Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Terhin tippuminen oli tietysti odotettu juttu galluppien perusteella, uskomattoman tasaiset prosentit kuitenkin. Tähän väliin on pakko lainata jo elokuussa lähettämääni viestiä Tiinan mahdollisuuksista kilpailussa:

protsku 31.08.2005 sanoi:
Valistunut arvaus: miehistä jonglööri-kielenkääntäjä menee pisimmälle, naisista taas se blondi tulitikkutehtaan tyttö joka maalaa tikkuaskeja.

Kyllä nyt kovasti näyttää tämän illan prosenttien perusteella että vuorotellen ihmeen ihana ja ihmeen kamala Tiina saattaa vielä korjata potin. Mä vähän luulen että Pertun kannattajat on olleet liian laiskoja äänestämään kun kaikki luulee että Kainuun poika voittaa varmasti. Olkaas tarkkoja hei ja käykää äänestämässä suosikkianne jos haluatte varmistaa voiton oikealle ihmiselle! ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kyllä täysin oikea tyyppi tipahti... :rock: Eikö se hitto itse tajua, että just toi itsesäälissä rypeminen ja jatkuva valitus aiheutti sen, että jengi ei sitä jaksanut siellä kattoo eikä myöskään äänestäny voittajaksi... Marin kommentti itsetunto-ongelmista taisi pitää täydellisesti paikkansa! Mutta eikös niillä joku psykologin juttutuokio ole ennen kuin "normaaliin" eloon pääsevät.

Nyt on hjuva fiilis! :) Eihän tuossa Terhi "ei oo reiluu" -tytössä ollut mitään viihdyttävää koko ohjelman aikana. Onneksi putosi! Oli jo aikakin... Mokomakin winettäjä ja selkäänpuukottaja... :curs: :hyper: :rock:

Mua vaan rupes ahdistamaan toi Terhin tippuminen. Nyt se on täällä meidän keskuudessamme. Ilman mitään valvontaa. Muista, että jonain päivänä se voi tulla niinku istumaan sun viereen sillee bussinpenkille.

protsku sanoi:
Kyllä nyt kovasti näyttää tämän illan prosenttien perusteella että vuorotellen ihmeen ihana ja ihmeen kamala Tiina saattaa vielä korjata potin.
no eiköhän se tiina ollu se 20% ääni saaliin saaja. mulle ihan sama kumpi pojista voittaa. veikkaan kuitenkin että järjestys on: 1antti,2perttu,3tiina

Terhistä vielä. Kumma juttu ettei tuon ikäinen ihminen ei ole vielä sinut itsensä kanssa "apua, toivottavasti en näytä lihavalta" kommentti oli kyllä paras. Mihinkäs ne kamerat ne olemassa olevat kilot/pelastusrenkaan hävittäisi...

Terhi on kyllä tosi rasittava tapaus jota on saanu kuunnella koko sarjan ajan, mitä ihmeellisimmillä vinkumisilla. Toivottavasti pertun fleimi kestää loppuun saakka.

Toivon että Perttu voittaa, jaksanut olla 85 päivää värikäs ja hauska. Nyt lopussa on havaittavissa pientä turnaus -väsymistä. Antti taas on ollut 85 päivää hajuton, väritön ja mauton. Nyt lopussa koittanut kalastella pisteitä... Kun Antin tapauksessa "muistellaan" BB:n voittajaan niin vaustauksena tulee 'Antti oli ...hmmm Antti oli, tota ....hmmmm kansanedusta'.

Pertulle ääniä vaan. Ekshibionisti sähly-Antti ei ansaitse voittoa, vaikka Sub-Tv tekee varmasti kaikkensa sen eteen.

Taitaa joutua ensimmäisen kerran elämässään pari ropoa uhraamaan puhelinäänestykseen ja heittämään pari ääntä isä-Pärnöölle. Antti on.. No Sveitsi.

Vähän törkeetä eilen, kun se Terhin äiti istui siinä katsomossa, ja yks apina haukkuu Terhiä ylipainoiseksi... Vaikkakin se horo-Mari lypsi sen vastauksen, mutta voisihan tuota vähän kohteliaampi olla.

SniffDaddy sanoi:
...yks apina haukkuu Terhiä...

Kyllä näin on saatana, jos sillä uunolla olisi yhtään järkeä päässään, pitäisi turpansa tukossa vaikka olisi millainen tantor kyseessä. Se on ylivoimaisesti vittumaisin spede jonka olen ikinä nähnyt. Olispa SE päässyt finaaliin ja hävinnyt. Jumalauta mikä URPO!!!!!

edit. Tulispa ohjelmassa yllätyskäänne jossa paljastettaisiin että osanottajien yleisen urpouden vuoksi koko voittosumma lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen ja Antti S. karkotetaan maasta.

Onpa Terhillä huono itsetunto. Ihan rupesi ärsyttämään sen jutut...

Antti yrittää olla kovasti hauska, mutta hänen huumorinsa ei ole hauskaa.

Äänestäkää eniten viihdettä tarjonnutta, Perttua nääs.

EDIT: Joo, tuosta Terhin pilkkaamisesta talk showssa... Oli aika hemmetin törkeää, kun vielä Terhin äiti oli katsomossa. Perkule, eihän se naurattanut ketään muuta, kuin sitä itseään. Hitto mikä aasi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom