Suomen huonoimmat autokuskit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Just, tätä vitun kyläpoliisi kulttuuria. Jos joku haluaa ajaa kovempaa nopeuttaa niin miksi, vitussa pitää olla edessä? "ei, minun mittarini näyttää oikein, kukaan ei saa saa aja kovempaa kuin minä...".:david:
Kyllä mä haluaisin päästä niistä 95 km/h tyypeistä ohi, mutten voi käsittää miksi jonkun kyrpäleuan pitää tunkea reilun ylinopeudeskiihdytyksen jälkeen mun perseeseen roikkumaan, jos mä ajan jo riittävän nopeaa vauhtia (ylinopeutta) ohi? Vois jättää väliä reilusti ja polkaista sitä vitun kaasua sen jälkeen, kun olen päässyt oikealle kaistalle. Ajanhukassa tässä puhutaan muutamista sekunneista ja muutamasta sadasta metristä. Toisekseen mua ei huvita ottaa sakkoja, koska joku persahistelija jyrsii mun puskuria. Että :david: itselles vaan ja opettele vittu lukemaan.
Ei jumalauta, antaakaa ihmisten ajaa sitä vauhtia kun haluavat. Poliisi jakaa sakkoja, jos niille on tarvetta. :curs:
Annan toki, mutten riskeeraa omaa terveyttäni tai talouttani sinunkaltaisten takia. ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Just, tätä vitun kyläpoliisi kulttuuria. Jos joku haluaa ajaa kovempaa nopeuttaa niin miksi, vitussa pitää olla edessä? "ei, minun mittarini näyttää oikein, kukaan ei saa saa aja kovempaa kuin minä...".:david:

Ei jumalauta, antaakaa ihmisten ajaa sitä vauhtia kun haluavat. Poliisi jakaa sakkoja, jos niille on tarvetta. :curs:

Et siis osaa lukea...

Kirjoittaja ohittaa ohituskaistalla hitaampaa ajavia, hänen takanaan ajaa toinen joka haluaisi ajaa vielä kovempaa. Kirjoittajalle ei ole mahdollisuutta antaa tilaa toiselle ja siksi toinen on perseessä kiinni. Ja sitten sinä valitat siitä että kukaan ei saisi ohittaa kirjoittajaa...

Poliisi sakottaa kyllä jos on paikalla, mutta valitettavasti ne eivät ole aina siellä missä niitä tarvittaisiin.

Et siis osaa lukea...

Kirjoittaja ohittaa ohituskaistalla hitaampaa ajavia, hänen takanaan ajaa toinen joka haluaisi ajaa vielä kovempaa. Kirjoittajalle ei ole mahdollisuutta antaa tilaa toiselle ja siksi toinen on perseessä kiinni. Ja sitten sinä valitat siitä että kukaan ei saisi ohittaa kirjoittajaa...

Poliisi sakottaa kyllä jos on paikalla, mutta valitettavasti ne eivät ole aina siellä missä niitä tarvittaisiin.
Juurikin näin tarkoitin. Krapulako vaivaa joitain täällä tänään vai mikä?

lieska: Sitten voit pysyä poissa ohituskaistalta, niin kaikilla on mukavempaa.

No voi saatana sun kanssas. Kuinka nuija tarvitsee ihmisen olla??? Jos silmää siristää ja vittua kiristää, niin hommaa Burana Caps tai juo vähemmän alkomahoolia.

Juurikin näin tarkoitin. Krapulako vaivaa joitain täällä tänään vai mikä?

No voi saatana, sun kanssas. Kuinka nuija tarvitsee ihmisen olla??? Jos silmää siristää ja vittua kiristää, niin hommaa Burana Caps tai juo vähemmän alkomahoolia.

Kenellä kiritstää, kennellä ei. Joka tapauksessa, kannattaa katsoa sitä peruutuspeliä hieman tarkemmin. Suosittelen myös Saksan autobahnilla ajamista. Siellä oppii väkisinkin miten peruutuspeilistä katsotaan horisontista tulevia nopeampia autoja ja kuinka ennakoidaan riittävästi. :)

Kenellä kiritstää, kennellä ei. Joka tapauksessa, kannattaa katsoa sitä peruutuspeliä hieman tarkemmin. Suosittelen myös Saksan autobahnilla ajamista. Siellä oppii väkisinkin miten peruutuspeilistä katsotaan horisontista tulevia nopeampia autoja ja kuinka ennakoidaan riittävästi. :)

Mitenniin katsoa tarkemmin? Eihän sille voi mitään jos joku kyrpä ajaa perässä kiinni vaikka tietää että edellä ajava ei voi väistää.
Itse polkaisen aina reippaasti jarrua (vaikka ilman syytä) jos joku ajaa perseessä kiinni. Ajaa sitten perään ja maksaa tai ainakin säikähtää kunnolla.

Tuo autobahnilla ajaminen ei kyllä liity suomen ajamiseen oikeastaan mitenkään..

Kenellä kiritstää, kennellä ei. Joka tapauksessa, kannattaa katsoa sitä peruutuspeliä hieman tarkemmin.
Suosittelen myös Saksan autobahnilla ajamista. Siellä oppii väkisinkin miten peruutuspeilistä katsotaan horisontista tulevia nopeampia autoja ja kuinka ennakoidaan riittävästi. :)
Jos henkilö X tulee yks kaks tuhatta ja sataa perseeseeni esim. rampilta, jolloin nyt en sattumoisin pysty edes peruutuspeilistä näkemään juuri sillä hetkellä, miten voin mahdollisesti ennustaa, että hetken päästä hän on perseessäni? Voi olla montakin tilannetta, jolloin peruutuspeiliiin jatkuva vilkuilu ei estä tällaista tilannetta. Käytä mielikuvitusta, ehkä auttaa hahmottamaan erinäisiä tilanteita.

Ei mun tartte lähteä Saksaan asti, puhun nyt Suomen teistä. Teissä on näet eroja.

Tästä voi nyt vääntää vaikka miten mutta yhtä asiaa se ei muuta.

Perseessä ajava tulee ohituskaistalle edessä olevan auton jälkeen joten etummaisen ei tarvitse ennakoida tämän auton liikkeitä. Hänen pitää sopeutua edelläajavan ajotapaan. Esimerkissä etummaisen ajotavassa ei ole moittimista, toisin kuin takana olevan.
Perseessä ajava rikkoo lakia.
Perseessä ajava on mulkku koska ei kykene pitämään pientä rakoa edessä olevaa.
Perseessä ajava luulee olevansa oikeassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt puhutaan eri tilanteista. Keroppa nyt sitten viisaana miehenä, että kuinka voit viestittää ohituskaistaa pitkin ajavalle "hidasteelle" , että "vaihda ajokaistalle, jotta voin jatkaa matkaani samalla nopeudella, kiitos"?

a) vilkuttamalla pitkiä valoja kaukaa
b) äänimerkillä melko läheltä
c) puskuriin kiinni, odottaa kunnes "hidaste" vaihtaa kaistaa
d) jokainen edellinen vaihtoehto satunaisessa järjestyksessä, kunnes "hidaste" vaihtaa kaistaa
e) jotenkin muuten, miten?_________________

Nyt puhutaan eri tilanteista. Keroppa nyt sitten viisaana miehenä, että kuinka voit viestittää ohituskaistaa pitkin ajavalle "hidasteelle" , että "vaihda ajokaistalle, jotta voin jatkaa matkaani samalla nopeudella, kiitos"?

e) jotenkin muuten, miten?_________________

Voit laittaa vilkun päälle vasemmalle jolla ilmoitat että olet halukas menemään ohi, tämän tavan voi oppia esim. saksan motareilta.

Tämän jälkeen pitkien vilkautus/lyhyt tööttäys jos ei vilkku auta. Ja edellämainittuja saa käyttää vain jos toinen jää roikkumaan ohituskaistalle.

Jos edelläajava ei ymmärrä tätä niin:

Odotat turvallisen etäisyyden päässä takana kunnes hän siirtyy pois edestäsi. Jos vielä ehdit niin voit ohittaa hänet. Jos tämä ei ole mahdollista jäät hänen taakse ja ohitat seuraavan kerran kun siihen tulee mahdollisuus. Jos koet suuria patoutumia tästä niin voit hakata päätäsi rattiin, älä pura sitä edelläajavaan jos hän vähänkään ajaa nopeusrajoituksien mukaan.

Ja jos käy niin huonosti että et pääse ohi niin voit nopeasti laskea että menetätkö minuutin vai kaksi ajallessa hänen takanaan nopeudella 95kmh vai hänen edessä nopeudella 110kmh, oletten että motari alkaa 20km päässä edessä. Oikea vastaus on että 110kmh nopeudella olet 90 sekuntia ennen hidastelijaa motarilla. Kannattaako...

Mitä helvettiä mariset että porukka ajaa liian hiljaa mutta samassa sanot että antaa ihmisten ajaa sitä vauhtia mitä itse haluavat. Toi on tätä typerää itsensä ajattelua parhaimmillaan "se on oikein miten minä teen asiat, muut haistakoon paska!!" Vähä valoja päälle, ihan vaan iän puolestakin, et ole enää kahdeksantoista kesänen teini vaan aikunen mies.

Siitä on täällä jo kommentoitukin, että itsekin sanoit, että ihmisten pitää antaa ajaa sitä vauhtia kuin haluavat.

Weilandin kirjoituksessa tilannehan oli se, että oikealla kaistalla ei ole tilaa ja sen nopeus on alle nopeusrajoituksen, ja Weiland ajaa vasenta kaistaa reipasta vauhtia. Kun Weiland on sitten siinä sinun hidasteenasi, niin ei sinulla ole mitään asiaa alkaa roikkumaan puskurissa tms. Kun kerran varmasti silloin itsekin näet, että oikealla kaistalla ei ole tilaa, niin mitä ehdottaisit tälle hidasteelle? Että painasi kaasun pohjaan ja menisi jonosta nopeammin ohi? Eikö tilanne ole silloin se, että ihmisten pitäisi ajaa sitä vauhtia kuin sinä haluat, eikä sitä vauhtia kuin itse haluavat?

Niin paljon kuin toivoisinkin, että Suomessa olisi autobahneja, niin niitä ei ole, joten on aika turhaa verrata suomalaisia motareita niihin. Ei täällä nyt vain tarvitse varautua siihen, että joku tulee takaa 150 km/h nopeammin.

Kun huomaat että olet puhunut itsesi nalkkiin ja olet mielipiteesi kanssa yksin niin olen kyllä samaa mieltä.. toisten mollaaminen on paras vastaus.

Itseni puhuminen nalkkiin ja toisen kanssa erimieltä oleminen on kaksi eri asiaa. Alunperin tarkoitus oli tuoda esille tietynlainen liikenne kätttäyttäytymismalli, joka herättää henk. koht. tasolla ärtymystä. Tämä keskustelu oli todella opettevaista. Vastaukset vain vahvistavat käsitystäni Suomen liikenne kulttuuria kohtaan. Kiitos siitä.

ps. Seuraavalla kerralla kun olet ohituskaistalla ja ajat mittarin mukaan suurinta sallittua nopeutta. Puskuriisi liimautuu auto, joka vilkuttelee sinulle pitkiä, etc. Se voin olla jopa minä. ;)

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. GPS kertoo todellisen nopeuden, ei nopeusmittari.

Zone-sarja -42%
...ps. Seuraavalla kerralla kun olet ohituskaistalla ja ajat mittarin mukaan suurinta sallittua nopeutta...
Onko sinulla lukihäiriö vai mistä kiikastaa? Keskustelu lähti siitä, kun Weiland kirjoitti puskurissa roikkuvista homppeleista kun oikea kaista on täynnä autoja (eli ei rakoja joihin mennä). Oikea kaista liikkuu 95km/h, Weiland ajaa 105km/h. Sitten joku vitun apaasi liimautuu takapuskuriin.
Se on täysin eri asia jos joku tahallaan tukkii ohituskaistaa, eikä päästä nopeempia ohi.

Ps. Seuraavan kerran kun liimaudut jonkun puskuriin voi edessä oleva auto jarruttaa. Se voin olla jopa minä. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom