Suomen Big Brother

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aslak
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa jo arvelluttamaan nuo subbarin äänestys hommat. Näyttää nimittäin selvältä kusetukselta, hups tuli parisataatuhatta ääntä minuutissa lisää :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos seuraavassa BB:ssä on yksikin ihminen joka muistuttaa Terhiä, en varmasti ala katsomaan koko sarjaa. Mä en edes löydä sanoja millä kuvaisin kuinka inhoan koko ihmistä ruma, vollaaja ( tulee ihan mieleen lapset kun haluavat paljon vaikka tikkaria, poraavat sitte siinä niin kauan kuin saavat haluamansa). Kaverin kanssa ollaan ihmetelty miten se voi olla niin lihava, kun huolehtii kunnostaan ja on olevinaan salaatin syöjä (prkl tollasia feikkaajia). Mutta taidan jättää koko seuraavan BB:n väliin kuitenkin, kun ei sinne uskalleta ottaa tarpeeksi värikkäitä persoonia jotta mielenkiinto säilyisi.

arpa80 sanoi:
Kaverin kanssa ollaan ihmetelty miten se voi olla niin lihava, kun huolehtii kunnostaan ja on olevinaan salaatin syöjä (prkl tollasia feikkaajia).

No ainakin yhdessä jaksossa kun ne sai pizzaa, niin Terhi oli vetänyt hetkessä omansa alas ja sen jälkeen alkoi syömään muiden pizzoja. Eniten Terhissä ärsyttää kuitenkin tapaus kun Tiinaa rangaistiin. Mamma poraa siellä päiväkirjahuoneessa, kuinka poikia tuntuu kovasti ilostuttavan se kun Terhi sai rangaistuksen. Näytti todelliset tsykolokin taitonsa!
:curs:

Onpas BB-threadi hiljentynyt viime aikoina, onko ohjelma menettänyt teränsä? :D

edit: kun ei enää keskustella pahemmin ohjelman sisällöstä, vaan esim. subtv-salaliittoteorioista:)

Vähän repesin Pertun avautumiselle ja kitarasoololle :D

Komppaan Jullikkaa ja Sämiä. Perttu on menettänyt teränsä täysin ja eipä ne muutkaan saa enää mitään kiinnostavaa aikaan talossa.

Terhi tippuu sunnuntaina jos galluppeihin on uskominen. Perttu korjaa potin sitten ensi viikolla faniensa turvin.

Antti on ollut hyvä pelimies. Pitäisin aika varmana että Big Brother II on täynnä Mr Sveitsin kaltaisia myötäilijöitä.

protsku sanoi:
Komppaan Jullikkaa ja Sämiä. Perttu on menettänyt teränsä täysin ja eipä ne muutkaan saa enää mitään kiinnostavaa aikaan talossa.

Terhi tippuu sunnuntaina jos galluppeihin on uskominen. Perttu korjaa potin sitten ensi viikolla faniensa turvin.

Antti on ollut hyvä pelimies. Pitäisin aika varmana että Big Brother II on täynnä Mr Sveitsin kaltaisia myötäilijöitä.

Mun mielestä Perttu heitti hyvää läppää tämän päivän jaksossa. Kunnon rähinät päiväkirjahuoneessa sekä munasiltaan leukojenveto.

Se Pertun leukojenveto munasiltaan oli kyllä jotain sellaista, että ei oikein tiedä oisko tahtonut nähdä vai ei :hyper:

Ja selväksi tuli ainakin mitä mieltä Perttu on triangelin soittamisesta :D

Mutta mulla myös kyllä innostus on laantunut...tälläkään viikolla en yhtään jaksoa ole kokonaan katsonut...No, sunnuntaina tietty pakko katsoa ja sit jos Perttu jää taloon, on varmaan uhrattava yksi tekstari Pertun puolesta.

(Ainoa kerta milloin olen puhelinäänestykseen uhrannut rahaa oli Antti Tuiskun puolesta edellisessä Idolsissa :nolo: Nyt olen päättänyt, että Perttu on seuraava henkilö, joka saa moisen kunnian :D )

Tänään oli ihan hauska jakso. Pertun vastaus Iinan koirasta "Rectum ja Chihahahaua" tiputti aika pahasti :hyper:

Aikamoinen jouluhitti olisi dvd:nä Terhin "parhaat" päiväkirjakeskustelut, sen verran päätöntä itkemistä ne ovat järjestäen :D

Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että tuo Terhi lähtee pois tuolta talosta. :curs: Tuntuu että se on jo ihan hulluuden partaalla tuolla ja vikisee koko ajan.

Vittu tuo Terhi on ärsyttävä ja tyhmä lehmä. Onneks tippu.. Aika paljon sitä kuvas toi "Miks ette äänestäneet mua... paskapäät"-kommentti.....

Siis ei jumalauta tuommosta!! Miten voi olla noin ärsyttävä?!?!:hyper: Valittaa koko ajan ja pyöriskelee itsesäälissä.. Säälittävää!!:hyper:

:hyper: Onneksi Itsesääli-Terhi tipahti! Nyt juhlat pystyyn!:D Ihan uskomatonta miten voi rypeä noin itsesäälissä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom