa. Ja joku saatana pelle oli laittanut pakunsa lapsiperheille varatulle paikalla. Mitään lapsia sillä läskillä ei mukana ollut. Sillä oli löysä t-paita kaljamahan päällä jonka selässä luki jotain että " paita on ainoa joka kiristää". Ei kyllä kiristänyt sillä paviaanilla,vaikka olenkin sen joskus salilla nähnyt. Tunnistako itsesi? :D Anyway olin aivan hyvillä fiiliksissä siihen asti kunnes näin tämän laiskiaisen pakuinen pikkasen väärässä ruudussa. Silloin veri kiehahti, sarvet kasvoivat päähän ja olin jo menossa pihalle haastamaan riitaa, avokki sai kuitenkin puhuttua mulle järkeä päähän ja ajoin kiltisti parin metrin päähän parkkiin.
Autosta ulos astuessa viha haihtui kuin pieru saharaan.Toi Road rage on mielenkiintoinen juttu, liittyy kai jotenkin siihen että kun ollaan siellä pellin sisällä tulee maailmaomistaja/kuolematon olo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toissapäivänä näin jotain uskomatonta. Keski-ikäinen naishenkilö peruutti (tai yritti peruuttaa) penskoilla lastattua ja uuden oloista Jeep Grand Cherokeeta keskustassa. Tavoitteena oli saada auto taittumaan 90 astetta sivukadulle ja lähteä tulosuuntaan. Peruutus tapahtui tuskaisen hitaasti ja eturenkaat vaihtoivat suuntaa vasemmalta oikealle tosi epävarman oloisesti. 5m ennen risteystä, johon siis oli tarkoitus kääntyä takaperin, auto lähti jalkakäytävälle ja kiipesi puoleen tankoon liikennemerkkiä (liikennemerkki taipui). Nainen huomasi tämän vasta kun auton takarengas alkoi nousta ilmaan. Tässä vaiheessa 50 ihmistä bussipysäkillä nauroi hysteerisesti kuskille ja muut ottivat ymmärrettävästi reilusti etäisyyttä. Noh, nainen alkoi tietysti häpeissään panikoimaan ja uusi yritys tehtiin todella rivakasti yli, eli jalkakäytävälle toiselle puolelle katua. Pari jalankulkijaa joutui hyppäämään pois alta. Siitä auton saikin sitten jo käännettyä ja Cherokee lähti kumit vinkuen pois paikalta. Mitenköhän noilla eväillä on voinut saada ajokortin? Luulisi että jo itsekin tajuaa pysyä pois ainakin tuollaisen peltihirviön ratista lapsiensa turvallisuuden takia...

Arvid sanoi:
Toissapäivänä näin jotain uskomatonta. Keski-ikäinen naishenkilö peruutti (tai yritti peruuttaa) penskoilla lastattua ja uuden oloista Jeep Grand Cherokeeta keskustassa. Tavoitteena oli saada auto taittumaan 90 astetta sivukadulle ja lähteä tulosuuntaan. Peruutus tapahtui tuskaisen hitaasti ja eturenkaat vaihtoivat suuntaa vasemmalta oikealle tosi epävarman oloisesti. 5m ennen risteystä, johon siis oli tarkoitus kääntyä takaperin, auto lähti jalkakäytävälle ja kiipesi puoleen tankoon liikennemerkkiä (liikennemerkki taipui). Nainen huomasi tämän vasta kun auton takarengas alkoi nousta ilmaan. Tässä vaiheessa 50 ihmistä bussipysäkillä nauroi hysteerisesti kuskille ja muut ottivat ymmärrettävästi reilusti etäisyyttä. Noh, nainen alkoi tietysti häpeissään panikoimaan ja uusi yritys tehtiin todella rivakasti yli, eli jalkakäytävälle toiselle puolelle katua. Pari jalankulkijaa joutui hyppäämään pois alta. Siitä auton saikin sitten jo käännettyä ja Cherokee lähti kumit vinkuen pois paikalta. Mitenköhän noilla eväillä on voinut saada ajokortin? Luulisi että jo itsekin tajuaa pysyä pois ainakin tuollaisen peltihirviön ratista lapsiensa turvallisuuden takia...

Peruutus- ja parkkeerausvammaiset ovat aika usein naisia. Jotenkin se peilien kautta hahmottaminen on vain vaikeaa. Toinen ryhmä on tietysti ikäihmiset, joiden niska ei yksinkertaisesti käänny tarpeeksi ja näkökenttä on rajallinen/ei ylipäätänsä näe mitään.

Joskus kun näkee oikeaoppisen taskuparkkeerauksen peruutettuna napakasti tehtynä todella niukkaan rakoon niin tekee mieli nostaa hattua. Niin harvassa ovat. Kyllä peruutustaito on hallittava kaupunkiympäristössä! Erityisesti ihmiset, jotka tuntevat hahmottamiskyvyssään olevan jotain puutteita pitäisi harjoitella kovasti.

Kaikista eniten minua ärsyttävät autoilijat, jotka ajavat 30 alueella 40-45, 40 alueella 50-55, 50 alueella 60-65, 80 alueella 90-95, 100 alueella 110-115, MUTTA 120 alueella 105-110. Mitä vittua???? Tähän kyseiseen epäloogiseen porukkaan kuuluu about 65% Suomen autoilevasta populaatiosta. Itse ajan mittarin mukaan 10% ylinopeutta johdonmukaisesti. 120 alueella itsellä vauhtia 130-135 ja 90% ihmisistä ajaa minua paljon hitaammin? Mitä vittua?

Eikä kyseessä varmasti ole resurssien puute, sillä jos meidän 1,9 VAPARI dieseli 47 kw massiivisella teholla kelaa helposti sen 140-150, niin kyllä pitäisi onnistua muiltakin.

Sitten ovat tietysti nämä aiemmin jo mainitut kusipäät, jotka puhuvat kännykkään ja huohottavat uudella Volvollaan 3-5 m takapuskurista. Se antaa aika vähän reaktioaikaa herra pikkupomolle. Motskarilla liikkeellä ollessani väläytän jarruvaloja pari kertaa ja jos ei usko, niin nostan keskisormen pystyyn. Mieleen on tullut myös heittää olan yli jotain muttereita paskiaisen tuulilasiin.

Vuosia sitten tutulle motoristille kävi niin, että joku autoilija rupesi "hiillostamaan", eli ajoi takarenkaaseen kiinni toistuvasti. No hän tietysti yritti antaa tietä "että mene nyt ohi vitun spede", mutta ei. Tätä jatkui useamman kilometrin, kunnes hänelle riitti ja pakotti autoilijan rinnalle ja löi kettingillä tuulilasin paskaksi. Tiedä sitten, onko legendaa vai mitä, mutta kummasti herää samanlaisia tunteita. :evil: On se kumma kun motoristeja pidetään epäsosiaalisina...

ringside sanoi:
He he, täällä sitä vaaditaan paskoja kuskeja ajamaan paremmin. Meitsi on ihan vitun huono kuski. Ja tämä nyt ei ole mitään sarkasmia, vaan ihan totta. Mulla ei vaan toi aivojen rakenne jotenkin sovi liikenteeseen. Voin kertoa, että vituttaa ihan saatanasti olla paska kuski. Olen melko varma, että mua vituttaa liikenteessä enemmän kuin teitä hyviä kuskeja.

Olisiko jotain mehukkaita kauhutarinoita, joille me muut voisimme nauraa ja tuntea paremmuutta? ;)

Kumminkin vain sanot. Oikeasti ohitukset osaat kuin Schumacher ja jarrutusten ajoittamisen kaarteisiin kuin Räikkönen. G-voimia kaarteissa on yleensä se 0,95 ja peruuttaen taskuparkkeeraus onnistuu kuin rasvattu.

Typerintä mitä itse on tullut tehtyä on katsoa taakseni moottoripyörällä lähestyessäni liikennevaloja ruuhka-aikana. Eturengas lukkoon -> huomaan pyöriväni bussipysäkillä. Vauhtia 40 km/h ja varusteina t-paita ja shortsit. Etuhaarukka meni vähän vituilleen ja jarrukahva murtui. Itse selvisin kuin ihmeen kaupalla naarmuitta! Hölmöillä on tunnetusti onnea liikenteessä. :rolleyes:

Jo edellä mainittujen lisäksi itseäni raivostuttavat:

-Tyypit, jotka kolhivat autoani. Esim peruuttavat päin parkkiksella ja sitten äkkiä karkuun. Tai avaavat ovensa päin kylkeä.

-Tyypit, jotka haluavat tahallaan vaurioittaa autoani. Esim naarmuttamalla kylkeä ohi kulkiessaan, yms.

-Yksi ämmä, joka ajaa vanhalla koslallaan aina mökkitiellä hanaa vastaan, niin että nokkapelli rapisee kivistä ja tuulilasiin tulee säröjä...

Sitten ne vanhat papat pullonpohjalaseineen, jotka väittävät poliisille kiven kovaa: "Ettei mussa mitään vikaa ollu!", vaikka tapaus on päivänselvä ja vieressä uhri olisi kuolemaisillaan. PRKLE! :curs: :curs: :curs:

Eniten vituttaa semmoiset rekkakuskit ketkä roikkuvat ihan perseessä kiinni, joskus ne vielä leuhkivat muille rahtareille teboililla kuinka vitun paniikissa joku oli sen edessä kun ei mummon taustapeilistä varmasti näkynyt kuin scanian merkki.
Olen silloin tällöin heittänyt vajaan hesburgerin limumukin takana ajavan tuulilasiin ja sen jälkeen ajanut bussipysäkille odottamaan.

Suomessa on jotenkin vajaa tää ohituskulttuuri. Ei sitten millään voida päästää jouhevasti muita ohitse. Jos joku, mut ohittaa niin ihan sama mulle. Yleensä annan vielä tilaa ja katson, että ohitus tapahtuu mahdollisimman turvallisesti. Aika uskomattomia tapauksia ne ohitettavat, jotka kiihdyttää ohitustilanteen ollessa päällä :down: :kakka: :curs: Monesti on tullut täysin harmittomasta tilanteesta vaarallinen ja siihen "pääsee" osallistumaan myös vastaantulevan autokunnan lisäksi muutama muukin lähellä ajava. Jos joku tällaista harrastava tän lukee niin f*** y**!

Itseä taas harmittaa, että jotkut haluavat pimeällä ja huonoissa oloissa väkisin ajaa sallittua nopeutta tai yli. On oikeasti vaarallista ajaa 120 km/h esim. hirvialueella pimeällä. Olen niin monta hirveä väistänyt, että onneksi osaan pelätä ötökkää, jonka polvet ovat oman konepellin korkeudella...

Muuten en enää jaksa ottaa pulttia jostain kuudenkympin ajamisesta kasikympin alueella. Tulee siihen syyllistyttyä itsekin joskus...

foo sanoi:
Aika uskomattomia tapauksia ne ohitettavat, jotka kiihdyttää ohitustilanteen ollessa päällä :down: :kakka: :curs:

Niinpä! Siinä rinnalla sorrun kyllä itse JOSKUS vähän polkaisemaan, kun huomaan tällaisen kiusaaja-kiihdyttäjän(yleensä keski-iän ohittanut käppänä-äijä) ja naureskelen sitten päälle, kun käppänän kiihdytys ei riittänytkään ja pääsenkin takaisin omalle kaistalleni onnistuneen ohituksen jälkeen. :D

Tietty kannattaa katsoa, mikä on tilanne, ettei aiheuta itse vaaratilannetta.

Zone-sarja -42%
Anna-Kristiina sanoi:
Niinpä! Siinä rinnalla sorrun kyllä itse JOSKUS vähän polkaisemaan, kun huomaan tällaisen kiusaaja-kiihdyttäjän(yleensä keski-iän ohittanut käppänä-äijä) ja naureskelen sitten päälle, kun käppänän kiihdytys ei riittänytkään ja pääsenkin takaisin omalle kaistalleni onnistuneen ohituksen jälkeen. :D

Tietty kannattaa katsoa, mikä on tilanne, ettei aiheuta itse vaaratilannetta.

:eek: ´

Nuo ovat todella vaarallisia tilanteita. Itse kun ajelen vanhalla dieselillä, niin en todellakaan tarvitse mitään "ähäkutti" kiihdyttelijöitä rinnalle. Tekee aina mieli tuollaisessa tilanteessa kiilata idiootti ojaan ja vedellä turpaan oikein kunnolla.

Sitten on tietysti näitä "pakko päästä ohi kun ajan paremmalla autolla" heppuja, jotka ohittavat ja jäävät sitten siihen eteen jumittamaan. Kerran ohitin motarilla 135 km/h jonkun pick-upin ja se veti herneen nenään. Kiihdytti alamäessä ja meni ohi. No ei siinä mitään, mutta se äpärä hidasti jonneen 125, joten minun oli pakko ohittaa se uudestaan. Jolloin hänen täytyi osoittaa miehuutensa ohittamalla minut vielä kerran ja jäädä jumittamaan siihen eteen. Ja tätä jatkui ainakin 6-7 ohituksen ajan. Minulla nopeus koko ajan vakio 135. Hirveä myötähäpeä vieläkin sen :david: :n puolesta.

Anna-Kristiina :thumbs: Jollain eleellähän niitä paviaaneja on opetettava :D Ei vais ei kauheesti varmaan kannata provota tai provosoitua, mut JOSKUS ah se on niiiin mukavaa :lol2:

Mulla on muuten sellanen mielikuva et jenkeissä on vähän raaempi liikennekulttuuri - jos joku munailee liikentees kunnol, saattaa takana oleva AMPUA esim. käsiaseellaan ilmaan tai vastaavaa et ajosuoritusten taso lähtis välittömästi kiivaaseen nousuun :) Luultavasti tää on ihan urbaanilegendaa ja :anssi:, mut tavallaan voisin uskoo kun miettii kuinka paljon siellä on aseita ja kuinka paljon liikentees otetaan kierroksia ihan missä päin maailmaa tahansa. Go figure? No parempi kuitenkin ihan suomen malliin et huudellaan vaa ikkunasta ja näytetään käsimerkkejä jos on ihan pakko polttaa ne päreet :joulu2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom