Powerhousu sanoi:-Kaikki vitun homot jotka eivät osaa käyttää vilkkua ärsyttävät suunnattomasti. Joskus "harvoin" :jahas: on sattunut käymään niin, että odotan risteyksessä, että risteävää tietä vasemmalta tuleva auto on ohittanut minut, jolloin pääsen itse jatkamaan matkaa. Mutta mutta. Tämä vitun paukapää kääntyykin oikealle siitä risteyksestä jossa minä odotan, ja tietysti vilkuttamatta. Ajallisesti tossa ei useinkaan paljoa häviä, mutta pattiin ottaa oikein kunnolla. Muutenkin olen temperamenttinen, niin noissa tilanteissa saa Vectra kyytiä ja kumi palaa. Kaikista parhaita nää on silloin kun sieltä vasemmalta on tulossa hirveä jono, jonka ensimmäinen auto kääntyy vilkuttamatta. Olisit päässyt suoraan odottelematta, jos tämä "herrasmies" olisi vilkuttanut. Nyt odotat. Pitkään...
Itse taas en juuri koskaan luota vilkkuihin. Muutaman kerran meinannut jysähtää kun joku mulkku jatkanut matkaa suoraan vaikka on vilkuttanut vasemmalle/oikealle. Yritä siinä sitten todistaa, että sillä oli vilkku päällä. Jos ei toisen auton vauhti ihan selvästi hidastu niin yleensä odottelen kiltisti, että on kääntynyt, jonka jälkeen annan mennä.