Suomen huonoimmat autokuskit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Enemmän vituttaa taajamissa niitä liikennevalojen välejä matelevat. Valo vaihtuu vihreäksi niin lirutelllaan hiljaa liikkeelle ja ajetaan ykkösellä sitä 20km/h 200metrin päässä oleviin valoihin. Tällöin ei niistä vihreistä valoista kovin moni ehdi yhdellä kertaa läpi. Mielummin poistuu valoista ripeästi, että muutkin ehtivät :thumbs:

Olen ehdottomasti samaa mieltä. Päivittäin parilla ruuhkapätkällä käkkivänä toivoisi, että se jonon ensimmäinen todellakin ojentaisi sitä oikeaa jalkaa, ja muut yrittäisivät reagoida edes samalla sekunnilla. Kyllä syö miestä, kun jonon pituus ylittää risteysvälin, eikä sen keula tajua siitä vihreästä valosta paskan vittua.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Faijasta on tullut jotenkin seniili liikenteen suhteen. Valittaa muiden liikennekäyttäytymisestä ja tekee itse väärin. Ennen se valitti ihmisten vilkun käytöstä, nyt ajelee itse siten, että vilkku laitetaan päälle samaan aikaan kaistanvaihdon kanssa. Jollain alueilla ajaa lievää alinopeutta, varsinkin keskustellessa ilmeisesti "unohtaa" painaa sitä kaasua. Muutenkaan ei aja läheskään samalla tavalla mitä about 5 vuotta sitten...

Tietääkö kukaan mistä saa muunmaalaisen auton omistajan tiedot? Esim. viro?

Tekisi mieli nimittäin lähettää emailina pienen pieni kertaus eräällä BMW kuskille Suomen liikennelaista.

Faijasta on tullut jotenkin seniili liikenteen suhteen. Valittaa muiden liikennekäyttäytymisestä ja tekee itse väärin. Ennen se valitti ihmisten vilkun käytöstä, nyt ajelee itse siten, että vilkku laitetaan päälle samaan aikaan kaistanvaihdon kanssa. Jollain alueilla ajaa lievää alinopeutta, varsinkin keskustellessa ilmeisesti "unohtaa" painaa sitä kaasua. Muutenkaan ei aja läheskään samalla tavalla mitä about 5 vuotta sitten...
Samaa olen huomannu kanssa omalla isällä. Alkaa jo tuota ikää olla 64v. Välillä oikeasti pelottaa olla kyydissä. Varsinkin, kun ei aina pidä laseja. :(

Samaa olen huomannu kanssa omalla isällä. Alkaa jo tuota ikää olla 64v. Välillä oikeasti pelottaa olla kyydissä. Varsinkin, kun ei aina pidä laseja. :(
Tänään sain taas kuulla kun "Nää hakkapeliitta 4:et on aivan surkeet, eihän näillä saa kunnolla ees perää irti!"
"Kyllä sitä vielä jaksais rallia ajaa, ei vaan viittis tällä omalla autolla."

Näin siis meillä, ikää 63 ja entinen rallikuski.

Isäni kertoi aivan uskomattoman tarinan liikenteessä tavanneestaan henkilöstä. En muista tarkalleen liikenteessä suoritetuista manöövereistä, mutta kaveri oli kuulemma puikkelehtinut kaistoja miten sattuu ja ajellut ylinopeutta. Jossain vaiheessa isä oli soittanut miehelle torvea ja kun he pysähtyivät liikennevaloihin, tämä kaeri oli tullut vauhkona ulos autosta ja karjunut isukille ikkunan läpi, että tappaa hänet. Koska auton ovet olivat lukossa, raivopään auto isän ja hänen takanaan olevan ruuhkan edessä, kaveri sitten luovutti, mutta ajoi täysiä punaisia päin.

Tuo miekkonen oli kuulemma vielä hirveän isokokoinen ja isän kuvauksen mukaan bodari.

Eikä siinä vielä kaikki. Kun faija kertoi tuon tarinan työkaverilleen, hän oli tavannut saman jätkän liikeneessä ja siihen liittyi vielä tarinakin! Tuo isän kohtaama mies oli kuulemma taas ajellut miten sattuu ruuhkassa, vilkutellut valoja ja ajanut aivan takapuskurissa kiinni. Isän työkaveria oli alkanut hatuttaa ja hän oli näyttänyt ritariässälle sentteriä. Schumacher ei siitä riemastunut ja oli kuulemma ajanut iskän työkaverin auton perässä tämän kotiin asti ja siellä autosta ulos astuttuaan yrittänyt lyödä. Työkaveri oli huutanut vaimoa päästämään koirat (saksanpaimenkoira ja rotweiler) irti, jonka jälkeen miekkonen oli kaikonnut.

Tuo raivopää asustelee jossain korson lähellä ja aika uskomatonta, että isä ja hänen työkaverinsa olivat joutuneet saman tyypin kanssa tekemisiin.
Ai niin. Sen miehen auto oli bemari.

Tuollaisista ihmisistä tehdään ilmoitus viranomaisille.

Oma korteni kekoon:

Olin tullinpuomin shellin valoissa eräänä ilta, kääntymässä manskulta tullinpuomille. Kurottauduin suutelemaan tyttöystävääni ja epähuomioissani valot ehtivät vaihtua. Takana oleva vilkutti valoja ja tööttäili. Valot ehtivät olla vihreät noin viisi sekuntia.

Lähdin liikkeelle ja noin 500m jälkeen tämä keski-ikäinen mieskuski iski tallan pohjaan ja kurvasi oikeanpuolimmaiselta kaistalta eteeni jättäen noin 1cm välin autojemme välille. Tätäkään väliä ei olisi ollut, ellen olisi laittanut jarruja pohjaan.

Olin niin vihainen, että teki mieli kurvata valoissa hänen autonsa eteen ja iskeä mies katuun muutamalla luunelosella.

Muutenkin tuolla välillä Tullinpuomin shelli, tukholmankatu - paciuksenkatu risteykseen asti tapahtuu yllättävän usein jotain. Ajan kyseistä katua pitkin usein. Pitää todellakin pitää silmät auki.

Kurottauduin suutelemaan tyttöystävääni ja epähuomioissani valot ehtivät vaihtua.

Tuohan ei takanaolijan käytöstä oikeuta mutta eikö tuon toiminnan voisi jättää jonnekin muualle kuin liikenteeseen.. ja sanoisin kyllä itsekin että torvi soisi 3x pidempään jos toinen nuolee valoissa eikä seuraa liikennettä mitenkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilinen päivä oli aivan uskomaton liikenteessä. Tolkuton määrä jengiä mikä meinasi vaihtaa kaistaa ilman vilkku päälle, liikenneympyröissä porukka puski alle ja jouduin tekemään useita paniikkijarrutuksia. Illalla päivän kruunasi ryssä-lancruiser, minkä keskiviivan puoleinen lähivalo ja parkki olivat palaneet. Sepä vielä päätti leikata mutkassa reilulla puolella metrillä minun kaistaa, niin nokkakolari oli lähempänä kuin ikinä. Saatana että sydän hakkasi hetken kahtasataa ton jälkeen.:eek:

Vinkiksi ihmisille, joilla on vaikeuksia pysyä omalla kaistalla: siinä tien pinnassa on valkoista tai keltaista maalia, katkonaisena tai yhtenäisenä viivana. Niiden perusteella voi päätellä, mihin se oma kaista menee.

Talvisin ei aina näe niitä maalauksia ja silloin voi joutua itse hieman ajattelemaan. :eek:

Vastaan saattaa tulla autoja, kuten Goldust esimerkillään kertoi. Ärsyttää ne oikaisevat apinat ja kun ei autossakaan ole korjattavaa, niin ei kannata kolariakaan tehtailla heidän kustannuksellaan.

E.
Goldust sanoi:
Lisäksi kun vauhtia kummallakin oli varmaan noin 60-70km/h voi käydä huonosti.

Tuosta on leikki kaukana, mutta näitä sankareita riittää samaan suuntaan ajavistakin, jos on muutama kaista samaan suuntaan ja mutka. Siinä voi jo ottaa uuden etukulman kaverin piikkiin, kun toinen ajaa käytännössä kahta kaistaa.

[nelo];1790188 sanoi:
Ärsyttää ne oikaisevat apinat ja kun ei autossakaan ole korjattavaa, niin ei kannata kolariakaan tehtailla heidän kustannuksellaan.
Lisäksi kun vauhtia kummallakin oli varmaan noin 60-70km/h voi käydä huonosti.

Pelottavin kokemus mulla on ollu joskus ku iltamyöhään olin menossa risteykseen missä mulla oli vaihtunut vihreä. Just pikkasen ennen sitä risteystä on pieni kuoppa tiessä ,joten hidastin siihen aika paljon ja samaan aikaa joku painaa varmaa lähemmäs satasta punasia päin.. ilman työssyä olis käyny tosi paskasti

Ihmiset, kun parkkeeratte kadun viereen kiesinne, älkää missään nimeesä heittäkö varomattomasti ovea sepposen selälleen, kun autoja kulkee teidän vieressänne.

Olen muutaman kerran joutunut vetään aika rajun paniikkiväistön kun joku Euroopan omistaja on yllättäen heittänyt oven auki vain muutamaa metriä ennen kun tulen kohdalle

Ei sitten ajeta sitä ohituskaistaa pitkin samaa vauhtia kuin ajokaistaa pitkin. Jokaiselle ajokortin omistajalle Suomessa pitäisi tehdä kertaus koulutus siitä, mikä on ohituskaistan tarkoitus. Se on ohittaa hitaammin menevät autot. Jos toinen tulee takaa kovemmalla nopeudella ohituskaistaa pitkin niin sitten väistetään. Eikä ajeta rintarinnan auringon nousuun/laskuun, prkl!

Ei sitten ajeta sitä ohituskaistaa pitkin samaa vauhtia kuin ajokaistaa pitkin. Jokaiselle ajokortin omistajalle Suomessa pitäisi tehdä kertaus koulutus siitä, mikä on ohituskaistan tarkoitus. Se on ohittaa hitaammin menevät autot. Jos toinen tulee takaa kovemmalla nopeudella ohituskaistaa pitkin niin sitten väistetään. Eikä ajeta rintarinnan auringon nousuun/laskuun, prkl!
Tästä sitten toiseen samanaiheiseen asiaan. Jos ajan ohituskaistalla 105-110 km/h ohittaen 95 km/h ajavat pellet (useimmiten hyvä keli), ei takanani tulevan tarttis ajaa siinä kaks metriä takapuskurista. Varsinkin, kun usein monet 95-tollot köröttelevät muutaman sadan metrin jonossa, jolloin ei ole mahdollisuutta vaihtaa kaistaa (tai on, mutten vetäis ihan mielellään suoraan jonkun eteen) ja antaa tilaa "kiireiselle" munapäälle. Eli turvaväli motarilla myös, paskaakaan et kerkeä sanoa siinä takana, jos painan jarrua jostain syystä. Ja en viitsis hurauttaa 120 km/h satasen alueella ohi näistä sunnuntaiajelijoistakaan, koska saattaapi kytät olla eri mieltä ratkaisustani. :jahas:

Tästä sitten toiseen samanaiheiseen asiaan. Jos ajan ohituskaistalla 105-110 km/h ohittaen 95 km/h ajavat pellet (useimmiten hyvä keli), ei takanani tulevan tarttis ajaa siinä kaks metriä takapuskurista. Varsinkin, kun usein monet 95-tollot köröttelevät muutaman sadan metrin jonossa, jolloin ei ole mahdollisuutta vaihtaa kaistaa (tai on, mutten vetäis ihan mielellään suoraan jonkun eteen) ja antaa tilaa "kiireiselle" munapäälle. Eli turvaväli motarilla myös, paskaakaan et kerkeä sanoa siinä takana, jos painan jarrua jostain syystä. Ja en viitsis hurauttaa 120 km/h satasen alueella ohi näistä sunnuntaiajelijoistakaan, koska saattaapi kytät olla eri mieltä ratkaisustani. :jahas:

Just, tätä vitun kyläpoliisi kulttuuria. Jos joku haluaa ajaa kovempaa nopeuttaa niin miksi, vitussa pitää olla edessä? "ei, minun mittarini näyttää oikein, kukaan ei saa saa aja kovempaa kuin minä...".:david:

Ei jumalauta, antaakaa ihmisten ajaa sitä vauhtia kun haluavat. Poliisi jakaa sakkoja, jos niille on tarvetta. :curs:

Zone-sarja -42%
Oma korteni kekoon:

Olin tullinpuomin shellin valoissa eräänä ilta, kääntymässä manskulta tullinpuomille. Kurottauduin suutelemaan tyttöystävääni ja epähuomioissani valot ehtivät vaihtua.

Älä itke, jos jokin vituttaa, niin tollane toiminta VALOISSA. Jumalauta keskity liikenteeseen!
:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom