Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
jees! terhi vihdoin ulos.....

Perttu voittoon, sen jutut/ ilmeet on nii hauskoja että ylivoimasesti hauskin tyyppi koko kisassa, eniten tullu naurettua niille pertun jutuille.
Ei antinkaan jutut aina huonoja ole, mutta silti, pernoo voittaa, tiinan ei ainakkaa tarvihe voittaa (miltei yhtä rasittava kun terhi)

ja vielä terhistä, että eniten ottanu päähän justiinsa se valitus/ narina, kun ei ole hauska ja on nolla (mikä on kyllä totta)......ja vaikka hetken luulin että sillä on vähän järkeä päässä nii se meni ja munas ihtesä sillä huumori-keskustelulla.....ei voinu vaan antaa periksi ja tajuta että huumoreja on monenlaisia ja terhin huumorintaju on täysi 0.

tiina on toinen jonka narina ottaa rankasti päähän, mutta siitä nyt ei sen enempää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ribu sanoi:
Kyllä näin on saatana, jos sillä uunolla olisi yhtään järkeä päässään, pitäisi turpansa tukossa vaikka olisi millainen tantor kyseessä. Se on ylivoimaisesti vittumaisin spede jonka olen ikinä nähnyt. Olispa SE päässyt finaaliin ja hävinnyt. Jumalauta mikä URPO!!!!!

edit. Tulispa ohjelmassa yllätyskäänne jossa paljastettaisiin että osanottajien yleisen urpouden vuoksi koko voittosumma lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen ja Antti S. karkotetaan maasta.

Ai helvetti että sain hyvät naurut tuosta editistä :lol2:

Jos uskoisin ettei SubTV huijaa niin äänestäisin Perttua. Toivottavasti Antti ei voita, tyyppi on mielestäni ylimielinen ja itseään täynnä. Lisäksi haukkuu lihavia, vammaisia yms. Koulukiusaaja-ainesta.

"Kaikki johtui kuukautisista" tilittää Terhi tämän päivän lehdessä. Ei jumalauta! Varmaan se kuvittelee että ilman kuukautisia olisi tullut kisan voitto. :wall:

protsku sanoi:
"Kaikki johtui kuukautisista" tilittää Terhi tämän päivän lehdessä. Ei jumalauta! Varmaan se kuvittelee että ilman kuukautisia olisi tullut kisan voitto. :wall:

No jo on, 3 kuukauden kuukautiset! :)
Ei taida terhi vaan tajuta. Itse veikkaan että jos olis joutunut joskus aiemmin äänestykseen, niin olis pudonnut jo varsin aikaisessa vaiheessa pois.

Oli muuten eilen ihan sairaan tylsä jakso... taas kerran. Alkaa loppua kohti kuivua homma tosi pahasti kasaan. Tähän on vain yksi ratkaisu: Lisää viinaa taloon, ni olis edes jotain katseltavaa! Toisaalta ymmärtäähän sen ettei niitä kännissä suoraan lähetykseen päästetä! ;)

Nonnii, nyt lipesin ja menin äänestämään :D
Oli pakko laittaa ääni Pertulle, ei jaksa sitä Antin puolueellisuutta.
Saispahan ainakin hyvät naurut kun näkis Minnan ja muiden kalkkunoiden ilmeet studiossa kun Perdöö voittaa

Jute sanoi:
Nonnii, nyt lipesin ja menin äänestämään :D
Oli pakko laittaa ääni Pertulle, ei jaksa sitä Antin puolueellisuutta.
Saispahan ainakin hyvät naurut kun näkis Minnan ja muiden kalkkunoiden ilmeet studiossa kun Perdöö voittaa

Nimenomaan näin!
Vituttaa myöskin ne ihmiset, jotka ovat talosta tullessaan "mainostaneet" Anttia voittoon. Osahan on ollut reiluja, eikä ole nimenneet ketään.

Perttu, perttu *taputtaa rytmikkäästi*

Niinhän se on että SubTV toivoo/haluaa Antin voittavan. Olisi heille suurempi mainosarvo Antista. Tulevaisuudessa Antti voisi juontaa vaikka seuraavan BB :eek: on se niin ihq.

Voi vinetto Pertulle äänet.

Niin ja kyllähän tuo Terhi on itsensä nolannut pahemmin kuin kukaan muu kilpailija, vaikkakin Minna ei sille paljonkaan häviä.
Onkohan Minnan ylä-aste ikäinen poika saanut pikkasen paskaan koulussa kun on sen mutsin toilailuja näytetty.

Vituttaako ketään muita tuo BB:n juontaja Mari Kakka? IMO ihan helvetin ärsyttävä ja paska juontaja.:curs:

cisco sanoi:
Niinhän se on että SubTV toivoo/haluaa Antin voittavan. Olisi heille suurempi mainosarvo Antista.

Olen täysin samaa mieltä!! Subi yrittää väkisin saada niitä ääniä antille... :curs:

Mutta luotetaan me uskollisesti PERTUN ylivoimaan :rock:

Jeme sanoi:
Olen täysin samaa mieltä!! Subi yrittää väkisin saada niitä ääniä antille... :curs:
No vitut. Minun mielestä Perttu on paras!

;)

John R sanoi:
Vituttaako ketään muita tuo BB:n juontaja Mari Kakka? IMO ihan helvetin ärsyttävä ja paska juontaja.:curs:

Mua himottaa jostain syystä aivan kerpeleesti se sen iso perse. Mmmmmm:kuola: Ollapa Marin penkki.

Hoku sanoi:
Mua himottaa jostain syystä aivan kerpeleesti se sen iso perse. Mmmmmm:kuola: Ollapa Marin penkki.

voi vittu se on kyllä melekosen hot! aina saapi katella muna pystyssä suoria lähetyksiä :hyper: eikä se pelkkä sen persaus vaan muutenkii aikasta mukavan näkönen kimma

Ps. pistäkö nyt rikkoo kaikki aatteet/ lupaukset ja päräyttää ainakkii yks ääni Isä-Pernoolle....vai paljokos se on viestin hinta? jospa pistät ihan kaks :evil:

kyllä se pernoo tuon geimin vie. ainakin jos nuihin keskustelu palstojen juttuhin on uskominen.

kakolla on naapuri naisen peffa valkoisessa kropassa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom