protsku
Banned
Terhin tippuminen oli tietysti odotettu juttu galluppien perusteella, uskomattoman tasaiset prosentit kuitenkin. Tähän väliin on pakko lainata jo elokuussa lähettämääni viestiä Tiinan mahdollisuuksista kilpailussa:
Kyllä nyt kovasti näyttää tämän illan prosenttien perusteella että vuorotellen ihmeen ihana ja ihmeen kamala Tiina saattaa vielä korjata potin. Mä vähän luulen että Pertun kannattajat on olleet liian laiskoja äänestämään kun kaikki luulee että Kainuun poika voittaa varmasti. Olkaas tarkkoja hei ja käykää äänestämässä suosikkianne jos haluatte varmistaa voiton oikealle ihmiselle! ;)
protsku 31.08.2005 sanoi:Valistunut arvaus: miehistä jonglööri-kielenkääntäjä menee pisimmälle, naisista taas se blondi tulitikkutehtaan tyttö joka maalaa tikkuaskeja.
Kyllä nyt kovasti näyttää tämän illan prosenttien perusteella että vuorotellen ihmeen ihana ja ihmeen kamala Tiina saattaa vielä korjata potin. Mä vähän luulen että Pertun kannattajat on olleet liian laiskoja äänestämään kun kaikki luulee että Kainuun poika voittaa varmasti. Olkaas tarkkoja hei ja käykää äänestämässä suosikkianne jos haluatte varmistaa voiton oikealle ihmiselle! ;)