Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JLA sanoi:Uusimpien huhujen mukaan:
Tiina on rikkonut sääntöjä eilen lähettämällä poikaystävälleen jonkilaisen viestin. Oli kuulemma lähettäny Timon avulla. Näin ainakin 24/7 seuraavien mukaan. Saas nähä mitä huomenna käy
tiina tippuu, mutta on se kumma ettei tuota pahinta juonittelijaa eli terhiä saada äänestykseen. ei jumalauta, antaa mikalle 2ääntä ja sanoo että mika pelaa jotain peliä, no totta vitussa se pelaa. terhi se pelureista pahin on tällä hetkellä tai toisaalta terhi on hyväkin peluri kun ei tuolla asenteella ole vielä joutunut äänestykseen sieltä. ainoa joka tuntuu jotain tajuavan terhin ailahtelevuudesta on antti. mun mielestä voitto kuuluis antille tai mikalle, hyviä tyyppejä molemmat. perttu taas on sellanen aasi ettei mitään rajaa, vaikkei mulla sitä vastaan mitään olekaan, niin en toivo sen voittoa kyllä. antin sanoin, se jätkä on niin pihallaAJ Styles sanoi:Terhiä ei vissiin saada sitten millään ulos tuolta talosta:curs: No Tiinan luulis tippuvan kuitenkin, tuskin se on niin yleisön suosiossa..
Raskolnikov sanoi:Mä en nyt oikeen hiffaa, miten Perttu voi viedä ääniä Mikalta jos kerta ääniä annetaan niille, jotka halutaan pudottaa??? Ja mihin niitä faneja pitäs riittää, jos tykkää Pertusta ja Mikasta, ei äänestä kumpaakaan. Näin ollen se ei oo kummaltakaan pois.
k.jung sanoi:
neutraali sanoi:tiina tippuu, mutta on se kumma ettei tuota pahinta juonittelijaa eli terhiä saada äänestykseen. ei jumalauta, antaa mikalle 2ääntä ja sanoo että mika pelaa jotain peliä, no totta vitussa se pelaa. terhi se pelureista pahin on tällä hetkellä tai toisaalta terhi on hyväkin peluri kun ei tuolla asenteella ole vielä joutunut äänestykseen sieltä. ainoa joka tuntuu jotain tajuavan terhin ailahtelevuudesta on antti. mun mielestä voitto kuuluis antille tai mikalle, hyviä tyyppejä molemmat. perttu taas on sellanen aasi ettei mitään rajaa, vaikkei mulla sitä vastaan mitään olekaan, niin en toivo sen voittoa kyllä. antin sanoin, se jätkä on niin pihalla
Raven sanoi:BTW.. Tuliko se tupakkolakko siitä terhin uikuttamisesta? Minkä helvetin takia vain mikaa rangaistaan??!! Jos yksi tupakoi, niin on se nyt väärin että laitetaan tuollainen viikon lakko yht'äkkiä ja varsinkin kun tietää mitä se voi monelle tupakoitsijalle aiheuttaa..
Tasapuolisuuden vuoksi pitäis myös muilta ottaa jotain pois.
Tähtityttö sanoi:Siis eikös se ole siksi, että Subi viettää jotain tupakanvastaista viikkoa tms? Tuskinpa se kellekään varsinaisesti rangaistuksena on, vaikka niin sen ottavatkin tietysti..
D.Yates sanoi:Näinhän tässä käy, Pertun jutut ei jaksa kantaa loppuun asti, Mika tipahtaa seuraavassa äänestyksessä, Anttia ei kukaan edes muista kun se on niin hajuton, mauton ja väritön. Tiina ja Terhi tappelee rahoista.
Aivan sieltä ja syvältä tosiaan, erityisesti kun se eka viikko (ja muutama seuraavakin) on sitä pahinta aikaa ilman tupakkaa. Mutta eikös myös Perttu polta, joten se koskee kahta kilpailijaa.. Kuitenkin tosi älytöntä toimintaa, kun kukaan ei koskaan lopullisesti lopeta tupakointia ilman omaa halua (jos tässä subtv jotain sen suuntaista "hyvää tekoa" ja esimerkin antamista yleisölle yrittää).:0:John R sanoi:Olisihan siitä voinut sitten sanoa tarkemmin mistä tupakkakielto johtuu. Vai onko siitä tupakanvastaisesta viikosta sanottu mitään? Jos mies on useamman vuoden sauhutellut niin onhan tuo perseestä lyödä jätkä lakkoon väkisin. Sitten kun Tiinan rangaistuksetkin sääntöjen rikkomisesta on mitä on.:curs:
4 ilmeisesti on finaalissa. jos 2on lopussa, niin silloin olisi tosiaan vastassa oleva mies vahvoilla terhiä vastaan.Raven sanoi:Mun mielestä kaikki jotka haluaa voittaa, niin ei laita terhiä äänestykseen. Jos tämänkin palstan mukaan katselee, niin terhi ei kovin suosiossa ole. Joten jos kahdesta viimeisestä valittais voittaja ja siellä olis terhi ja joku miehistä, niin melko varmaa olis ettei terhi voittais.. Siellä kuitenkin pelataan isoista rahoista, ei siitä että taloon jätetään katsojien iloksi mukavimmat tyypit.
.